M
MCW
Guest

Tja tegenwoordig werkt extra gelaagd/getint glas ook prima toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Feitelijk onjuist.Joop 5528328 zei:@Idsje: De enige die compleet offtopic gaat en onnozel reageert ben jij
Moderator
Joop 5528328 zei:Zou A8 Horch de naam worden? https://www.motor1.com/news/466800/audi-a8-horch-spy-photos/ Vraag me af of er nog een enkele persoon in de doelgroep is die die naam kent.
Joop 5528328 zei:Vreemd dat de bestverkopende concurrent het wel nodig acht dan, niet?![]()
MCW zei:Joop 5528328 zei:Vreemd dat de bestverkopende concurrent het wel nodig acht dan, niet?![]()
Dan verwijs ik je wederom naar mijn vorige argument en dat is dat de A8 van zichzelf al een derde zijruit heeft en de S-klasse niet. Een Phantom heeft ook geen extra stijl erbij
Het gaat om een verticale stijl waar de passagier achter kan zitten, zoals ook een phantom dat heeft.
MCW zei:Het gaat om een verticale stijl waar de passagier achter kan zitten, zoals ook een phantom dat heeft.
A: is ook niet verticaal en uiteraard weet ik hoe de RR eruit ziet
B: zoals je ziet heeft de Phantom al een derde zijruit dus vandaar die stijl, net zoals de A8 dat heeft. Alleen uitvoering is anders maar dat heeft meer met het algemene ontwerp van de auto te maken.
MCW zei:Tuurlijk wel. Want daardoor heeft de Maybach een extra stijl. Evenveel als de RR en A8 (4 dus). En zijruiten moeten ook (bijna) helemaal naar beneden kunnen dus dat heeft er vaak ook mee te maken. Het is slechts jouw beleving dat het verticaal had moeten zijn
Het idee van een Maybach, en ook Rolls-Royce, is dat je achterin beschut zit.
MCW zei:Het idee van een Maybach, en ook Rolls-Royce, is dat je achterin beschut zit.
Ik weet niet of dat het idee is
https://www.topgear.com/car-reviews/mercedes-benz/s-class/maybach-s650-4dr-auto/road-test zei:the quarter windows having been integrated into the C-pillar for better privacy.