Aso Parkeren

Bij die bouwmarkt lijkt het me geen heel groot probleem. Zo te zien vrije plekken genoeg en hij heeft hem in een afgelegen hoek geparkeerd.

Ik weet niet of je de Golf aan hebt zien komen rijden, maar misschien waren de parkeerplaatsen wel bezet toen hij besloot langs de weg te parkeren? En van de Espace rijder is het natuurlijk logisch dat hij langs de weg parkeert met een aanhanger.

DS345 zei:
Bij die bouwmarkt lijkt het me geen heel groot probleem. Zo te zien vrije plekken genoeg en hij heeft hem in een afgelegen hoek geparkeerd.

Ik weet niet of je de Golf aan hebt zien komen rijden, maar misschien waren de parkeerplaatsen wel bezet toen hij besloot langs de weg te parkeren? En van de Espace rijder is het natuurlijk logisch dat hij langs de weg parkeert met een aanhanger.

Van die Espace is zeker logisch, dat had ik ook zo gedaan. Het wordt alleen een rotsituatie door die Golf. Die heb ik niet aan zien komen maar ik kan me echt niet voorstellen dat alle vakken vol waren. Het zijn echt vakken die normaal nagenoeg leeg zijn, de visite parkeert er maar bewoners staan vrijwel allemaal in de garage geparkeerd.

Bij de bouwmarkt waren zat plekken waar hij zo in had kunnen rijden (zoals op foto 2) vrij maar toch koos hij voor de vier vakken. Als er nu iemand voor hem zou gaan staan komt ie helemaal niet meer weg. Zo afgelegen is het overigens niet, het is maar een klein parkeerterrein en de ingang van de bouwmarkt is zo'n 25 meter van de C4 vandaan.

@PM zei:
de rest ligt nog op m'n oprit tussen de twee auto's in voor de volgende keren dat die bak geleegd wordt. Daar is zo'n oprit dan ook weer goed voor ;)

Wel weer aso is het, zoals ik zojuist ontdekte, dat het met deze wind de steeg in waait :rolleyes:
Deel ervan weer in de groene bak gepropt, voor rest wou ik eigenlijk die van het huis naast mij (dat leeg staat) gebruiken, maar die is nog altijd geconfisqueerd door iemand anders. Mogelijkerwijs de aso die daar weer naast woont, want in de zijstraat staan al de hele week twee lege groene bakken op de stoep waarvan er één volgens mij van hem is.

@JD: Het vak dat je op de foto hebt gezet is niet geschikt voor een auto met aanhanger, want dan moet je over die varkensruggen hobbelen. Kom dan met een setje vakken waar je wel gewoon door kunt rijden.
Andersom zie ik overigens ook weleens bij de bouwmarkt, een auto zonder aanhanger die parkeert op een plek die is gereserveerd voor een auto met aanhanger. Dan sta je namelijk voor de deur. Stel je voor dat je 10 meter verder moet lopen.

@PM zei:
Stel je voor dat je 10 meter verder moet lopen.

Nou, dat kan voor een westerling vandaag de dag best een opgave zijn! :)

5aa5100593a19e595af543442af74fbd.jpg

@PM zei:
@JD: Het vak dat je op de foto hebt gezet is niet geschikt voor een auto met aanhanger, want dan moet je over die varkensruggen hobbelen. Kom dan met een setje vakken waar je wel gewoon door kunt rijden

Plus het feit dat je wat extra lengte nodig hebt om in en uit die vakken te komen. Als er net een auto verkeerd gaat staan ben je het haasje.

@PM zei:
@PM zei:
de rest ligt nog op m'n oprit tussen de twee auto's in voor de volgende keren dat die bak geleegd wordt. Daar is zo'n oprit dan ook weer goed voor ;)

Wel weer aso is het, zoals ik zojuist ontdekte, dat het met deze wind de steeg in waait :rolleyes:
Deel ervan weer in de groene bak gepropt, voor rest wou ik eigenlijk die van het huis naast mij (dat leeg staat) gebruiken, maar die is nog altijd geconfisqueerd door iemand anders. Mogelijkerwijs de aso die daar weer naast woont, want in de zijstraat staan al de hele week twee lege groene bakken op de stoep waarvan er één volgens mij van hem is.
Ik heb gelukkig redelijk beschaafde buren, maar het komt wel eens voor dat ik eerst een paar minicontainers opzij moet zetten om met mijn auto van mijn parkeervak te kunnen rijden omdat niet iedereen zijn container netjes parkeert. Ik troost mij met de gedachte dat ik er niet tegenaan hoef te kijken, in tegenstelling tot mijn achterburen die elke week een dag tegen een conglomeraat van minicontainers aan mogen kijken omdat ze grotendeels voor hun huis worden gedropt, aangezien de gemeente daar het verzamelpunt heeft geprojecteerd.
Jammer is het dat er mensen zijn die nota bene niet eens in deze straat wonen maar in de straat erachter (met een eigen verzamelpunt), die hun container al op woensdagochtend op 'ons' verzamelpunt aan de straat zetten terwijl de containers pas op donderdagochtend worden geleegd. Zoals ik al aangaf, ik hoef er niet tegenaan te kijken, dus ik ga er niet over zeuren. Dat mag de achterbuurman doen. Het mooiste zou zijn als ze gewoon een proces-verbaal in de brievenbus van de betreffende persoon zouden gooien, tezamen met de inhoud van zijn container.

Mja aso is misschien een groot woord. Maar de hele week je bak langs de straat laten staan (soms staat-ie er nog als de week erop de andere kleur aan de beurt is) is toch niet erg netjes. Ik heb er ook weleens wat van gezegd toen het ding bij mij voor de deur stond (op zich geen problemen mee dat er op "mijn" stukje stoep een hele rij wordt neergezet op die ene dag dat ze geleegd worden, maar een hele week...), en al een keer bij mij in de tuin was gezet door een voorbijganger die blijkbaar dacht dat-ie van mij was. Ook niet netjes is je "muziek" (tis meer boenke-boenke-boenke) om 11 uur 's avonds zodanig hard zetten dat de buren het horen. Al hebben die er blijkbaar geen problemen mee want ze komen niet bij hem klagen, zegt-ie.

Inmiddels was de betreffende persoon weer thuis en kwam netjes bij mij aan de deur om te vragen wat ik wou (z'n neef was er wel toen ik aanbelde, die had doorgegeven dat ik aan de deur was geweest). Was inderdaad zijn bak + die van het leegstaande huis, dus die laatste heb ik nu ingepikt. Is een kleintje dus het kon er nog steeds niet allemaal in :rolleyes:

Dinsdag even het hele spul een paar straten verderop zetten (dan worden dáár de groene bakken geleegd; of is dat ook aso om daar misgebruik van te maken?), dan kan ik daarna het restje weer in die van mij kwijt voor volgende week dinsdag. Dat restje heb ik nu maar even in een windstil hoekje in de achtertuin geparkeerd.

Ik ben gezegend met een grote container, maar als ik een flinke struik heb gesnoeid kom ik al snel ruimte tekort. Daarom knip ik alles in belachelijk kleine stukjes en wat er niet in past kwak ik op mijn compostbult, tijdelijk, want die takjes verteren te langzaam.

Soms duw ik wat groenspul in een container van een buurman/vrouw. Ik tref, nadat ik mijn container aan de straat heb gezet, ook regelmatig iets aan in mijn container wat niet van mij is. Bij ons hoef je niet per gewicht te betalen dus het maakt mij niet uit. Waar ik een tijd terug wel pissig van werd was dat iemand een doos met oud papier in mijn grijze container had gekieperd, terwijl drie dagen later de sportvereniging het oud papier zou komen ophalen langs de huizen. Die doos heb ik er dus uitgevist en drie dagen later op de stoep gezet. Opvallend was dat er in de doos geen enkel adreslabel te vinden was.

the Fox zei:
Ik tref, nadat ik mijn container aan de straat heb gezet, ook regelmatig iets aan in mijn container wat niet van mij is.

Over asociaal gedrag gesproken zeg. Zoiets doen zonder te vragen vind ik echt het toppunt daarvan. Houd lekker je eigen rommel bij je.

In Antwerpen betaal je geen gemeentelijke afvalheffing, maar moet je steeds vuilniszakken kopen (30 cent per stuk?) en kun je die op een bepaald moment buiten leggen, zo veel als je wilt. De kleur van de zak geeft aan wat erin moet. En als je eerder van je afval af wilt dan ga je een paar straten verderop en leg je ze daar ergens neer. Vorige week stond er dus een bestelbus, die tot de nok toe beladen was met restafvalzakken, in mijn straat zakken neer te zetten, keurig op de goede plek. Geen gezeik met vrijgevige buren dus...

Rob0032 zei:
the Fox zei:
Ik tref, nadat ik mijn container aan de straat heb gezet, ook regelmatig iets aan in mijn container wat niet van mij is.

Over asociaal gedrag gesproken zeg. Zoiets doen zonder te vragen vind ik echt het toppunt daarvan. Houd lekker je eigen rommel bij je.

Ik maak me er, wat snoei- of bladafval betreft af en toe ook schuldig aan. In mijn straat staan veel bomen en in het najaar ligt er dus veel blad. Door bezuinigingen komt de gemeente nog maar sporadisch langs met de veger, dus veeg ik alles bij elkaar om het in mijn groencontainer te doen. Ik ben de enige die die moeite doet, maar ik doe het graag want ik hou van netheid rond mijn huis. Dat kost me wel het volledige volume van mijn container, dus als een ander nog wat ruimte heeft stop ik het daar bij in.

Bij mij mogen ze dat ook, zolang ze hun afval netjes scheiden en geen flessen of papier in mijn container mikken.
Als er ooit een regeling komt dat er per kilo betaald moet worden vervalt die coulance.

Ik vraag het altijd eerst netjes, al scheelt het ook wel wat het is. Ik heb als scholier weleens een blikje fris gekocht voor onderweg en als-ie leeg was ergens in een grijze bak gemikt die toevallig langs de weg stond. Stuk beter dan in de berm (zou ik sowieso niet doen, neem het dan gewoon mee naar huis) en een blikje is nou niet iets wat noemenswaardig ten koste gaat van de ruimte voor het afval van de eigenaar van de betreffende bak.

Soms als ik zie dat m'n buurman bezig is z'n bak vol te proppen en het past er niet allemaal in en ik heb zelf ruimte over, bied ik aan dat hij de rest in de mijne mag gooien.

Ik ben daarentegen ook weleens mijn bak een paar weken kwijt geweest omdat iemand blijkbaar veel groenafval had en hem op de dinsdag van de straat had geroofd nadat-ie was geleegd, maar voordat ik thuis kwam. Paar weken later stond-ie er weer. Vraag het dan gewoon.

Dat van dat papier is wel bizar ja. Vooral dat men dan ook de moeite neemt om eerst alle verwijzingen naar een adres eruit te filteren.
Ik heb weleens mee gemaakt dat er een berg puin in m'n voortuin lag, welke ik nog niet naar de stort had gebracht, en dat iemand er wat tegels bij had gelegd :( Als-ie nou nog gevraagd had of ik ze gelijk mee wou nemen als ik toch die kant op zou gaan (waren op zich maar een paar tegels), geen probleem.

Twix zei:
@PM zei:
@JD: Het vak dat je op de foto hebt gezet is niet geschikt voor een auto met aanhanger, want dan moet je over die varkensruggen hobbelen. Kom dan met een setje vakken waar je wel gewoon door kunt rijden

Plus het feit dat je wat extra lengte nodig hebt om in en uit die vakken te komen. Als er net een auto verkeerd gaat staan ben je het haasje.

Toevallig heb je die hobbel bij de vakken die grenzen aan een lichtmast, bij alle andere vakken (zoals waar die renault staat, die pas na de C4 aan kwam rijden) heb je dat niet. Daarbij is de ruimte tussen bouwmarkt en parkeervakken meer dan ruim zat om een auto + aanhanger te laten draaien, ookal staat er een dodge ram op een cm van je vandaan geparkeerd met de neus een meter het vak uit. :D

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
Twix zei:
@PM zei:

Toevallig heb je die hobbel bij de vakken die grenzen aan een lichtmast, bij alle andere vakken (zoals waar die renault staat, die pas na de C4 aan kwam rijden) heb je dat niet. Daarbij is de ruimte tussen bouwmarkt en parkeervakken meer dan ruim zat om een auto + aanhanger te laten draaien, ookal staat er een dodge ram op een cm van je vandaan geparkeerd met de neus een meter het vak uit. :D

Ik begrijp dus dat jij dit asociaal vindt:

13082010008_zps7caa3b46.jpg

Mijn schoonvader heeft net een nieuwe wagen gekocht.........Nu is hij hem met mijn schoonfamilie aan het bewonderen.:)

Twee gevalletjes 'aso' hier in 2 verschillende parkeergarages.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat het in beide gevallen redelijk rustig was, vooral in het geval van de Audi.

Snap de Audi rijder niet zo, want hij had hem ook strak langs de kant kunnen parkeren, aangezien daar een extra grijs stuk zit. Dat zou mijn persoonlijke keuze zijn geweest in deze garage. Veilig staan zonder 2 plekken bezet te houden. Overigens duidelijk zijn auto expres zo geparkeerd om hem veilig neer te zetten en niet uit nonchalance.

De Mercedesrijder heeft niet eens de moeite genomen om de auto fatsoenlijk ver genoeg in het vak te zetten. Als hij gewoon iets normaler had doorgereden had hij én in de lengte én in de breedte normaal gestaan. Typisch kansloos en asociaal parkeren imo.

Gehandicapt aan het zicht kennelijk? (afstand tot de winkelwagens was waarschijnlijk de reden van niet voldoende naar voren te rijden?)

En dat terwijl Mercedes zich nota bene bewust is van de beperkingen van haar klanten en daarom het merklogo bovenop de neus zet, zodat je kunt zien waar-ie ophoudt :LOL:

Durashift zei:
Gehandicapt aan het zicht kennelijk? (afstand tot de winkelwagens was waarschijnlijk de reden van niet voldoende naar voren te rijden?)

En de gehandicapten plek was nog wel vrij, maar dat had ie natuurlijk ook niet gezien.. ;)

Van de Mercedes vind ik het wel bijzonder. Iets doorrijden met het stuur in de positie waar het stond en de auto had recht in het vak gestaan.

BMW Power zei:
Durashift zei:

En de gehandicapten plek was nog wel vrij, maar dat had ie natuurlijk ook niet gezien.. ;)

Meneer/mevrouw is waarschijnlijk slechts licht gehandicapt en durft daarom maar met één wiel op het gehandicaptenvak te staan :rolleyes:

Twix zei:
Twix zei:
@PM zei:

https://i749.photobucket.com/albums/xx131/the_twix/cars/13082010008_zps7caa3b46.jpg

Niet per definitie. Het hele punt was juist dat er daar gelegenheid genoeg was om fatsoenlijk op twee vakken te parkeren maar men toch ervoor koos 4 vakken bezet te houden. Dat is asociaal. Aan jouw foto kan ik niet zien of er andere mogelijkheden waren (binnen het redelijke, zonder af te hoeven koppelen) o, te parkeren dus kan ik niet oordelen of het asociaal was. ;)

JesseV zei:
Had je er last van?

Lijkt me irrelevant aan de vraag of het asociaal of verboden is.
Schiet iemand Gordon dood dan heb ik daar geen last van, toch is het asociaal en verboden.
Rijdt er iemand op de A12 met 240 km/u terwijl ik thuis zit dan heb ik er geen last van, toch is het asociaal én verboden.
Hier kan je zelf vast ook wel een paar voorbeelden aan toevoegen. :)

Maar om je vraag te beantwoorden: (zou aso zijn als ik dat niet doe) Ja, ik heb er last van als gemakzuchtige mensen maar denken de hele wereld te hebben. Ja, ik heb er last van als iemand onnodig vier vakken blokkeert al ben ik met de fiets. Wangedrag in het verkeer doet bij mij steeds een beetje van mijn vertrouwen in de mens wegebben.o_O

Dus als iemand die niet vaak met een aanhangwagen rijdt, hem in een rustig hoekje van de parkeerplaats neerzet, zodat in principe er niemand last van heeft zorgt er bij jou voor dat het vertrouwen in de mens wegebt?

Mijn vertrouwen in de mens ebt om precies de tegenovergestelde reden weg.

JesseV zei:
Dus als iemand die niet vaak met een aanhangwagen rijdt, hem in een rustig hoekje van de parkeerplaats neerzet, zodat in principe er niemand last van heeft zorgt er bij jou voor dat het vertrouwen in de mens wegebt?

Een juist oordeel over een aantroffen situatie kan je pas vellen als je de situatie in de juiste context kan plaatsen. Zo beklaag ik mij wel eens over de grote ruimte die er tussen twee parallel geparkeerde auto's zit. Dan denk ik, hadden die niet beter kunnen aansluiten? Maar het kan best zijn dat, nadat één van de betreffende voertuigen netjes was geparkeerd naast bijvoorbeeld een brede bestelbus, de bestelbus is weggereden waarna een kleine auto op die plaats is gaan staan, waardoor er een ruimte van driekwart autobreedte overbleef.

JesseV zei:

Ga jij je maar eens verdiepen in de betekenis van een smiley....
Verder zou ik je willen adviseren om nog goed het eerste deel van mijn reactie aan jou te lezen en even te kijken of je daar wel wat zinnigs op te zeggen hebt.

P.s. Kijk nog eens goed naar de foto's, achteraan zie je een bedrijfverzamelgebouw met zat parkeergelegenheid, als je echt uit de weg in een hoekje wilt staan zet je hem daar, staat ie meteen in twee vakken.

@PM zei:
Dat van dat papier is wel bizar ja. Vooral dat men dan ook de moeite neemt om eerst alle verwijzingen naar een adres eruit te filteren.
Ik heb weleens mee gemaakt dat er een berg puin in m'n voortuin lag, welke ik nog niet naar de stort had gebracht, en dat iemand er wat tegels bij had gelegd :( Als-ie nou nog gevraagd had of ik ze gelijk mee wou nemen als ik toch die kant op zou gaan (waren op zich maar een paar tegels), geen probleem.

Wij hebben het een keer gehad met verbouwen, we hadden toen een bak in de voortuin staan. Op een gegeven moment lag er een stuk van een paal in die niet van ons was. Degene die hem erin had gedumpt was alleen vergeten zijn huisnummer eraf te halen. Na een kort rondje fietsen door de buurt hadden we al snel gevonden waar die vandaan kwam. We hebben hem 10 minuten gegeven om hem eraf te halen, anders zou hij hem in zijn voorkamer terug vinden met een boel gebroken glas. Hij wist niet hoe snel hij zijn auto moest pakken om hem van de bak af te halen. o_O

@Janus Diedericus
Ik zal dan ook maar in gaan op je eerste regels:

Naar mijn inziens is iets pas asociaal als anderen mensen er last van hebben. En nu had ik misschien duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. En moeten vragen: "Had iemand er last van?" Maar dat neemt nog niet weg dat ergens last van hebben, zeker relevant is voor de vraag of iets asociaal is of niet. Dan blijft het verboden aspect over, en daar ben ik van mening dat als niemand er last van heeft en het voor de bestuurder daadwerkelijkfijner is, iets onschuldigs best door de vingers kan worden gezien.

Prima, dat jij het nemen van iemand zijn leven wil vergelijken met het foutparkeren op de parkeerplaats van een bouwmarkt. Maar ik vind foutparkeren op de parkeerplaats van een bouwmarkt nog altijd niet tot één van de zwaarst denkbare misdrijven horen.

Volgens mij vergeet je hier één belangrijk aspect, namelijk de verkeersveiligheid. Ik acht de kans niet zo groot dat een stilstaande auto met aanhangwagen een ongeluk veroorzaakt. Die kans acht ik een stuk groter bij een auto die met 240 km/u over de A12 scheurt.

wink.tif

JesseV zei:
@Janus Diedericus
Ik zal dan ook maar in gaan op je eerste regels:

Naar mijn inziens is iets pas asociaal als anderen mensen er last van hebben. En nu had ik misschien duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. En moeten vragen: "Had iemand er last van?" Maar dat neemt nog niet weg dat ergens last van hebben, zeker relevant is voor de vraag of iets asociaal is of niet. Dan blijft het verboden aspect over, en daar ben ik van mening dat als niemand er last van heeft en het voor de bestuurder daadwerkelijkfijner is, iets onschuldigs best door de vingers kan worden gezien.

Dat zie je verkeerd, door oogjes toe te knijpen vervalt men in slechte gewoontes. Gedogen is het verval inleiden, regels zijn niet voor niets zwart-wit.
Daarom mijn stelling/ Het is irrelevant of ik (of iemand anders) er last van heeft. Iemand die foutparkeert is asociaal, net zoals iemand die een peuk op straat gooit. Ook als er niemand is om dit te zien blijft het een asociale actie. In het geval van het parkeren, misschien had niemand er last van maar zolang er betere (lees: socialere) alternatieven zijn blijft het asociaal.

JesseV zei:

Prima, dat jij het nemen van iemand zijn leven wil vergelijken met het foutparkeren op de parkeerplaats van een bouwmarkt. Maar ik vind foutparkeren op de parkeerplaats van een bouwmarkt nog altijd niet tot één van de zwaarst denkbare misdrijven horen.

Toegegeven, het zijn twee misdrijven/misdragingen die niet gelijk staan in ernst. Daar gaat het niet om in mijn vergelijk. Het gaat erom dat men er niet per sé last van hoeft te hebben om het verboden te laten zijn.

JesseV zei:

Volgens mij vergeet je hier één belangrijk aspect, namelijk de verkeersveiligheid. Ik acht de kans niet zo groot dat een stilstaande auto met aanhangwagen een ongeluk veroorzaakt. Die kans acht ik een stuk groter bij een auto die met 240 km/u over de A12 scheurt.

wink.tif

Zie twee toelichtingen hierboven. Het is asociaal en tegen de regels, handhaven (ongeacht het soort misdrijf, de gevaarzetting enz.) is de enige oplossing.

Joël D. zei:
@PM zei:

Wij hebben het een keer gehad met verbouwen, we hadden toen een bak in de voortuin staan. Op een gegeven moment lag er een stuk van een paal in die niet van ons was. Degene die hem erin had gedumpt was alleen vergeten zijn huisnummer eraf te halen. Na een kort rondje fietsen door de buurt hadden we al snel gevonden waar die vandaan kwam. We hebben hem 10 minuten gegeven om hem eraf te halen, anders zou hij hem in zijn voorkamer terug vinden met een boel gebroken glas. Hij wist niet hoe snel hij zijn auto moest pakken om hem van de bak af te halen. o_O

Goed zo! Asociaal gedrag los je het beste op met agressief gedrag en dreigementen!

Twix zei:
Twix zei:
@PM zei:

https://i749.photobucket.com/albums/xx131/the_twix/cars/13082010008_zps7caa3b46.jpg

Niet per definitie. Het hele punt was juist dat er daar gelegenheid genoeg was om fatsoenlijk op twee vakken te parkeren maar men toch ervoor koos 4 vakken bezet te houden. Dat is asociaal. Aan jouw foto kan ik niet zien of er andere mogelijkheden waren (binnen het redelijke, zonder af te hoeven koppelen) o, te parkeren dus kan ik niet oordelen of het asociaal was. ;)

Je maakt het je er wel makkelijk vanaf. ;) Er zijn daar (https://binged.it/1BfrofW) inderdaad 'doorsteekvakken'. Aanvankelijk stond ik daar ook, totdat we klaar waren voor laden.

Over die C4 met aanhanger, dan maak je je echt druk om niks zeg! o_O

Ben goed bekend daar (Gamma in Bergen op Zoom); sowieso is daar altijd voldoende plek om te parkeren en daarnaast zet de Gamma zelf ook regelmatig zaken op die parkeerplaatsen ter promotie oid. Kan je zelfs al zien op Streetview (exact de rij parkeerplaatsen waar de C4 staat)
Link en link

Bij mijn Albert Heijn zijn ook regelmatig promotieteams te vinden op de parkeerplaats. Moet ik daar dan ook maar overdwars gaan parkeren? Want ja, dat doen zij ook! (n)

In dit geval had ik het over de tuinhuisjes die er staan, waaruit blijkt dat er genoeg parkeerplaatsen zijn anders zou de winkelier zelf hier niet neer zetten lijkt me.

Mart1n zei:
In dit geval had ik het over de tuinhuisjes die er staan, waaruit blijkt dat er genoeg parkeerplaatsen zijn anders zou de winkelier zelf hier niet neer zetten lijkt me.

Dan nogmaals, omdat er genoeg vakken zijn moet je maar overdwars gaan staan? Leuk als iedereen zo zou redeneren.:rolleyes:

Wanneer een bouwmarkt, waar je mensen met een aanhanger verwacht, geen speciale plekken inricht of vrij zijn waar moet je dan je auto kwijt? Als er dan zo geparkeerd wordt vind ik persoonlijk beter (als er genoeg ruimte is) dan de auto ergens op de stoep plempen.
Ik ga er ook vanuit dat deze man iets kwam halen en dus geen uur zal wegblijven.

Mart1n zei:
Wanneer een bouwmarkt, waar je mensen met een aanhanger verwacht, geen speciale plekken inricht of vrij zijn waar moet je dan je auto kwijt? Als er dan zo geparkeerd wordt vind ik persoonlijk beter (als er genoeg ruimte is) dan de auto ergens op de stoep plempen.
Ik ga er ook vanuit dat deze man iets kwam halen en dus geen uur zal wegblijven.

Eens, maar hij houdt nu wel 4 / 5 plekken bezet, dus dan zou ik hem eerder over 2 plekken achter elkaar zetten ipv 5 plekken naast elkaar. Als die mogelijkheid er is uiteraard..

BMW Power zei:
Mart1n zei:

Eens, maar hij houdt nu wel 4 / 5 plekken bezet, dus dan zou ik hem eerder over 2 plekken achter elkaar zetten ipv 5 plekken naast elkaar. Als die mogelijkheid er is uiteraard..

Daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar dat liet de foto niet zien.

Bij de bouwmarkt, gewoon even met 1 auto en aanhanger 4 plekken in beslag nemen....
Foto550-N8T6TGCD.jpg

Dit terwijl er genoeg dubbele vakken zijn waar je gemakkelijk met een aanhanger kan staan zodat je maar twee plaatsen in beslag neemt...
Foto550-QA6Q6PEL.jpg

Wat liet de foto niet zien? lijkt me duidelijk dat er zat doorsteekvakken zijn daar. :rolleyes:

Maar ach, tijd voor een nieuwe kwestie. Alle vakken, behalve de laatste, in de straat zijn leeg, het laatste vak wordt half benut door een Twingo en daar waar geen vakken meer zijn staat weer een Twingo.
Foto550-YXCCZCHN.jpg

Terug
Bovenaan