Arno's BMW G20 320i sedan van 2019

ArnoG20

Kilometervreter
Had beloofd een topic aan te maken als de auto thuis stond dus bij deze. Een 320i van 2019 met weinig kilometers welke heel mooi is samengesteld. Auto staat er nog erg netjes bij, rijdt ook goed. Opties die ik nog graag had gewild zijn ACC en HK audio maar ben zo meer dan tevreden.

20250315-154645.jpg

20250315-154658.jpg

20250315-154718.jpg

Wil de auto van binnen nog echt goed poetsen. Blijft besmettelijk natuurlijk zo'n licht interieur. Heb al een chromen grill liggen welke ik wil monteren. Zo'n donkere neus vind ik niet mooi. Een andere set velgen nog in de toekomst en dat vind ik het wel best.

Zo te zien oyster, altijd fraai.

De chromen grill zal mooi staan, ik ben ook niet van de zwarte grille. Al met al een fraaie BMW zo. Daar ga je veel plezier van hebben.

Moet alleen nog een goede zitpositie zien te vinden, stoelen zijn fijn hoor maar ook erg uitgebreid. Heb niet elektrisch. Kom daarbij uit een Seat Ateca welke ik juist had gekocht voor de hogere instap en rechte zit haha. Maar die mis ik niet, was een prima auto verder maar niet voor mij.

Laatst bewerkt:
Mooie 3-serie! Wel een bijzondere uivoering. Op het eerste gezicht denk je door de zwarte grille, shadow line en de style 790M velgen dat het een M-Sport is, kijk je beter dan zie je dat het een 'gewone' is. Maar staat goed hoor. Licht interieur ben ik zelf iets minder fan van maar wel een mooi contrast met het exterieur. Vanwege de zwarte raamlijsten zou ik de grille zelf zo laten denk ik.

Veel Freude am Fahren gewenst!

Erg mooie auto, kleur doet me denken aan A89 Imperial Blue Metallic wat ik had op mijn 3 Touring.
En met een schuifmans, op het Porscheforum zeggen ze dan waarde /2, maar ik zeg toegevoegde waarde.

Veel diva's en snobs met geld teveel zeker? Een schuifmans delete op een 911 kost een bom geld.
"Extra gewicht, het ziet er niet uit, vroeg of laat lekt het, niet hardcore genoeg..."

Dit is nu mijn derde dakkie op een rij. Gebruik ze eigenlijk te weinig maar zo met het lente zonnetje is het toch wel fijn hoor.

Vandaag nog nieuwe kentekenplaten geplaatst. Zaten paar lelijke krassen op de oude.
Dat zijn de details waar ik van houd, goed bezig! Sowieso heb je een mooie Dreier gevonden, die met jouw aanpassingen alleen maar mooier gaat worden. De chromen grille gaat heel goed staan bij deze kleur.

Setje 17 inch 778 met nieuwe winterbanden gekocht. 225/50 Hankook's non runflat. Benieuwd hoe dat rijdt eind dit jaar :p

bmw-bmw-2-serie-3-serie-4-serie-g20-g21-g22-g42-77.jpg

Die heb ik ook voor de winterbanden op mijn G21. Rijdt prima, wat comfortabeler dan 18" op slecht wegdek. Enige nadeel is dat ze op hoge snelheid (richting 200 km/h) logischerwijs minder zeker aanvoelen dan een plattere (zomer-) band. Ik heb er toch voor gekozen omdat in wintersportgebied een wat hogere wang prettiger is, de velgen zelf blijven langer onbeschadigd (nu na 3 jaar nog gewoon als nieuw) dan de 18" velgen voor de winter die ik op mijn vorige auto had.

Nee, ik heb wel runflats. Dat maakt natuurlijk wel uit in het rijgedrag. Ik sloeg vooral aan op de velgen.

Heb ze vandaag even uitgepakt. Waren netjes in dozen verstuurd. Heb zo gauw geen velgschade kunnen spotten. Blij mee.

Staat ook goed. Alleen vind ik het (net als bij de mijne) jammer dat het niet zo matcht met zwarte raamlijsten.

Ik kan mijn raamlijsten zo weer naar chroom omtoveren haha maar ik snap je. Echter zijn er zat BMW's die zo rondrijden dus raar is het niet.

Vroeger was een chromen grille en zwarte raamlijsten helemaal niet zo vreemd, al vind ik met chromen raamlijsten wel mooier.

Veeeeel beter zo, die verchroomde nieren! Prachtige auto, precies hoe een Duitse sportsedan hoort te ogen!

Ik kan mijn raamlijsten zo weer naar chroom omtoveren
Nou moet ik misschien gewoon berusten in het woord 'omtoveren', maar hoe doe je dat dan? Zijn bij jouw auto de raamlijsten gewrapt ofzo? Of kun je makkelijk verchroomde exemplaren monteren?

Ook hier is de grille een enorme stap vooruit! Staat veel beter bij de zilveren elementen in de koplampen en bij de wielen, en bovenal veel meer BMW. De raamlijsten hoeven niet per se chroom te zijn om die grille te verantwoorden, tot niet zo heel lang geleden (F30/31) was jouw huidige look de standaard.

Terug
Bovenaan