Madelon 4325355
Net ingestapt
Ik doe een studie in de auto branche en ik merkte wat dingen aan mijn auto waar mijn docent wat onderzoek naar deed.
De uitlees apparaat kwam erbij, en daaruit kwam een storing in 4airbags naar voren . Iets wat ik niet aan zag komen want het lampje brand niet op mijn dashboard en de storing kon ook niet verwijderd worden want hij bleef terug komen .
Naar de garage gegaan met mijn auto waar ik hem gekocht heb vanwege de storing.
Daar is de uitlees apparaat er ook op geweest. En daar staat dat er geen storing in de airbags zitten.
Wat is nu juist ?
De garage geeft aan dat het in het verleden misschien zo geweest is maar dat het bij sommige apparaten nog naar voren komt.
Ik wil er natuurlijk zeker van zijn dat de airbags het doen
De uitlees apparaat kwam erbij, en daaruit kwam een storing in 4airbags naar voren . Iets wat ik niet aan zag komen want het lampje brand niet op mijn dashboard en de storing kon ook niet verwijderd worden want hij bleef terug komen .
Naar de garage gegaan met mijn auto waar ik hem gekocht heb vanwege de storing.
Daar is de uitlees apparaat er ook op geweest. En daar staat dat er geen storing in de airbags zitten.
Wat is nu juist ?
De garage geeft aan dat het in het verleden misschien zo geweest is maar dat het bij sommige apparaten nog naar voren komt.
Ik wil er natuurlijk zeker van zijn dat de airbags het doen