Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou 'm niet wegdoen, of gaat de APK grote problemen opleveren?
En een andere sloop proberen. Volgens mij kost die rommel nieuw (imitatie) via Artaparts nog geen 70 euro!
Oplappen en rijden, onverwoestbare dingen. De APK kan nooit veel uitkomen.
Je zegt trouwens dat het BPM bedrag lager is als de auto precies 1 jaar ouder is, ik dacht dat het gewoon per maand ging.., maarja, zo kan een enkel maandje veel geld schelen!
Heb je voor de rest nog originele plannen ermee? Subtiel uitlaatje ofzo?
Mooie auto hoor, maar toch jammer van de Calibra.
Zo'n Calibra is altijd een beetje een jeugddroom van mij geweest ook.
Moderator
De aanduiding 'doors' klopt niet, maar electrische ramen achter klopt wel denk ik?Hotdog zei:De 1e eigenaar heeft ook opties besteld die helemaal niet mogelijk zijn..
zoals A33 Power Windows, Rear doors![]()
B-Real zei:Mooie auto hoor, maar toch jammer van de Calibra.
Hij is te koop hoor!![]()
Mooie auto hoor, maar toch jammer van de Calibra.
Cabriorijden is echter ook geweldig!
als iemand ruimte over heeft dan wil ik de calibra wel schorsen en zelf houden thumbs up
Waarom tzt. niet in de opslagruimte waar nu de Astra staat? Alhoewel ik me af vraag of je er wel mee op schiet. Meer waard wordt de Calibra toch niet, hoe netjes ie ook is.
@Leer, ga je dat zelf doen? Of laat je het doen door een professioneel bedrijf? Mocht je het zelf gaan doen zou ik Tim van Carclean eens mailen of je eens aanmelden daar op het forum. Zij weten ongetwijfeld wat je het beste kunt doen