Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3 White zei:Leuk Peter!! Nog onder de Elbe doorgegeaan?
Escher zei:Inderdaad een leuk reisverslag om te lezen! De 45 van je ouders blijft ook een mooie en vooral zeldzame verschijning, zeker als facelift.
24 7 zei:Leuk verslag!
En dan de kat mee, daar droomde ik vroeger alleen maar van.
Engineer2 zei:Mooi en vergeten stukje Duitsland zo. En voor jullie inderdaad niet al te ver weg.
Papenburg; daar zit Automotive Testing Papenburg - een testcentrum waar alle Duitse merken wel tests uitvoeren. Vooral op de 300km/h kombaan. Ik heb daar mijn testrijders rijbewijs gehaald al weer heel wat jaren geleden. Misschien is die Tata Aria daarvan overgebleven. Was inderdaad in Italie leverbaar maar er zijn zowel voor de India als EU versie veel EU leveranciers bij betrokken geweest, Ik heb ze ook in Spanje en Luxemburg op auto ontwikkeling locaties gezien.
Bij Emden dacht ik ook meteen... daar was iets mee,, en inderdaad liet je zien dat VW daar zit.
Marc 827 3500 zei:Mooie foto reportage weer van je belevenissen! Erg sfeervolle foto's.
omniradius zei:Zo, weer even je topic bijgelezen. Superleuk verslag van je vakantie in Deutschland met natuurlijk een hoop mooie spots. Ben zelf dit jaar helemaal niet meer de grens over geweest, wordt volgend jaar echt weer tijd ervoor vind ik
En ik blijf het echt super lachen vinden dat je Ayo zo makkelijk kan meenemen de auto in op reis etc, en met een riempje buiten lan laten. Poek is dat gewoon niet gewend en dat zou echt een grote ellende worden vrees ik haha, dus ik ben wel jaloers in dat opzicht.
Marc 827 3500 zei:Weer een leuke update! Het draait om auto's en Ayo. Jullie mogen mee om haar te vergezellen.![]()
Moreno83 zei:Haha geweldig dat je de kat meeneemt!![]()
Leuke verslagen en mooi dat je met je pa nog zulke herinneringen kan maken.
Haha, dankje! Ja afwisselend he? Ik heb me prima vermaakt, ondanks dat geen epische wereldreis wasRutger DC zei:Leuk fotoverslag! Architectuur, musea, spots, familie, Ayo, We zijn er bijna, rosse buurt, bier; wat wil een mens nu nog meer.![]()
A3 White zei:Lekker Peter! Nog iets Oostbloks in de rosse buurt?
Bofkont 350 zei:Leuk om te horen Peter!
Voorjaar 2021 moeten we maar weer eens ergens meeten.
Niet ver van Hamburg is een fabriek van Airbus. Je kan er verder niet binnen kijken maar er loopt wel een weg vlak langs de landingsbaan. Zodoende heb ik een keer die Beluga zien opstijgen. Onvoorstelbaar groot apparaat.Peter O zei:![]()
Er zijn zelfs opstijgende vliegtuigen!
Peter O zei:Ik zit me nu trouwens af te vragen, heeft de Sedan waar we het eerst over hadden, ook de facelift gehad, waarde "Lupo-look" verviel? Nee toch?
Zelf eentje laten verschepen vanuit Brazilië zal wel een kostbare zaak worden, vrees ik. Blijf wel lekker rijden met m'n 91'er Polo sedan.Peter O zei:@ Sjon,
ik heb inderdaad gekeken, maar ik zie geen Westerse of zelfs Europese Polo met deze neus. Ik vind die neus ook fraaier om eerlijk te zijn, dat maakt Volkswagen net wat meer volwassen!