Auto start niet

S

Sbtr

Guest
Ik heb een Opel Astra 1.7 CDTI.
Laatst onder het rijden heeft mijn auto onder het rijden zijn kracht verloren, kort nadat de auto zijn kracht verloor is die uitgevallen. Ik heb hem naar de garage gebracht ze hebben me gezegd dat het probleem komt door de sensor op de commonrail, ik heb de commonrail compleet vervangen en weer gereden in mijn auto. Na een dag is mijn auto weer uitgevallen en heb ik hem weer naar de garage gebracht. Uit diagnose bleek dat 1 verstuiver stuk was en dat 1 er bijna aan toe was. Ik ben opzoek gegaan naar 4 andere verstuivers voor mijn auto en heb ze alle 4 vervangen. Na 300km rijden is mijn auto weer uigevallen en ik kreeg hem weer niet aan de praat. De monteurs weten niet meer wat ze moeten doen. Ik heb de auto ook gechiptuned, de monteur zegt dat het mogelijk is dat het ook daardoor kan komen. Wanneer ik me auto op contact zet doet die normaal, de motor draait wel maar hij slaat niet aan. Ik weet niet meer wat ik moet doen, heeft 1 van jullie misschien enig idee wat ik er aan kan doen zodat mijn auto weer op de weg kan? Alle reacties zijn welkom.
Alvast bedankt

Je kan de hogedruk brandstof pomp nog vervangen. En de gloeibougies. En het motormanagement. Of de turbo. of de luchtmassameter.

Of je zoekt een garage die wel weten waar ze mee bezig zijn. Opel gaat er prat op oude auto’s ook te onderhouden. Dus, naar de dealer.

sinds wanneer vonkt een diesel???

Commonrail vervangen vanwege dat de sensor een fout geeft? Dan vervang je toch eerder die sensor? Of beter: kijk waar het werkelijke probleem ligt....

Zou idd naar een betere garage gaan zoeken....

Casanova zei:
(..) . Opel gaat er prat op oude auto’s ook te onderhouden. Dus, naar de dealer.

Jup.. eerst ff lid worden van 'My Opel' en dan krijg je nog korting van 20% (op alleen onderdelen of ook arbeid werd mij niet duidelijk verteld destijds.. - ik denk het eerste alleen- ) bij oudere auto's > 10 jaar

Terug
Bovenaan