jonne 9554988
Net ingestapt
Hi,
Ik ben op zoek naar een auto voor veel woon-werk en vakantie verkeer. Aanschafwaarde liefst zo laag mogelijk, maar moet wel logisch blijven… Ik heb al wat research gedaan en kom op onderstaande eisen uit.
Gezocht:
Betrouwbare auto, duurzaam in verbruik. Diesel of benzine? Denk diesel obv onderstaande..
Hoeft geen grote auto, word voornamelijk door 1 persoon gereden. Wel lekker als er met achterbank plat en een beetje creativiteit een paar ski's (180cm) in past.
Eisen: Airco, cruise control, prettig snelweg rijden
Gebruik:
40k km per jaar. in NL en buitenland (wintersport)
Budget aanschaf:
Tussen €4000 en €5000
Budget vaste lasten:
€85 verzekering (Berekend obv geboortejaar '98, 0 schadevrije jaren en allrisk)
€450 belasting per kwartaal (hierin is evt. verhoging in komende jaren meegenomen, liefst lager dus)
Max €1500 onderhoud per jaar (alle beurten, nieuwe banden etc.)
Restwaarde na 2 jaar gebruik en 80.000km verder:
Zo hoog mogelijk, maar toch wel minstens €2000?...
Ben benieuwd naar jullie mening:
1. Is dit haalbaar?
2. Wat voor auto? En met welke km stand?....
Obv mijn eigen onderzoek kom ik uit op een volvo c30 diesel bouwjaar 2010 met 220.000 op de teller...
Ik ben op zoek naar een auto voor veel woon-werk en vakantie verkeer. Aanschafwaarde liefst zo laag mogelijk, maar moet wel logisch blijven… Ik heb al wat research gedaan en kom op onderstaande eisen uit.
Gezocht:
Betrouwbare auto, duurzaam in verbruik. Diesel of benzine? Denk diesel obv onderstaande..
Hoeft geen grote auto, word voornamelijk door 1 persoon gereden. Wel lekker als er met achterbank plat en een beetje creativiteit een paar ski's (180cm) in past.
Eisen: Airco, cruise control, prettig snelweg rijden
Gebruik:
40k km per jaar. in NL en buitenland (wintersport)
Budget aanschaf:
Tussen €4000 en €5000
Budget vaste lasten:
€85 verzekering (Berekend obv geboortejaar '98, 0 schadevrije jaren en allrisk)
€450 belasting per kwartaal (hierin is evt. verhoging in komende jaren meegenomen, liefst lager dus)
Max €1500 onderhoud per jaar (alle beurten, nieuwe banden etc.)
Restwaarde na 2 jaar gebruik en 80.000km verder:
Zo hoog mogelijk, maar toch wel minstens €2000?...
Ben benieuwd naar jullie mening:
1. Is dit haalbaar?
2. Wat voor auto? En met welke km stand?....
Obv mijn eigen onderzoek kom ik uit op een volvo c30 diesel bouwjaar 2010 met 220.000 op de teller...
Laatst bewerkt: