stav1
Net ingestapt
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehands auto, a of b segment, benzine, budget ongeveer 8000-8500 euro.
Voor nu heb ik gezocht op bouwjaar vanaf 2011 en max 100000 km en iig airco.
Echter, de belangrijkste eis is echt voor mij goede verlichting!!
Maar ik merk dat het lastig is om hier goed op te zoeken. Over verlichting is weinig te vinden per auto.
Auto's die ik heb gevonden die met Xenon geleverd zijn binnen budget:
Vooral veel Fiat 500
vw polo
Mitsubishi Spacestar
Alfa Romeo Mito enkeling
Opel Corsa
Renault Clio
Mini One
Zijn de Mito, Picanto ook met Xenon geleverd of zijn de exemplaren die ik vind achteraf ingebouwd?
Als ik zoek naar wat recentere bouwjaren met led-verlichting vind ik vooral de:
- Peugeot 208
-Kia picanto
Zijn moderne auto's met Led-verlichting te vergelijken met Xenon?
Is het verschil tussen Xenon en Bi-Xenon groot?
Zijn de verschillen qua verlichting groot tussen deze modellen en vergeet ik nog wat?
Ik ben mij er van bewust dat het om heel uiteenlopende auto's gaat die ik heb gevonden! Heb dan ook wel voorkeur maar probeer alles nog open te houden en eerst
op het licht te focussen en dan de lijst wat te kunnen inperken. Zodat ik kan proefrijden met een paar.
Jullie advies/tips mbt de verlichting zijn meer dan welkom! Bedankt alvast!!
Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehands auto, a of b segment, benzine, budget ongeveer 8000-8500 euro.
Voor nu heb ik gezocht op bouwjaar vanaf 2011 en max 100000 km en iig airco.
Echter, de belangrijkste eis is echt voor mij goede verlichting!!
Maar ik merk dat het lastig is om hier goed op te zoeken. Over verlichting is weinig te vinden per auto.
Auto's die ik heb gevonden die met Xenon geleverd zijn binnen budget:
Vooral veel Fiat 500
vw polo
Mitsubishi Spacestar
Alfa Romeo Mito enkeling
Opel Corsa
Renault Clio
Mini One
Zijn de Mito, Picanto ook met Xenon geleverd of zijn de exemplaren die ik vind achteraf ingebouwd?
Als ik zoek naar wat recentere bouwjaren met led-verlichting vind ik vooral de:
- Peugeot 208
-Kia picanto
Zijn moderne auto's met Led-verlichting te vergelijken met Xenon?
Is het verschil tussen Xenon en Bi-Xenon groot?
Zijn de verschillen qua verlichting groot tussen deze modellen en vergeet ik nog wat?
Ik ben mij er van bewust dat het om heel uiteenlopende auto's gaat die ik heb gevonden! Heb dan ook wel voorkeur maar probeer alles nog open te houden en eerst
op het licht te focussen en dan de lijst wat te kunnen inperken. Zodat ik kan proefrijden met een paar.
Jullie advies/tips mbt de verlichting zijn meer dan welkom! Bedankt alvast!!