AllinnAutolease

@totalloss, kan maar als jij ongezien even dik €2200,- naar een vaag bedrijfje overmaakt, verdien je het bijna.

Dat is wel erg hard maar snap zeker waar het vandaan komt. ;)
Is inderdaad niet zo heel handig!
Al zou ik zelfs 600 of 700 niet zomaar even overmaken, zou toch eerst een hele gedegen check doen voor ik ooit aan zoiets als dit zou beginnen! ( heel duur langdurig abonnement )

Total Loss zei:
R-W zei:
hoe die knakker overigens nou weer aan een (aan)betaling van €2200,- komt?
@idefiqs, oh ja, is waar. All-inn is zeker eigenlijk afkorting voor Alleen Innen?

Misschien een hele dikke auto willen leasen ?
400 administratie en 2 maanden a 900 Euro per maand leasekosten ?

Misschien een rooitje cash erbij gedaan ter verlaging van het investeringsbedrag.. en dus een lager maandbedrag?

D. Elzinga zei:
Durashift zei:
Bij het aanbod wordt, zover ik gelezen heb, ook niet expliciet over een nieuwe auto gesproken. Je kan wel een kleur kiezen.. maar dat lijkt mij ook maar relatief.. zal al snel een verhaal zijn van: meneer/mevrouw: de kleur wit is nu niet beschikbaar... ik heb wel een zwarte over 4 weken voor u.

Op oa de website heeft men het wel degelijk over "nieuwe auto".

Overigens, ligt het nou aan mij of zijn er extra modellen op de site bijgekomen?

Met gratis laadpaal: https://www.allinnautolease.nl/autos/renault-zoe/

En: https://www.allinnautolease.nl/autos/volkswagen-up/

Naast de basiskleur van de auto heb je ook keuze in spiegel- en dakkleur.

Bij een Up?:confused:

Gewoon,

Nog even zoveel mogelijk slachtoffers proberen te maken...

Flexx zei:
@R-W en Idefiqs en D. Elzinga

De reden had ik al aangegeven in mijn vorige reacties. Wel moet ik er bij zeggen dat het zonde is van het geld. Ik zal moeten afwachten tot de 27e om te mogen spreken over oplichting. Ik hoop wel voor de gedupeerden op dit moment dat er een gepaste oplossing komt. Ook nu zal ik iedereen op de hoogte houden.

Ff serieus, waarom maak jij je opeens zorgen? Paar pagina's terug loop je stoer te brullen dat die 700 euro niet het punt is en AIA als startup ziet en ze een kans gunde. Er zijn vele 'obvious' aanwijzingen dat dit bedrijf stinkt aan alle kanten en ook nog eens meerdere waarschuwingen van andere forumleden geplaatst. Nu begin je opeens zorgen te maken nadat je een link met wat dooie reacties met nietszeggende data op opgelicht.nl hebt gevonden. Maar het is niet de door de plee gespoelde 700 euro waar je zorgen om maakt toch, tough guy? Met alle respect maar ik vind je gewoon een debiel...

Ik begrijp ook niet hoe je aan een dikke 2k komt en al helemaal niet dat je zo'n groot bedrag over maakt. Heeft denk ik te maken met hebberigheid en denken dat je voor een duppie op de eerste rang zit. Helaas zit hij nu op de 19e rij achter een pilaar.....

AIA is een eenmanszaak, dus zou gewoon zsm een vordering indienen, nu komt er nog geld binnen (helaas van andere gedupeerden) en wie weet is nog niet alles weggesluisd. Desnoods met beslaglegging, dan is er een kansje dat je nu nog iets terug ziet. Straks is het een zgn kale kip. Maar dan nog, privé aansprakelijk en mits hij niet emmigreerd kun je aanspraak maken op toekomstige inkomsten, al vraagt hij over 8 jaar een uitkering aan of heeft hij inkomsten uit dienstverband. Bij dit laatste komt hij namelijk ahv LB in het systeem vanzelf naar boven.

Driver2018 zei:
Flexx zei:
@R-W en Idefiqs en D. Elzinga

De reden had ik al aangegeven in mijn vorige reacties. Wel moet ik er bij zeggen dat het zonde is van het geld. Ik zal moeten afwachten tot de 27e om te mogen spreken over oplichting. Ik hoop wel voor de gedupeerden op dit moment dat er een gepaste oplossing komt. Ook nu zal ik iedereen op de hoogte houden.

Ff serieus, waarom maak jij je opeens zorgen? Paar pagina's terug loop je stoer te brullen dat die 700 euro niet het punt is en AIA als startup ziet en ze een kans gunde. Er zijn vele 'obvious' aanwijzingen dat dit bedrijf stinkt aan alle kanten en ook nog eens meerdere waarschuwingen van andere forumleden geplaatst. Nu begin je opeens zorgen te maken nadat je een link met wat dooie reacties met nietszeggende data op opgelicht.nl hebt gevonden. Maar het is niet de door de plee gespoelde 700 euro waar je zorgen om maakt toch, tough guy? Met alle respect maar ik vind je gewoon een debiel...

@driver2018

Ik zal voortaan wel wat specifieker zijn in mijn reacties. Ik weet niet wat jij onder stoer brullen verstaat maar volgens mij had ik op een normale, sociale wijze aangegeven dat ik A: een auto besteld had en deze op 27-8 geleverd moest worden. B: dat ik €698 aanbetaald heb, en dit niet van mijn laatste centen is gedaan. Het laatste stuk van de zin had ik er maar bij gezet omdat er een aantal pagina’s terug bij iemand werd gespeculeerd dat beste forummer geen knaken had? Het is tenslotte wel zonde als ik het geld kwijt raak, maar dat neem ik wel met een korreltje zout. C: had ik een link gedeeld waarin op opgelicht.nl een melding stond over allinnautolease.nl, ik maakte mij zorgen om de LEVERING van de auto. Niet om de €698 die betaald is. Ik typ het nog wel even uit voor je: ja die €698 boeit mij niet, hoe arrogant jij het ook vindt het boeit mij echt niet. Als ik het geld kwijt ben is dat maar zo, in ruil daarvoor heb ik dan wel veel mensen gewaarschuwd of krijg ik gewoon wat ik besteld heb. En ja het klopt. Ik heb Allinnautolease.nl een kans gegeven, zij kunnen zich bewijzen over circa 3 weken. Ondanks de tegenstellingen aan het begin van dit forum (stond nog op iets van 5 pagina’s).

Dat je mij uitmaakt voor debiel of “tough guy” is jou goed recht, wij leven gelukkig in een vrij land. Maar het zegt ook wel wat over jou persoonlijkheid. Jij komt bij mij over als iemand die een slechte opvoeding heeft gehad en een gebrek aan respect heeft voor anderen. Wat ik al helemaal niet begrijp aan jouw reactie is de toon, vanwaar die agressie? Heb ik jou persoonlijk iets aangedaan wat jou niet aanstaat? Ik hoor wel van je, mocht bovenstaande het geval zijn mijn excuses alvast!😊

Veel woorden maar weer geen antwoord op de vraag waarom je je nu ineens wel zorgen maakt over de LEVERING na een nietszeggende post op Opgelicht?

R-W zei:
Veel woorden maar weer geen antwoord op de vraag waarom je je nu ineens wel zorgen maakt over de LEVERING na een nietszeggende post op Opgelicht?

Omdat de mensen hier er allemaal niks van snappen en alleen een account hebben aangemaakt om AIA KAPOT te maken ;). Bij opgelicht heeft Alberto Stegeman het persoonlijk onderzocht.

Maar de 27e is dus ook een 'afleverdag'? Mag je 'm ook ophalen in Duiven?
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat willen doen allemaal.
Maar laten we de 20e en 27e afwachten. Ik ben benieuwd.

Ah, ook op opgelicht.nl heeft de eerste tevreden "klant" die zich alle kritiek uiterst persoonlijk lijkt aan te trekken zichzelf al binnen een dag gemeld. :T

Uw weet wanneer u een vals verklaring schrijft, dat u in problemen kunt komen. Dit valt onder de wet smaad en lasten.

:rolleyes:

Ik ben niet de eigenaar, maar een klant.
Wat Billy allemaal verteld, zo komt allinnautolease niet over bij mij. Dat Billy zoveel geld heeft betaald, is voor mij geen geloofwaardig verhaal. Daarom vraag ik aan Billy of hij een betere uitleg kan geven waarom hij zoveel moest betalen?
Ik als klant, heb dit ook gemeld aan allinnautolease want dit geeft wel een verwarring voor mij want ik heb betaald en wacht op een auto. Tot nu toe gaat alles goed.

Nu maar hopen dat opgelicht niet dezelfde domme fout maakt als meldnu.nl waarbij de klacht ineens was verwijderd.....

Hahaha, op pagina 2 van dat forum beschuldigt "klant" Achmed een of andere vaste forummer daar (die al jaren actief is) ervan dat diegene eigenlijk ook de TS is en de boel loopt te faken.o_O Dat trucje hebben we ook al in dit topic gezien...

Ik kan er gewoon niet bij dat iemand hier iets heeft besteld..
Op 28 mei werd dit bedrijf voor het eerst op Tweakers genoemd: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/55345373#55345373
Toevallig is de eerste reactie erop van mij, maar er klopte zóveel niet...
Maar goed, als hier nog mensen intrappen moet wellicht zelfs de overheid maar gaan denken aan een verplichte cursus 'hoe herken ik scam, phishing etc etc' voordat je een Internetabonnent mag afnemen... Dat je in een pushende beller trapt en per ongeluk een keer 'ja' zegt, vind ik 1000x logischer dan dat je deze site bekijkt en denkt: joah ziet er betrouwbaar uit, IPV extra onderzoek doen..

FW Ta-183 Huckebein I zei:
D. Elzinga zei:
Uw weet wanneer u een vals verklaring schrijft, dat u in problemen kunt komen. Dit valt onder de wet smaad en lasten.

En weer een tekst vol met schrijf- en stijlfouten; je zou bijna denken dat dit een allochtoon is of iemand anders die al voor de lagere school gestopt is met zijn/haar educatie.

Nou nou, je zal verbaasd zijn als je de hoeveelheid schrijf- en stijlfouten van de autochtoon ziet op social media en verschillende forums. Beste forumlid Flexx en paar andere in deze thread kunnen daar ook wat van met 'ik wordt' en 'ik vindt.'. Ik ga ervan uit dat zij autochtonen zijn trouwens. :)

Driver2018 zei:
D. Elzinga zei:

En weer een tekst vol met schrijf- en stijlfouten; je zou bijna denken dat dit een allochtoon is of iemand anders die al voor de lagere school gestopt is met zijn/haar educatie.

Nou nou, je zal verbaasd zijn als je de hoeveelheid schrijf- en stijlfouten van de autochtoon ziet op social media en verschillende forums. Beste forumlid Flexx en paar andere in deze thread kunnen daar ook wat van met 'ik wordt' en 'ik vindt.'. Ik ga ervan uit dat zij autochtonen zijn trouwens. :)

Afkomst is irrelevant.

Laten we de 20e en 27e maar eens afwachten. Dan weten we zeker meer.....

Oveazibi zei:
Idefiqs zei:
Idefiqs zei:
Afkomst is irrelevant.

Daar denken de statistieken toch anders over :)

Kom maar op met die cijfers dan, anders is het onderbuik.

CBS; https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/bijna-63-procent-van-gevangenen-nederland-allochtoon

In de gevangenis ja.

Maar off topic en verder irrelevant in deze casus.

Toevallig vorige week de zoon van mijn broer over met een paar van zijn vrienden. Het schijnt blijkbaar heel normaal te zijn om achterlijk te praten als 'de meisje' etc, vinden ze blijkbaar stoer.

Ik verwacht dat ik binnenkort een open deur in mag trappen in de vorm van een I told you so.....
Maar dat is zo flauw. Grappig trouwens dat Achmed op de opgelicht site refereert aan het feit dat wij geen klanten zijn.
Nee Achmed, dat klopt. Iets te veel rode seinen.

michel1975 zei:
Ik verwacht dat ik binnenkort een open deur in mag trappen in de vorm van een I told you so.....
Maar dat is zo flauw. Grappig trouwens dat Achmed op de opgelicht site refereert aan het feit dat wij geen klanten zijn.

Ik had hier het woordje "wij/we" gekozen..:rolleyes:

Maar dat is persoonlijk...;)

Idefiqs zei:
michel1975 zei:

Ik had hier het woordje "wij/we" gekozen..:rolleyes:

Maar dat is persoonlijk...;)
Klopt inderdaad. Ere wie ere toekomt. Maar ook we told you so is erg flauw.......... Maar wel een logisch gevolg.

Gullwing zei:
...
Toevallig vorige week de zoon van mijn broer over met een paar van zijn vrienden. Het schijnt blijkbaar heel normaal te zijn om achterlijk te praten als 'de meisje' etc, vinden ze blijkbaar stoer.

Dat of ze hebben het zelf niet eens door. Ik zie regelmatig grootstedelijke havo/hbo jongens die zo wit zijn al Hielke en Sietse maar toch hebben ze een wat buitenlands accentje.

V0RQ zei:
Gullwing zei:
...

Dat of ze hebben het zelf niet eens door. Ik zie regelmatig grootstedelijke havo/hbo jongens die zo wit zijn al Hielke en Sietse maar toch hebben ze een wat buitenlands accentje.

Jij bent ook fan? ;)

Er begint langzaam al wat stront naar boven te komen maarja iemand zei al, als het voelt als een drol, eruit ziet als een drol en ruikt naar een drol is het waarschijnlijk ook een drol. Onbegrijpelijk dat mensen hier in trappen.

Total Loss zei:
...

Jij bent ook fan? ;)

HKzt2Nl.jpg

De website is offline.

Gegevens van de eigenaar die ik heb:

Evert Marinus Willem Hamoen geboren te Leerbroek op 11-05-1979. (Oude) woonadres is Van Rijckevorselstraat 18 Driebergen Rijsenburg. Heeft iemand anders nog iets?

In verband met een administratieve achterstand

Wel geld van slachtoffers binnenharken niks uitgeven om de site online te houden......

Chandro enz kom er maar in

Lycan Capri zei:
In verband met een administratieve achterstand

Onhandig he dat zowel allinnautolease als allinnbuslease uit de lucht zijn, juist nu de eerste grote partij auto's overmorgen wordt uitgeleverd. Nou, ik hoop maar dat dit voor de klanten geen vertraging oplevert:T

Op marktplaats zijn trouwens nu echt bijna alle advertenties van beide firma's (gek genoeg bij autolease op deze en bij buslease op deze na, wat overigens zo te zien noch een Daily, noch een RHD is) weggehaald. En dat is bewust gedaan, want die waren allemaal pas geplaatst en dus nog lang niet verlopen. Denk dat dit verhaaltje eindigt met een mooie noorderzon.:rolleyes:

Ik volg deze discussie met belangstelling, en met angst. Ook ik ben er schijnbaar ingestonken. Soms is iets inderdaad te mooi om waar te zijn. Als je slim bent snap je dat. Ik ben dat niet geweest. Compleet gezwicht voor de onbeperkte kilometers, en omdat ik die Seat Ibiza FR zo'n geweldige bak vind. Samen met mijn maatje, die helemaal voor de BMW 1 serie ging, hebben we dus alles betaald en ondertekend.
Hij € 1500 lichter, ik € 1000. En ze hebben al onze persoonsgegevens, inclusief kopie ID.

Waarom vertel ik dit? Om zielig te doen? nee, het is een inschattingsfout. We hadden beter moeten weten.
Ik vertel dit omdat meerdere forumleden al hebben aangegeven dat er reacties worden gegeven vanuit de AIL wereld.
En omdat ik dat geloof, en hoop dat ze meelezen, wil ik graag het volgende kwijt:

We hebben ons laten naaien, dat is duidelijk.
Maar voor niks gaat de zon op.
Soms loopt je scam handeltje prima, en kom je zomaar de verkeerde tegen. Dat is nu gebeurd.
Van zowel Evert Hamoen als Stefan Brokking zijn de huisadressen gevonden.

Linksom of rechtsom. Soms word je verantwoordelijk gehouden voor je daden. Dat overkomt mij ook.
Alleen ben ik geen oplichter.
Het laatste wat je wil is een team horeca-portiers bedonderen.

Voor gedupeerden zie onderstaande link. We hebben foto's van de eigenaar en houden elkaar hier op de hoogte.

https://chat.whatsapp.com/invite/6I4dQ1Cja6Q9gUXHt4j3YH

voordat een stel stieren zomaar ergens achteraan gaan lopen, weet je wel zeker dat die 2 er mee te maken hebben? Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand als katvanger oid wordt ingezet.

Wie is er nou echt zo dom om zoiets op zn eigen naar te zetten?

Terug
Bovenaan