Auto kopen in deze tijd?

M 6187574 zei:
Ik heb nu een vw polo 2014 1.0 op het oog. Weet iemand meer over dit type motor en uitvoering?
Als het een TSI is dan zou het kunnen maar zonder turbo moet je er niet aan beginnen, maar heb je je budget opgehoogd?

M 6187574 zei:
Ik heb nu een vw polo 2014 1.0 op het oog. Weet iemand meer over dit type motor en uitvoering?

Je hebt de VW Polo 1.0 ( vanaf 2014) met 75, 95 en 110 pk. De 95 pk versie lijkt mij de gulden middenweg. 75 pk lijkt mij weinig vermogen voor in een Polo.

ak2 zei:
M 6187574 zei:

Je hebt de VW Polo 1.0 ( vanaf 2014) met 75, 95 en 110 pk. De 95 pk versie lijkt mij de gulden middenweg. 75 pk lijkt mij weinig mogen voor in een Polo.

Volgens de autovergelijker is er ook nog een 60 pk uitvoering. Maar komt er op neer dat de 60 en 75 een gewone 1.0 is en de 95 en 110 een 1.0 tsi. Maar volgens mij heeft ts het over de 60 en 75 pk.

ak2 zei:
M 6187574 zei:

Je hebt de VW Polo 1.0 ( vanaf 2014) met 75, 95 en 110 pk. De 95 pk versie lijkt mij de gulden middenweg. 75 pk lijkt mij weinig mogen voor in een Polo.

Als ik het goed heb gelezen weegt het ding rond de 1000 kilo. Dan is 75 pk meer dan zat in het hedendaagse verkeer.

75 pk 1.0 ex lease. En ja budget mag iets hoger zijn, mits het t waard is

Lol @ "uitstraling" wanneer het gaat om een instap koelkastwitte zilvergrijze Polo 1.0 uit de absolute onderkant van de markt. ( staat er letterlijk 1 op gaspedaal die voldoet aan omschrijving binnen budget ).

Edit : Is het deze? "uitstraling"

M 6187574 zei:
FW Ta 183 Huckebein I zei:

Uitsraling vind ik belangrijk. En dat vind ik in een polo
a042.gif

M 6187574 zei:
Hoi,

Ik ben aan het kijken naar een ocassion vw polo vanaf 2010, km max. 180k, 4/5 deurs, met veel opties. budget +- 6,500

Is het verstandig om in deze tijd van corona een ocassion auto te kopen? Of kan ik beter even wachten en worden autos mogelijk goedkoper als gevolg van klap tegen de economie? Of duurder?

Wat is jullie inzicht?
Speculeren op prijsstijgingen of -dalingen vanwege het Corona-virus is volgens mij het domste wat je kan doen. Ok, je kan er zelf mogelijk wat voordeel uit halen maar voor de economie is het geen topidee. Die raakt al overspannen genoeg. In mijn optiek moet je het af laten hangen van je eigen omstandigheden. Dus als je in een getroffen sector werkzaam bent en daardoor mogelijk in financiële problemen raakt dan is het wellicht verstandig om even te wachten (maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben). Zijn financiën voor jou geen probleem, laat je beslissing dan a.u.b. niet afhangen van dat virus. Economie is in de basis weinig meer of minder dan het rondpompen van geld en daarmee elkaar bezig houden in de vorm van betaald werk. 'Geld moet rollen' heet dat dan.

[quote="M 6187574]

Uitsraling vind ik belangrijk[/quote]

Wat wil je uitstralen dan? Ik ben saai, hou van bedrijven die de boel oplichten? :) Ik snap die hele ophef niet waarom mensen perse in zo'n Sjoemelhok willen rijden.

Als je perse iets betrouwbaars wilt, ga dan iets Japans ofzo kopen. Dan rij je misschien niet het meest spannende, wat je kunt krijgen. Maarja het woord spannend en Volkswagen is ook nog nooit in 1 zin benoemd.

Uitstraling is belangrijk als je een auto koopt.
Betrouwbaarheid is ook belangrijk.

Een grijze polo is naar mijn mening oersaai en is daarnaast verre van betrouwbaar.
Wil je echt een Polo?
VAG heeft in het verleden goede auto's gemaakt en maakt tegenwoordig ook weer goede auto's, maar in de categorie waar jij in aan het zoeken bent tref je het juist slecht.

Het is geworden:
- Vw polo
- 2014
- Het facelift model tov de 2010 versies
- 1.0 blue motion
- Ex lease, onderhoud zag er goed uit
- Met garantie

Auto op de brug gehad: netjes. Remmen en banden als nieuw

Dus al met al denk/verwacht ik een goeie koop!

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/duitse-professor-korting-50-procent-op-nieuwsprijs-niet-ondenkbaar/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1586250270

🤔

Terug
Bovenaan