Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:Twingo heeft een ongelukje gehad.
De schade is op 1400 euro getaxeerdIk kon toevallig een bumpertje voor 100 euro op kleur van een zelfde bouwjaar en uitvoering krijgen van een sloperij hier vlakbij. Daar zitten hem de grootste kosten in en er is geen carrosserie schade verder volgens het schadebedrijf. Dus heb besloten die te kopen en ga de schade zelf herstellen. Gisteren de bumper schoongemaakt en gepolijst en ziet er nu gewoon als nieuw uit
Nu alleen nog andere kentekenplaat, kentekenplaathouder en bumperbalkje kopen. Volgens mij is het zo hersteld. Weekend van 11 februari staat de Twingo bij huis en heb ik nog wel iets tijd, dus weer wat te doen![]()
AsconaGT zei:Gisterennacht eens achterin mijn eigen laguna gezeten. Altijd raar gevoel toch?Maar zit heerlijk, voldoende ruimte, ondanks het een wat kleine D segmenter is. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat de voeten niet echt onder de voorstoelen konden, normaal gesproken kan dat altijd wel toch? (..).
Enuh, een kleine? Wisten we dat al? Zo niet, gefeliciteerd!
Je hebt de stoel in de laagste stand staan denk ik? Een paar keer 'pompen' en dan komt de achterkant eerst iets omhoog. Dan past het, terwijl het voor de bestuurder niet wezenlijk anders voelt.
Indoor speelplaats, zeker een aanrader. Onze woonkamer is geregeld een 'slagveld' en dan is de tweede dame nog pas 7 maanden en dus nog niet echt aan het kruipen/lopen.
Edit: Je hebt je kantoor een mooi eindje weg zeg grinning smiley
adinsx zei:Leuke kleine update weer, alleen vraag ik me af. Hadden ze die hoogglanshouder niet zonder het 'reclamebalkje' ? dus gewoon het dunne frame? Heb hier bij beide auto's zo'n smalle er op zitten. Heb je niet meer zo'n opvallend breed stuk zwart plastic.
![]()
adinsx zei:Komend voorjaar op de net aangeschafte sleurhut gaat hetzelfde gebeuren. Luxe kentekenplaat en randloze houder.
Oh, en silvervisions in de lichtunits achterin. Weg met die oranje gloed.
Die mis ik nog op jouw lijstje AsconaGT
Nico GTR zei:
Komen die 205 pk een beetje goed tot hun recht?
Dubbele pijpen kan ook een dCi 150 zijn. Ondanks dat je weinig klagen hebt is 10 seconden voor het 0-100 sprintje niet om over op te scheppen. Maar die twee grotere pijpjes doen wel vermoeden dat het nog wat sneller werk is.
Weet iemand trouwens waar dit ding voor is? zit in de kofferruimte bij de bevestiging van de achterbank
Toch een bijzonder fraaie auto/interieur, begin hem steeds meer te waarderenthumbs up
AsconaGT zei:Dus voor 15 euro nieuw pompje besteld en van de week er maar even onder zien te prutsen. Eerste echte smetje, maar dat voor een A segment autootje van 7 jaar oud en 130.000 km mag dat ook wel een keer. Was alleen wel even zoeken waar ik hem kon vinden..
AsconaGT zei:Aangezien iedereen met kinderen zit worden de leuke auto's in de vriendengroep plaatst gemaakt voor familiestations. Een goede vriend van mij heeft net een 2006 A6 avant gekocht met 2.4 V6. Ook een dikke bak, maar was fors duurder dan mijn laguna met meer kilometers, iets ouder en ik vind hem bij lange na niet zo fijn rijden. Beetje saai en log met weinig gevoel. Dashboard daarvan ziet er wel weer erg gelikt uit.
Een andere vriend van mij had ook altijd wel leuke auto's maar is onlangs ook overstag gegaan voor een Focus station, tjongejonge![]()
Bofkont zei:Ik heb makkelijk praten, geen kinderen en teveel tijd om druk te maken over onzin![]()