AI Fotowedstrijd #7: even wat warmers: Stembus is geopend !!!

Voor mij bestaat het zomergevoel uit toeren met de 2PK met onderweg een gezellige picknick. Als achtergrond koos ik voor de meest romantische stad: Parijs. En natuurlijk mag onze border collie ook niet ontbreken.
Ze hebben wel rode ogen allemaal, wat hebben ze gerookt?

Denk je bijna het perfecte plaatje gemaakt te hebben, staat er wel een erg rare auto aan de zijkant.

OIG3.Hq7hsENnuXcrRmW72k7_

erg rare auto aan de zijkant
En nieuw model platte lantaarnpalen. Toen ik mijn prompt in Gemini ingaf, kreeg ik een strandplaatje met een gele 2CV, geen beachvolleyballers en geen surfer of surfplank te zien. Mijn vraal om écht een Mehari te tonen leverde op dat de 2CV werd omgedraaid van linksvoor naar rechtsvoor... ;-)

Voor mij bestaat het zomergevoel uit toeren met de 2PK met onderweg een gezellige picknick. Als achtergrond koos ik voor de meest romantische stad: Parijs. En natuurlijk mag onze border collie ook niet ontbreken.

parijs.jpg
Ik zou een keer met de hond naar de dierenarts gaan, die rode ogen kan niet gezond zijn, of heeft de hond die fles opgedronken :p

Stemmen maar

een hoop inzendingen deze keer :cool:

Magnifieke malloot
b8a1a9be-addd-469b-8321-ed9bdd79f98a.webp

D E N N I S
DALL-E-2024-12-07-19-45-23-Een-zomerse-sc-ne-op-een-zonnige-dag-Een-moderne-auto-rijdt-langs-een.webp

De Dude

414-B92-A4-86-C3-415-D-99-D6-08-B6-DA359-D98.webp

929V6
54189674958_51539408c8_b.jpg

Marleen
jeep.jpg

JL86
ECE2-CA16-3-E54-45-A2-B9-A4-213-FF89-F2-F6-B.png

Rudyke
Gemini-Generated-Image-gkne8ygkne8ygkne.jpg

D Elzinga
dA0zm4u.jpeg

Niseko
Gemini-Generated-Image-pammezpammezpamm-1.jpg

Gullwing
8M2Oh89.png

Joost Boers
NoKAkcD.jpeg

2CV Lover
parijs.jpg

Zonder BMW met Skoda
OIG3.Hq7hsENnuXcrRmW72k7_

Lange gezellige avonden buiten bij een mooie zon ondergang.

1. JL86
2. Zonder BMW met Skoda
3. Gullwing

Eervolle vermelding voor D. Elzinga: niet gezellig, wel talrijk. En vooral origineel. ;) De inzending van Marleen voldoet wel aan de opdracht, maar niet aan mijn smaak. :p

• Leuk
Waarderingen: JL86
  1. De Dude
  2. JL86
  3. Rudyke (mits die man nog opduikt)
Ik wil best een kopje koffie drinken met de dame van marleen haar afbeelding... kan zij mooi die vent het strand laten zien ;)

• Leuk
Waarderingen: JL86
1. Rudyke, hier wordt de tiener in mij wel gewoon heel blij van ;)
2. Magnifieke Malloot, die neus van die kerel :ROFLMAO:
3. De Dude, het is wellicht geen Toscane, maar snap hem wel :cool:

1. D Elzinga, zo compleet van het padje af dat weer grappig is - top gedaan!
2. 929V6 : De Beachboys meet the Flintstones, goed gelachen toen ik jouw inzending eerst zag.
3. DENNIS : Ik heb een zwak voor cabrio's & roadster en in de auto van jouw plaatje zitten Volvo, JAAAAAG en RR Evoque elementen - en aan de terrastafels te zien wordt er niet enkel in de "coke capital from Europe" (Antwaaarpe) stevig gezopen, maar ook bij de Noorderburen ;) .

Toffe wedstrijd, het was lastig kiezen eerlijk gezegd. Veel succes iedereen en op naar de volgende opdracht komend weekend!

13 inzending (y) (y) (y)

1. Niseko, Paars is niet mijn favoriete kleur, maar de hele compositie in deze foto is gewoon briljant goed.
2. Rudyke, Ook een hele goede compositie met kleuren die goed bij elkaar passen.
3. 2CV Lover, Happy puppy

Rudyke: alles klopt perfect
Zonder BMW met Skoda: de sfeer, ik zou zo mee willen rijden
Gullwing: de GTA sfeer

Magnifieke Malloot: Hier ga je wel van stralen
Niseko: leuke andere invalshoek en passende kleuren
2CV Lover: mooie uitvoering van het tafereel en tja, die lieve corder collie

1. Magnifieke malloot
2. Joost Boers
3. Rudyke

Speciale vermelding voor D Elzinga: heel origineel maar jammer genoeg past het niet in het thema. Misschien had je Caesar en Cleopatra samen moeten laten stoeien op het strand.

Ik had deze week geen tijd om uitgebreid te stoeien met AI dus moest ik deze even voorbij laten gaan.
Maar wat een mooie inzendingen! Je kunt goed zien dat AI steeds slimmer en beter wordt en vooral het realisme gaat met grote stappen omhoog.

1. Rudyke, dit zou gewoon een echte foto kunnen zijn.
2. DENNIS, ook vrij realistisch en een lekker terras sfeertje.
3. Joost Boers, krijg er spontaan zin van om naar het strand te gaan.

@Zadelsnuiver : ik denk dat vooral de Prompts hier steeds beter worden vooral - ik heb ook veel geleerd van de prompts van mede-posters; qua inspiratie dan, niet om te gaan copycat-en ;)

Snel even geteld en de terechte en mooie (billen en kookeilanden doen het hier 'em wel haha) winnaar is :
  1. Rudyke 13p - proficiat!
  2. Runner up is Jeff (JL86) met 9 punten, goed gedaan man!
  3. "Podium Losers" zijn Magnificent Malloot en ikzelf Niseko met 8 punten ;)

Hoop dat ik goed heb geteld (corrigeer if not) en op naar een nieuwe leuke AI uitdaging!

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en bedankt voor de wedstrijd leiding Gullwing.

Mijn lief - Stoere Suzuki Ignis Girl (tja, ze is verder wel leuk) - vindt Rudyke zijn inzending op het randje van “seksistisch” hahaha

Terug
Bovenaan