Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[D2] zei:Nu was ik bepaald geen fan van de huidige Q3, maar deze vind ik positief verrassend. Leuk ding!
Niks, van bijvoorbeeld de Peugeot 508 (van de HB en de SW nog een keer nota bene) of de BMW 8-serie zijn dit soort previews ook talrijk. Alleen doet Autoweek kennelijk niet overal aan mee.Carfanatic zei:Dit soort previews lijken wel gemeengoed te worden bij de Duitse merken, maar wat houdt andere merken dan tegen?
Bird Nerd zei:"hier, jullie krijgen van ons een hoop gratis vliegreisjes en verblijven, als jullie nou gewoon even het persbericht overnemen en elk lijntje aanwijzen dan zijn we helemaal tevree! Oh en geen kritische noten natuurlijk...!" aldus de PR-afdeling van de VW-groep
P. Klieder zei:Bird Nerd zei:"hier, jullie krijgen van ons een hoop gratis vliegreisjes en verblijven, als jullie nou gewoon even het persbericht overnemen en elk lijntje aanwijzen dan zijn we helemaal tevree! Oh en geen kritische noten natuurlijk...!" aldus de PR-afdeling van de VW-groep
Heb je behalve je sneue onderbuik ook een bron?
Bird Nerd zei:Ik heb zelf kort in de autojournalistiek gezeten...
BENZine zei:Bird Nerd zei:Ik heb zelf kort in de autojournalistiek gezeten...
Maar goed dat je daar dan mee gestopt bent, totaal ongeschikt.
Bird Nerd zei:P. Klieder zei:Bird Nerd zei:"hier, jullie krijgen van ons een hoop gratis vliegreisjes en verblijven, als jullie nou gewoon even het persbericht overnemen en elk lijntje aanwijzen dan zijn we helemaal tevree! Oh en geen kritische noten natuurlijk...!" aldus de PR-afdeling van de VW-groep
Heb je behalve je sneue onderbuik ook een bron?
Ik heb zelf kort in de autojournalistiek gezeten en mijn broer langere tijd. Daarbij is het niks sneu aan om te constateren dat ze voor VAG extra veel moeite doen
Bird Nerd zei:Journalisten houden meestal hun bron anoniem. Je naïviteit siert je niet trouwens
BENZine zei:Inderdaad véél beter dan z’n voorganger. Dat heb ik altijd zo’n raar autootje gevonden, daarin reed je echt voor schut.
Het prijskaartje klopt ook wat beter met de uitstraling...BENZine zei:Van een Polo, Picanto of Captur kloppen de verhoudingen beter dan van de 1e gen. Q3.
Wouter82 zei:Ik zat me al een tijdje af te vragen wat er nou toch nog ontbrak bij Audi, maar natuurlijk! Onmisbare aanvulling van het programma![]()
Moderator