@Nico
De F4R haal ik er zo uit inderdaad. Een typisch aanslaan / stationair loopje.
@Sketcher
Het was een dankbaar poetsobject :T
Goed, die Mégane gaat er niet meer komen helaas, maar een speeltje vast wel. Al roep ik dat ook al een paar jaar. Prioriteiten liggen nou eenmaal even ergens anders.
Kleine update over de wielslotdop die kwijt is. Hij is nog altijd kwijt

Bij het setje in mijn eigen auto vond ik een briefje waarop in een gebrekkige Nederlandse vertaling iets te lezen stond van de fabrikant van de set. Farad in Italië. Met wat hulp van Google Translate (mijn Italiaans is niet best

) inmiddels op de sleutelcode een nieuwe kunnen bestellen. Bijna 30,- (de helft van een nieuwe set), maar het scheelt laswerk. Iets wat ik absoluut wil voorkomen op bij die mooie zomerwielen van de Clio.
Nu nog even afwachten of het goed in Nederland aankomt, maar het lijkt allemaal wel in orde.
Verder geen nieuws. Tweede Paasdag nog even een rondje paasshows gedaan. Uit interesse om te kijken hoe verschillende autobedrijven het aanpakken, en daarnaast nog even de Mystery Blue aan schoonpa en dochter laten zien. 'Doe deze maar pap' zei ze bij de blauwe FR.
Helaas stond bij de R-dealer geen GTline of GT, dus daar was het rondneuzen snel klaar.
Nog wel enig nieuws bij de Seat-dealer. Bij de modeljaarwisseling worden de vele mogelijkheden van navi/mediasystemen gelijk getrokken. Zou dus kunnen dat het moderne systeem van de Golf en Octavia ook naar de Leon komt. Daarnaast komt de 1.5 TSI beschikbaar, en vervalt de 1.8 TSI 180.
Shortlist blijft tot nu toe gewoon hetzelfde en na de zomer komt er wat meer versnelling in.