Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ik vind dat de personen op veel afbeeldingen steeds beter worden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
O ja. Wel erg veel naar rechts...Ja dat is waar maar er is wel iets raars met die passagierstoel.
Wij hadden vroeger thuis een korthaar zwartwitte border collie, vandaar. Leuke dieren!We hebben er zelf een. Odette. Ze is 6 jaar. We nemen haar overal mee naar toe.![]()
Image fx van Google vind ik wel weer goed, maar of ze beide hetzelfde systeem gebruiken weet ik nietDesigner van Microsoft is goed. Gemini van google waardeloos
Ze hebben wel rode ogen allemaal, wat hebben ze gerookt?Voor mij bestaat het zomergevoel uit toeren met de 2PK met onderweg een gezellige picknick. Als achtergrond koos ik voor de meest romantische stad: Parijs. En natuurlijk mag onze border collie ook niet ontbreken.
Joy: "ImageFX isn't available in your country yet"Image fx van Google vind ik wel weer goed, maar of ze beide hetzelfde systeem gebruiken weet ik niet
Hey is wel goed om border collies af en toe een jointje te geven zodat ze de dingen wat relaxter nemen. Dus ik begrijp het wel.Ze hebben wel rode ogen allemaal, wat hebben ze gerookt?
En ik maar inzoemen op de ogen van die man. De hond was me niet opgevallen.Hey is wel goed om border collies af en toe een jointje te geven zodat ze de dingen wat relaxter nemen. Dus ik begrijp het wel.
En nieuw model platte lantaarnpalen. Toen ik mijn prompt in Gemini ingaf, kreeg ik een strandplaatje met een gele 2CV, geen beachvolleyballers en geen surfer of surfplank te zien. Mijn vraal om écht een Mehari te tonen leverde op dat de 2CV werd omgedraaid van linksvoor naar rechtsvoor... ;-)erg rare auto aan de zijkant
Ik zou een keer met de hond naar de dierenarts gaan, die rode ogen kan niet gezond zijn, of heeft de hond die fles opgedronkenVoor mij bestaat het zomergevoel uit toeren met de 2PK met onderweg een gezellige picknick. Als achtergrond koos ik voor de meest romantische stad: Parijs. En natuurlijk mag onze border collie ook niet ontbreken.
![]()
Kijk anders ff naar je versnellingspookDenk je bijna het perfecte plaatje gemaakt te hebben, staat er wel een erg rare auto aan de zijkant.
![]()