Autohero

Guus 7181947

Net ingestapt
Heeft iemand ervaring met het bedrijf Autohero. Ik zoek een Renault Kadjar en die zijn bij Autohero goedkoper dan bij de dealers in Groningen

Hoeveel goedkoper? Als een vergelijkbare auto (uitvoering, bouwjaar, kilometerstand) veel goedkoper is, is daar een reden voor.

Ik heb geen ervaring met autohero, maar wat ik er weleens over heb gelezen (toen ik zelf een auto zocht), gaf mij niet echt een vertrouwd gevoel.

auto hero is een echte dozenschuiver in grote aantallen. zou ook goed kijken naar de voorwaarden (afleverkosten inbegrepen? Garantietermijn? Dekking van de garantie?, etc.)

Vaak moeten die auto's snel weg en zetten ze hem scherp in de markt. prijzen is vaak weinig over te onderhandelen. Als je daar een goede deal kunt maken, prima toch. Maar kijk dus wel naar de voorwaarden. En zou ook gewoon eens naar de dealer gaan. misschien is het prijsverschil wel te overbruggen als je daar persoonlijk met de verkoper spreekt

Geen ervaring met AH, maar ze overspoelen in BE YouTube wel al wekenlang met reclame tot en met.
Zoonlief zegt "Aah, is die zeepsmoel van Autohero zijn Peugeot 2008 nu NOG niet kwijt, het zal wel weer brol zijn" :LOL:

Terug
Bovenaan