Android scherm voor c klasse estate 2016 ?

Stefan Jacobs001

Net ingestapt
Ik vroeg me af in hoeverre je voor een mercedes c klasse estate vanaf 2016 ook Android schermen hebt met touchscreen functie of vergelijkbaar ?
En dan met name in combinatie met meteen laten inbouwen door een monteur of bedrijf?
Voor zowel bmw als audi kan ik hierover voldoende vinden, Mercedes daar in tegen heb ik nog niks concreets over gevonden

Hebben mensen hier toevallig ervaring mee en of kennen mensen hier bedrijven die dit leveren en plaatsen voor de mercedes c klasse vanaf 2016

Ja die schermen zijn er en die zien er nagenoeg hetzelfde uit als de originele schermen die Mercedes levert, maar ik vraag mij af waarom je in een auto van minstens 37k euro zo'n goedkoop schermpje wilt hebben.
Mercedes
10-25-Android-9-0-4G-RAM-64G-ROM-Car-dvd-player-GPS-Navigation-display-for.jpg_50x50.jpg

Mercedes navi
Android-7-1-GPS-Navigation-Interface-for-Mercedes-Benz-C-Class-NTG-5-0-System-2014.jpg_50x50.jpg

Epica zei:
Ja die schermen zijn er en die zien er nagenoeg hetzelfde uit als de originele schermen die Mercedes levert, maar ik vraag mij af waarom je in een auto van minstens 37k euro zo'n goedkoop schermpje wilt hebben.
Mercedes
10-25-Android-9-0-4G-RAM-64G-ROM-Car-dvd-player-GPS-Navigation-display-for.jpg_50x50.jpg

Mercedes navi
Android-7-1-GPS-Navigation-Interface-for-Mercedes-Benz-C-Class-NTG-5-0-System-2014.jpg_50x50.jpg

Nou om enkele redenen.
1: Groter scherm
2: Aanraakscherm
3: Android auto,
4: Google Maps/waze
5: YouTube,films kijken .
6: Spotify (makkelijker als via de telefoon)

Waarbij ik moet zeggen dat ik juist het standaard scherm van mercedes goedkoop en klein vind aandoen .
Dat is overigens ook me enigste punt over de mercedes.

De schermen die je aandraagt heb ik ook gezien.
Ze worden o.a ook bij Nederlandse (online) bedrijven aangeboden.
Echter zie ik nergens een optie inclusief montage ,
daar waar ik dat wel in combinatie met andere merken kan vinden.
Ik vroeg me dus ook eigenlijk af of iemand een bedrijf kent in nederland die de combinatie van levering en montage voorziet ?

Als je iets aangevuld of ingebouwd wil hebben lijkt er maar 1 adres te zijn in Ndderland, hier gaan zelfs dealerbedrijven naar toe.
https://www.mercedesforum.nl/mbenznl

(Ik heb geen belangen in dit bedrijf)

Terug
Bovenaan