Guest
Als je maar een dikke motor hebt, dan komt dat wel goed.
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
MonzaMooie wagen hoor, dieSenator
Waar is deze foto genomen? Het ziet er voor mij als volgt uit: als je vanaf het centrum van Borne richting Delden rijdt, en dan de laatste afslag links neemt voordat je Borne uitrijdt. Vervolgens rijdt je die weg af en ga je rechts. Is het daar?
AsconaGT schreef:
QuoteWaar is deze foto genomen? Het ziet er voor mij als volgt uit: als je vanaf het centrum van Borne richting Delden rijdt, en dan de laatste afslag links neemt voordat je Borne uitrijdt. Vervolgens rijdt je die weg af en ga je rechts. Is het daar?
tjonge, als hiervoor een prijs voor zou kunnen worden uitgereikt, zou jij hem krijgen
het is inderdaad die plek ja! ongelovelijk
mooi plekje om even een foto te schieten, nu het nog kan, aangezien de weilanden op de achtergrond op zeer korte termijn zullen plaatsmaken voor een rondweg en industriegebied.
maar de auto staat niet bij Bleeker morgen... Maar ongeveer 500 meter vanwaar de foto is genomen.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 26-09-06 00:18 door AsconaGT.
Ik weet wel dat de lichte bedrijfswagens nieuwe kentekens krijgen, voor personenwagens zijn nog genoeg combinaties van het huidige kenteken voorradig.
Leuk dat je er zoveel tijd (en geld...) in gaat stoppen om een weer helemaal top te maken. Dat verdient deze auto absoluut. Suc6 en veel plezier ermee. Hou ons op de hoogte van je vorderingen.
er zaterdag alle beginnende plekjes te bestrijden met stoprust (zet roest om in hard metaal) en daarna goed in de tectyl.
Foei, Ascona GT, rijden met een niet-geregistreerde auto die niet gekeurd is.
Werkt dat mooi?
Onze astra F heeft een behoorlijke roestblaar rechts acher, er zit bijna een gat in. Kan je dat spul daar ook in smeren, en dan opvullen met plamuur?
profiel Verspace
Foei, Ascona GT, rijden met een niet-geregistreerde auto die niet gekeurd is.
Zo wordt het ook niet zo saai op de Nederlandse wegen