D E N N I S
Asfaltkampioen
Ik vind de hoeveelheid tekst wel meevallen in deze wedstrijdIk vraag Gemini wel om een samenvatting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de hoeveelheid tekst wel meevallen in deze wedstrijdIk vraag Gemini wel om een samenvatting![]()
@KoffieEnKoppel : kan jij je inzending evt eens nazien - zowel op laptop als tablet is de afbeelding erg vaag (blurred)?
Ik heb alles gecontroleerd, maar alles is bij mij normaal. Ik zie bij geen enkele inzending een wazige foto.Bij mij zijn de inzendingen van JL86 en D E N N I S erg wazig.
Leuk! Een mooie moderne interpretatie van de Lotus Seven!Leuke uitdagende opdracht! Ik heb de Suzuki Jimny gevonden en vond het leuk er een lichte roadster van te maken. Er bleek in Japan een kit voor te zijn die de auto een totaal andere gedaante geeft:
Net op tijd de foto's van laatste fase van de afbouw toegevoegd![]()
Zoals gezegd:Henny hou er wel rekening mee dat standaard de eerste foto in jouw inzending in het rijtje wordt opgenomen. Dus zorgt er voor dat de afbeelding die jij in wilt sturen bovenaan jouw post staat.
Ik houd bewust de "ruwe" eerste versie bovenaan, hoewel niet het meest "gelikt" is die juist wel het meest karakteristiek voor het basisidee.