AutoWeter
Asfaltkampioen
Rowinva zei:Is de kabel van de auto, bij de passagiers zit deze wel netjes aangesloten. Haal ik die eruit, dan blijft er een ander oranje lampje constant branden.
Er zit dus geen kabel in de stoel van de bestuurder. Ik zie geen code trouwens van de bestuurders druksensor ? Code die ik uit de lampje haal is:
2 / 11 / 61. Zoals jij ook al aangaf eigenlijk.
Gordelspanner zit als het goed is aan de riem inderdaad. Had even filmpje van youtube bekeken die een gordel ging vervangen. Alleen kan je denk ik niet aan de buitenkant zien of die nog in orde/werkend is ?
Jawel, Want een riem waarvan de gordelspanner is afgegaan, is niet meer te gebruiken. Hij is dan in een bepaalde stand vastgeslagen en is ook niet meer te ontgrendelen normaliter.
Echter, het kan zijn dat de vergrendeling eraf is gehaald. Dan is het dus een normale gordel geworden. Of ze hebben een normale gordel geplaatst ipv een met gordelspanner.
Er bestaat voor zover ik in de documentatie zag (ja ik heb de foutcodes even opgeslagen) bestaat er uberhaupt geen foutcode voor een druksensor in de bestuurdersstoel. Dus ik vraag me af of die er überhaupt is.
Het kan best dat die kabel voor een niet-gebruikt doeleinde is. Maar daarvoor zou je de kabelboomschema's moeten inzien. Dan weet je waar de stekker voor is.