Audi A3 8P LED dagrijverlichting

A

Anoniem

Guest
Scheinwerfer-Set-f--r-Audi-A3-8P-8PA-in-Xenon-Look.html
Beste mensen, ik wil voor mijn A3 8P sportback graag de facelift koplampen aanschaffen, alleen zit ik met een aantal vragen in mijn hoofd.

Soms zie ik wel eens A3 sportback's rijden met LED dagrijverlichting en de koplampen aan, maar dan zie ik dat de dagrijverlichting soort van vrolijk kijkt ipv boos, dit zie je aan de stipjes van de ledjes, alsof er telkens 1cm tussen de ledjes zit, hij loopt niet in 1 geheel door wat de led dagrij niet boos laat kijken.

Maar soms zie ik ook A3 sportbacks rijden waarvan de Led dagrij WEL boos kijkt, en in 1 geheel doorloopt zonder onderbrekingen tussen de ledjes.

Ik heb de afbeeldingen erbij gepost (URL) zodat jullie snappen wat ik bedoel.

Mijn vraag is, hoe kan dat? Is de booskijkende Led dagrij die niet word onderbroken gewoon origineel? Of is dat gewoon een aftermarket namaak dagrijverlichting (heeft ook bi-xenon, en de led dagrij loopt wat langer door dan bij de originele(chek foto)

Iemand ervaring hiermee?
Hulp wordt erg gewaardeerd!!!!

(kijkt lief, vooral met de koplampen ook aan)
audi-a3-sportback-20-tdi-140pk-ambition-2009

Scheinwerfer-Set-f--r-Audi-A3-8P-8PA-in-Xenon-Look.html

(kijkt boos, loopt door zonder onderbrekingen)

Die tweede koplamp is een aftermarket/immitatie koplamp van DEPO, en is geen bi-xenon zoals jij schrijft. Enkel Xenon look.
Scheinwerfer Set, geeignet für Audi A3 8P + 8PA, Mod. Bj. 7/08-2012 (nur Fahrzeuge mit serienmäßigen Halogen-Tagfahrlicht). Ausführung: Halogen Scheinwerfer in Xenon Look, mit LED Tagfahrlicht. Inkl. bereits verbaute Stellmotoren für elektrische Leuchtweitenregulierung. Geeignetes Leuchtmittel: H7. Eintragungsfrei mit E-Prüfzeichen.

Ik vind dagrij verlichting vreselijk ivm ik micraine persoon ben en ik daar barstende koppijn van krijg.
Verder vind ik t wel mooi lijken alleen wat ik al zeg kan ik dr niet over net als irritante mensen die met onderste verlichting rijden terwijl dst niet mag want je verblind n ander.

Terug
Bovenaan