Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GT-R zei:Zit het op de motorkap?
Je kan proberen te kleien of verwijderen met iet sals Bug & Tar remover, maar probeer eerst een een goed warme, natte washand. Leg ide er een tijdje op en kijk of de "snot" een beetje week wordt.
Alleen die OPC badge ben ik geen fan van, aangezien het ook geen OPC is.
Is ook nooit geleverd volgens mij voor dit type.
gebruik is acceptabel
British Racing Green zei:Wat een pooiervelgen!!!
Doe dan maar meteen die velgen van de BMW van het interieurvoorbeeld![]()
AsconaGT zei:Alleen krijg bluetooth maar niet aan de praat, heel frustrerend. Ik krijg hem niet in pairing modus zodat mijn telefoon de auto kan zien. Heb gedaan volgens het boekje, allerlei andere dingen geprobeerd maar helaas... Bekabeling zie ik niets vreemds aan, microfoontje zit in het dak mooi weg gewerkt, stuurbediening om gesprekken te beantwoorden de 'pairing' knop ook, maar er is iets niet goed, maar wat...
Vrees dat je bluetooth van een oudere generatie is dan je telefoon ondersteunt. Nieuwe module lost het op. Misschien kom je met deze site wat verder.
Verder vind ik de velgen juist mooi, heb ze zelf ook. Zijn tenminste niet overdreven groot met bijbehorende nog duurdere banden en ze staan wel sjiek vergeleken met sommie sjonnie suggesties hierboven...
Mooie auto man! Geen Opel, dat zal wel even wennen worden voor je Maar een slechte keuze kan dit bijna niet zijn.
los van dat ik op mijn werk vaak genoeg gegrapt word (meer omdat het een station is) merk ik weinig verschil, gelukkig maar want ik wil ook niet dat mensen mij anders zien nu ik in een BMW rij.Joost,
Wat ik me afvraag wordt je in verkeer nou anders benadert, omdat je in een BMW rijdt? Wordt er bijvoorbeeld, eerder plaats voor je gemaakt op de linkerrijbaan?
zonder Matra zei:Verder vind ik de velgen juist mooi, heb ze zelf ook. Zijn tenminste niet overdreven groot met bijbehorende nog duurdere banden en ze staan wel sjiek vergeleken met sommie sjonnie suggesties hierboven...
Ascona GT zei:gelukkig maar want ik wil ook niet dat mensen mij anders zien nu ik in een BMW rij.
Twix zei:Ik vind: als je BMW rijdt moet je je ook als zodanig gedragen. Je moet het vooroordeel bevestigen, anders verzinnen mensen zelf wel iets. Al sta je nog zo netjes geparkeerd, mensen hebben er altijd wel wat op aan te merken. Je moet mensen hun vooroordelen niet ontnemen!
Gekheid natuurlijk. Wel een mooie touring. De getoonde style 32 velgen zijn erg fraai.
Total Loss zei:De vroegere typische BMW rijders rijden naar mijn idee nu allemaal Audi dus wat dat betreft niet echt meer een discussie punt dit.
Niets zo fijn als een zes-in-lijn. thumbs up Daar ga je hopelijk nog een hoop plezier mee beleven.
Voor wat betreft de velgen: Ik zou denk ik de voetveegvelgen (wat allitereert dat lekker grinning smiley) kiezen. Ook mooi: Vrijwel dezelfde, maar dan nog met een soort extra ribbeltje in het midden van de spaak.
En Alpina's zijn natuurlijk altijd goed, maar als je originele wil hebben wel erg prijzig.
Chroom heeft die van mij ook in deze staat, weet alleen niet of het gecoat is. Moet nog een keer een stukje met Commandant proberen om te kijken of het daar beter van wordt.
Tsja, voor de meesten is een BMW een hele openbaring of niet AsconaGT...........................
AsconaGT zei:openbaring is een groot woord, tongueheb al eerder in diverse BMW's gereden, net als ook in vele opels. Neemt niet weg dat het een fantastisch rijdende auto is, die praktisch is, subliem geluid en tijdloze looks.