Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volt zei:Het overzicht komt uit Open Data RDW, vers van de pers. Misschien ben je straks de enige met Rood-Zwart!
Barri zei:Laadpaal via Vattenfall, Eneco of Shuttel zit weinig levertijd op. SRS ook niet dacht ik, daarom ben ik wel verbaasd door de periode die jij noemt.
Barri zei:SRS had vorig jaar idd leverproblemen, dus ik hoop en ga er van uit, dat de tekst op de site achterhaald is.
Mooiroodisnietlelijk zei:Ik volg dit topic een beetje vanaf de zijlijn. Erg leuke auto en gefeliciteerd met de keuze!
Wat mij wel opvalt is dat ik het idee heb dat jullie leasemaatschappij verschrikkelijk stroperig is qua communicatie en nogal de tijd neemt om op jullie vragen te reageren. Ik was daar als ik de wagenparkbeheerder was echt niet mee akkoord gegaan! Maar goed, ik zie het (helaas) wel vaker tegenwoordig.
Onze installatiepartner
Het volgende contact dat je hebt is met de installatiepartner, die neemt contact op om een datum en tijd voor de installatie af te spreken. Als je nog wacht op een nieuw bestelde auto, wordt hiermee rekening gehouden bij het maken van de afspraak. Ik ben benieuwd...
Wat gebeurt er hierna
2 weken voor de installatie-afspraak ontvang je van ons meer informatie over de voorbereiding van de installatie.
Op de dag van de installatie ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar jouw Shell Recharge account waar je het laadpunt moet activeren. Hier kun je de instellingen van jouw laadpunt beheren, samen met die van je combipas, die je ontvangt zodra de auto is geleverd. Kijk voor meer informatie op onze website.
Een update over de levering van uw auto?
We hebben 2023-03-15 als huidige datum voor de levering van jouw auto. Als je dit wilt wijzigingen of annuleren, vraag dan je leasemaatschappij dit per e-mail aan ons door te geven.
Ik zou de laadpaal precies op die witte vlek doen, is die ook meteen uit het zicht!!adinsx zei:Onder voorbehoud van papierwerk natuurlijk en het wordt wat mij betreft vrijdag 17 maart zodat de drie dames ook weer mee kunnen. Ik wil daarnaast aansturen op montage ná levering auto zodat ik de juiste positie op de muur kan aangeven met de auto erbij. Wel zo handig.
![]()
adinsx zei:Met de boeren die weer fanatiek op het land bezig zijn blijft de auto sowieso lastig schoon. De achteruitkijkspiegel van de Kia laat inmiddels een halve maan zien. :T
Rembrandt zei:Stond vandaag naast een witte. En het is toch wel met afstand de mooiste EV van dit moment.![]()
ENTE zei:Leuke auto, heb afgelopen week even proef gezeten bij de dealer. Was die uitvoering met wollen bekleding zo leek het. Zag er fraai uit. Kek wagentje
Stond ook een Austral naast geparkeerd. Had ik dan weer wat minder mee. Leek qua afwerking ook tree lager vreemd genoeg…![]()
Mach1 zei:Leuk, je ziet ze steeds meer. gisteren ook zo’n rode in Arnhem en vandaag ook zo’n rode hier in de buurt. Echt wel een goede kleur!
Kristian2 zei:Mooi hoor, benieuwd naar alle werkzaamheden die jullie gedaan hebben. Inderdaad een erg mooie EV. Ziet er uit als een concept car.
Teveel geld? Teveel gedoe? Teveel kleur? Teveel ... ?Frits79 zei:Ziet er erg geslaagd uit, maar persoonlijk vind ik het wat teveel voor een leaser.
DeeTwee zei:Teveel geld? Teveel gedoe? Teveel kleur? Teveel ... ?Frits79 zei:Ziet er erg geslaagd uit, maar persoonlijk vind ik het wat teveel voor een leaser.![]()
Tsja wat zou er teveel zijn als hij net een heel verhaal heeft verteld over wat hij met de auto heeft gedaan.DeeTwee zei:Teveel geld? Teveel gedoe? Teveel kleur? Teveel ... ?Frits79 zei:Ziet er erg geslaagd uit, maar persoonlijk vind ik het wat teveel voor een leaser.![]()
Ach. Ik zou eigenlijk willen dat ik tijd/geduld had om mijn leaseauto zo te vertroetelen. Dat-ie geleased is doet niks af aan het feit dat je autoliefhebber een mooie, schone, strakke auto voor de deur wilt hebben. Aangezien je als leaserijder toch al goedkoper rijdt heb je er juist extra middelen voor zou je kunnen zeggen. Die van mij edoch komt hopeloos TLC tekort de laatste maanden, en is wel zeer intensief ingezet. Hij is echt te smerig voor woordenadinsx zei:DeeTwee zei:Teveel geld? Teveel gedoe? Teveel kleur? Teveel ... ?Frits79 zei:Ziet er erg geslaagd uit, maar persoonlijk vind ik het wat teveel voor een leaser.![]()
Teveel tijd / moeite vermoed ik. Die heb ik namelijk vaker gehoord. Tja, hobby kost geld. De blauwe heb ik ook altijd zo verzorgd en kijk waar ie nu is. Geen leaser meer, maar in bezit in piekfijne staat.![]()
Mooi werk, dankbare kleur ook. Na kleien sowieso slim om een rondje met de polijstmachine te doen. Ben ook wel benieuwd naar het Stipt-spul. Zou het zelf niet zo snel aanschaffen maar wellicht is het echt een topproduct dat zich kan meten met de gevestigde orde.
Kijk, het inloggen werkt![]()