Advies voor een ruime en sportief ogende gezinsauto

Koen V zei:
Heb je al eens gekeken naar de 3 gt ipv touring? Nog meer ruimte en hij is ook tikje hoger niet zo hoog als suv maar wel ietsjes hoger dan touring.

Iets boven budget maar wel bij dealer met 2 jaar garantie wat toch altijd wel lekker is.
https://www.bmw.nl/nl/content/meer-bmw/premiumselection/zoeken.html#/voertuig=716050690
Iets boven budget? Ik vind een 25% boven het budget niet iets wat je zegt hij is iets boven budget. 5000 meer dan max budget.

zeebra zei:
Alleen is de koffer 100 liter kleiner
Daar ga je al... Juist de koffer moet wel wat ruimte hebben. Ik ben eigenlijk op zoek naar een auto met minimaal +- 475L bagageruimte. De Niro is verder best een leuke auto ja.

Koen V zei:
Heb je al eens gekeken naar de 3 gt ipv touring? Nog meer ruimte en hij is ook tikje hoger niet zo hoog als suv maar wel ietsjes hoger dan touring.

Heb ik zeker naar gekeken, vind ik een mooi ding, helaas voor ons wat te duur.

Bij een budget tot € 12500 zou ik zeker gaan kijken naar een Kia Ceed Sportwagon (2 vanaf 2012), en een Renault Megane 3 Estate, probeer een fase 2 (2012) of 3 te krijgen, die zijn mooier afgewerkt en zijn elektrisch beter. ( de fase 1 is elektrisch zeker niet slecht)

Hi allen,

Om even terug te komen op dit topic. Komende zaterdag gaan we onze 'nieuwe' auto halen! Toch ervoor gekozen om de Rio in te ruilen en vooralsnog met één grotere auto door te gaan. Mijn vrouw vond een station minder mooi en ik vond een SUV niet sportief genoeg ogen. Nu hebben we een BMW 3 GT uit 2013 gekocht, in het wit, met mooie 19'' sportvelgen, geblindeerde ramen en minder dan 75.000km op de teller. Er zit echt onverwacht veel ruimte in!!

Ieder bedankt voor de hulp! Op naar vele veilige kilometers :)

Dankje! Hierbij alvast wat fotootjes.

pliEsAhAj

poGeldNmj

pmFRA3j2j

Gefeliciteerd met je auto leuk dat het mijn advies is geworden :p

Terug
Bovenaan