adinsx
Kilometervreter
@steven
Er zijn er dus heel wat in die kentekenreeksen op kenteken gezet. Toeval is het wel.
C-Max voldoet prima. Ik mag niet klagen met deze voorloper, en hij moet nog wel even mee dus.
Straks in pauzetijd rij ik even naar de Ford-dealer (500m verderop) om een beurt in de laten plannen.
Aandachtpuntjes daarbij zijn:
- Tussenbeurt (jaar geleden)
- Piep/fluit na koude start (vermoed zelf de multiriem)
- batterij reservesleutel is leeg
Twingo II
Afgelopen weekend was ik druk met ons 'Bootcamp' (foto's -> klik) een super geslaagd event, maar wel slopend
De donderdagavond was ik echter nog met de Twingo bezig en de dynamo. Nou ik kan je zeggen, ik ben goed geworden in het demonteren, monteren, demonteren en weer monteren.
Auto op de brug, multiriem eraf gegooid, auto nog even gestart. Geluid was weg.
Mooi, dynamo is de schuldige dus.
Dynamo er tussenuit gehaald. Nieuwe erop. Oude riempje er weer op, gespannen en weer even gestart.
!@#$%, geluid is er weer.
Gelukkig had pa na een tip van een collega uit voorzorg een spanrol en nieuwe multiriem meegenomen.
Dus -> nieuwe dynamo er weer af, spanrol vernieuwen, oude dynamo er weer op. Nieuwe multiriem erop en tadaa... Fixed
Kortgezegd, het sleutelwerk duurde even wat langer als de bedoeling was. Maar zo'n multiriemsetje is mooi een stuk goedkoper dan een nieuwe dynamo en die set zou toch januari 2014 erop moeten samen met de distributieriem.
Mégane III GTline TCE130
Weinig nieuws omtrent de leaser. Pack Modulariteit is bijbesteld en het is even afwachten of dat er nog bij op kan omdat de auto al in de productie is ingepland voor 22 juli. De auto heeft ook al een chassisnummer toebedeeld gekregen zag ik in het online volgsysteem 'My Renault'.
Ik ga er vanuit dat het lukt, waarna de leasemij ook een nieuwe berekening kan maken voor de eigen bijdrage.
Al met al, we wachten, wachten en wachten.
Er zijn er dus heel wat in die kentekenreeksen op kenteken gezet. Toeval is het wel.
C-Max voldoet prima. Ik mag niet klagen met deze voorloper, en hij moet nog wel even mee dus.
Straks in pauzetijd rij ik even naar de Ford-dealer (500m verderop) om een beurt in de laten plannen.
Aandachtpuntjes daarbij zijn:
- Tussenbeurt (jaar geleden)
- Piep/fluit na koude start (vermoed zelf de multiriem)
- batterij reservesleutel is leeg
Twingo II
Afgelopen weekend was ik druk met ons 'Bootcamp' (foto's -> klik) een super geslaagd event, maar wel slopend
De donderdagavond was ik echter nog met de Twingo bezig en de dynamo. Nou ik kan je zeggen, ik ben goed geworden in het demonteren, monteren, demonteren en weer monteren.
Auto op de brug, multiriem eraf gegooid, auto nog even gestart. Geluid was weg.
Mooi, dynamo is de schuldige dus.
Dynamo er tussenuit gehaald. Nieuwe erop. Oude riempje er weer op, gespannen en weer even gestart.
!@#$%, geluid is er weer.
Gelukkig had pa na een tip van een collega uit voorzorg een spanrol en nieuwe multiriem meegenomen.
Dus -> nieuwe dynamo er weer af, spanrol vernieuwen, oude dynamo er weer op. Nieuwe multiriem erop en tadaa... Fixed
Kortgezegd, het sleutelwerk duurde even wat langer als de bedoeling was. Maar zo'n multiriemsetje is mooi een stuk goedkoper dan een nieuwe dynamo en die set zou toch januari 2014 erop moeten samen met de distributieriem.
Mégane III GTline TCE130
Weinig nieuws omtrent de leaser. Pack Modulariteit is bijbesteld en het is even afwachten of dat er nog bij op kan omdat de auto al in de productie is ingepland voor 22 juli. De auto heeft ook al een chassisnummer toebedeeld gekregen zag ik in het online volgsysteem 'My Renault'.
Ik ga er vanuit dat het lukt, waarna de leasemij ook een nieuwe berekening kan maken voor de eigen bijdrage.
Al met al, we wachten, wachten en wachten.