Auto met Navi tussen de €5000 en €8000

A

Anoniem

Guest
Beste forumleden; ik ben opzoek naar een 2e auto voor mijn vrouw.
Het bedrag van €8000 is wel echt het Maximale bedrag.
Ik zou het zelfs liever voor €6000 doen
Maar zoals de titel al luid; graag een 2e hands auto met navigatie
Het liefst onder de 100.000 kilometer
het liefst beetje “luxe” (zoals climate control)
En Bluetooth of Apple CarPlay is ook wel vereist
Onze zoon wil ook graag af en toe in de auto rijden, en dan is het wel fijn om in een beetje mooie auto te rijden.
Ik kan zelf bijna niks vinden voor deze prijs met deze eisen.
Een rode Clio uit 2014 hooguit.
Ze gaat hem gebruiken voor haar werk (dagelijks door het hele land)
Dus vandaar dat het wel eens tijd is voor een 2e auto...

Ps, ik heb zelf echt 0 verstand van auto’s dus het moet geen auto waar veel aan moet gebeuren:)

Dus als iemand tips heeft, hoor ik het heel graag!
(Linkjes zijn ook altijd welkom!)

Groeten,

Eric terapel

Fabrieks navigatie is niet altijd up to date, je kan beter voor 2 kwartjes een zuignap kopen bij de action waar je gsm aan kan, en die als navigatie gebruiken.

Dagelijks door het hele land? Diesel dus?

Zoiets?

https://www.autowereld.nl/skoda/rapid-spaceback/1-4-tdi-greentech-joy-33382454/details.html

Carfanatic zei:
Ik kan zelf bijna niks vinden voor deze prijs met deze eisen.

dan zul je je eisen moeten bijstellen.

:) of de prijs.

Carplay kan je beter vergeten, Bluetooth kan maar is niet altijd geschikt om naast bellen ook muziek te streamen, mooi kunnen we niets mee, hele land door is hoeveel km/jr? Bij veel kms kan een diesel een goede optie zijn, zijn voordelig te koop tegenwoordig maar moet je wel oprijden, wat wil je vrouw zelf voor auto, dat je zoon er ook af en toe mee rijdt is fijn voor hem maar lijkt me helemaal onderaan het lijstje te moeten staan, als er überhaupt al rekening mee gehouden moet worden.
De usual suspects zijn te vinden in het segment van de 308, megane, astra, guilietta enz. Dat zou ook het segment zijn waarin ik zou gaan zoeken. Maatje kleiner wordt voor veelrijders behelpen denk ik. Autotrack aanslingeren, wensen en eisen invullen en kijken wat er naar boven komt. Bij te weinig resultaten kan je gaan strepen.

Kliko diesel! Superfijne auto’s. Heb er 2 voor de deur staan, samen goed voor zo’n 100.000km per jaar.
Navigatie eis laten varen ongeacht welke auto je uitzoekt.. Zou bij mij de deal niet op sneuvelen. Navigeren via telefoon of een nieuw los navigatiekastje werkt net zo goed en altijd up to date.
100.000km eis ook laten varen. Vaak iets meer gelopen na 4-5 jaar in de lease.
Bij een Clio diesel Moet de d-riem en waterpomp vervangen worden bij 150.000 km. Probeer dit er bij te onderhandelen of ze moeten kunnen bewijzen dat dit is uitgevoerd.

Je kunt zelfs achteraf een geheel navigatie systeem inbouwen: heb er voor mijn auto al diversen zien langs komen op AliExpress, maar vind de integratie met smartphone in combinatie met bluetooth toch beter.

Terug
Bovenaan