Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje!Leuke foto's weer! Erg leuk dat je de cover van een Engels magazine hebt gehaald. De Streetwise zal ook daar redelijk zeldzaam zijn gebleven denk ik.
En ik denk dat jullie de goede stap genomen hebben met de ontsteking van de FSO - dan ben je er tenminste af van het gedoe en alle delen die normaal regelmatig onderhoud vragen slijten dan ook niet meer.
Ik lees trouwens tussen de regels dat je ooit wel een T4 camper zou willen. Dan wil ik je nu alvast waarschuwen voor de roest - want dat kunnen alle VW bussen tot minimaal de T5 heel erg goed. Los daarvan dat VW-busjes nog altijd een beetje een hype zijn (zeker als camper) en daarmee betaal je vooral voor de naam.
Dat is ook een goede! We hebben ook van die oprij bokken, misschien is dat ook nog iets. De buurman heeft een Volvo V70 Turbo, die kan 'm volgens de buurman makkelijk omhoog trekkenDie staat wel aardig achterover idd. Bokjes onder de achterwielen misschien?
Wat grappig! Nooit geweten dit! Bedankt voor het delen JW!Wist je dat in de Rover 45 een stukje Pagani zit? (Of andersom, ‘t is maar hoe je het wilt zien…)
![]()
Leuk om weer wat van je te hoen BleuZ.Wat een gesleutel zeg! Goede quality time met je vader, denk ik. En ik lees vooral dat het even zoeken is hoe en wat, maar zo leer je de Polonez ook wel erg goed kennen hoop ik.
En zo'n camper, dat lijkt me nou ook nog eens wat. Een vriend van me heeft een Renault Master zelf omgebouwd tot camper. Daar woont -ie ook in, het is voor hem echt een levensstijl. Maar als je dan een keer mee kampeert zie je wel hoeveel vrijheid dat met zich mee brengt, heerlijk.
(Ik zit helemaal goed in mijn appartement, maar voor erbij zie ik de charme van een camper echt wel)
Moderator
Daar is ie dan:Leuk Barri! Ben benieuwd![]()
Bedankt Nico! Ik zal de felicitatie overbrengen.Gefeliciteerd met je vader, mooie leeftijd 80 en fijn dat hij nog lekker vitaal kan zijn en druk bezig is met de FSO.
De kans is aanwezig dat ik komend jaar ook een jaren 70 motor heb. Mooie kans om daar eens te gaan knutselen met een standalone ECU en modern motormanagement. Dat is toch denk ik wel het grote nadeel wat jij nu ondervind. Mechanische dingen zijn leuk maar afstellen en goed houden is vervelend als er geen reserve onderdelen meer zijn.
Leuk Barri, bedankt voor de foto's! Volgens mij ook in mijn kleur zo te zien. Dit is een vroege, pre-facelift. Volgens mij zelfs eerste serie.
Bedankt!Wat mooi dat alles goed lijkt te werken! Nu lekker genieten op vakantie en daarna rustig op je gemak de puntjes op de i zetten voor de FSO.
Ja vind ik ook.Fijn dat de FSO het weer doet!
Ja dat gaan we doen! Een middagje poetsen, leuk! Of gewoon voor de gezelligheid! En we moeten ook nog naar de meeting in dinges, aan het water, waar we ook eerder waren. Dan ben ik er wel weer van vakantie.Leuk geschreven weer Peter! Echt super dat het met je voet beter lijkt te gaan. Zelfs weer gereden! Super.
Ja sorry dat we niet met een van de Rovers waren gekomen naar de leuke verjaardag van je pa. Maar het was desondanks echt heel gezellig. Nogmaals dank.
En lekker bezig aan de FSO. Na de vakantie lekker toeren naar Borger.![]()
Dat is , nu bedenk ik me op beide dingen, Klazienaveen maar ook Musselkanaal. agenda- @Marc 827 3500 kom er maar in !Waar is de dinges aan het water? Dan probeer ik ook wat.
Ja beetje jammer inderdaad, vooral ook omdat elke persoon aan de lijn zei “Ik zorg er voor dat het nu wel goed komt.”Alweer een slechte ANWB-in-het-buitenland-ervaring zeg. Dat is toch wel jammer. Gelukkig bleek het niet ernstig en zijn jullie er toch gekomen!
Nou , dat dus! En ook niets was van slag , temperatuur te hoog, of wat dan ook. Gek hè?Wel genoeg vertrouwen in de 45 voor de terugweg? Dat een auto afslaat en niet meer start, maar later wel weer start, dat ken ik niet. Dan is er blijkbaar niks écht kapot.
5 oktober is Musselkanaal in wheels. Erg leuk vond ik.Dat is , nu bedenk ik me op beide dingen, Klazienaveen maar ook Musselkanaal. agenda- @Marc 827 3500 kom er maar in !
Haha toen ik het aan het typen was dacht ik al; ''is dit goed''.Het heet vapor lock, maar het zou het inderdaad best eens kunnen zijn.
Kentekenbewijs.![]()
Ik moet even uitzoeken wat dit precies is,