Adinsx: Megane Electric EV60-220 Techno + IV Estate GT205 Update: gesjouwd en genoten

@steven
Er zijn er dus heel wat in die kentekenreeksen op kenteken gezet. Toeval is het wel.

C-Max voldoet prima. Ik mag niet klagen met deze voorloper, en hij moet nog wel even mee dus.
Straks in pauzetijd rij ik even naar de Ford-dealer (500m verderop) om een beurt in de laten plannen.
Aandachtpuntjes daarbij zijn:
- Tussenbeurt (jaar geleden)
- Piep/fluit na koude start (vermoed zelf de multiriem)
- batterij reservesleutel is leeg

Twingo II
Afgelopen weekend was ik druk met ons 'Bootcamp' (foto's -> klik) een super geslaagd event, maar wel slopend :)

De donderdagavond was ik echter nog met de Twingo bezig en de dynamo. Nou ik kan je zeggen, ik ben goed geworden in het demonteren, monteren, demonteren en weer monteren. :)

Auto op de brug, multiriem eraf gegooid, auto nog even gestart. Geluid was weg.
Mooi, dynamo is de schuldige dus.

Dynamo er tussenuit gehaald. Nieuwe erop. Oude riempje er weer op, gespannen en weer even gestart.
!@#$%, geluid is er weer. :confused:
Gelukkig had pa na een tip van een collega uit voorzorg een spanrol en nieuwe multiriem meegenomen.
Dus -> nieuwe dynamo er weer af, spanrol vernieuwen, oude dynamo er weer op. Nieuwe multiriem erop en tadaa... Fixed :)

Kortgezegd, het sleutelwerk duurde even wat langer als de bedoeling was. Maar zo'n multiriemsetje is mooi een stuk goedkoper dan een nieuwe dynamo en die set zou toch januari 2014 erop moeten samen met de distributieriem.

Mégane III GTline TCE130
Weinig nieuws omtrent de leaser. Pack Modulariteit is bijbesteld en het is even afwachten of dat er nog bij op kan omdat de auto al in de productie is ingepland voor 22 juli. De auto heeft ook al een chassisnummer toebedeeld gekregen zag ik in het online volgsysteem 'My Renault'.
Ik ga er vanuit dat het lukt, waarna de leasemij ook een nieuwe berekening kan maken voor de eigen bijdrage.

Al met al, we wachten, wachten en wachten. :)

"Enkele nadelige wijzigingen:
(veranderingen)"
Zo, lekker aan het bezuinigen daar bij Renault. Of zijn er ook positieve wijzigingen? En wel vreemd dat je dit zo laat hoort, de 130pk-variant is toch sowieso MY2013?

Nope, geen positieve wijzigingen. Nouja, voor de mindere uitvoeringen wel, wat kleine details als een chrome inleg versnellingspook worden toegevoegd. Een BOSE en GT/GTline komen er slecht vanaf. Ook grotere opties als bandenspanningscontrole, 3D Arkamys en 17" Schuss vervallen. Daar heb ik gelukkig geen last van.

De 130pk variant gaat per week 24 in productie. Volgende week dus, maar het was wel het vermoeden dat ie over de modeljaarwijziging heen getild zou worden.

Edit: Nog niet verteld hier, maar ik kreeg nog een 'Afscheidscadeau'tje' binnen van de R26.
Flitsfoto20kmu-1.jpg

5 dagen voor ik hem verkocht even niet opgelet op de A12 :)
Er stroomt weer 165,- richting de staatskas. (n)

Volgens mij moet je in je calculaties rekening gaan houden met snelheidsovertredingen.

Ik was onlangs staande gehouden om 6 uur in de ochtend, 21 mijl te snel. Agent vroeg waarom, nou te laat voor het vliegveld en had mijn schoonmoeder aan de lijn. Kwam eraf met een waarschuwing, straf om 's ochtend met de schoonmoeder aan de lijn te zitten vond hij erg genoeg.

Ik ben nu wat ferfenter CC rijder geworden. Met de RS ging te snel rijden nogal gemakkelijk. Met de Cmax cruise ik wat meer. En inderdaad ook geen zin in nog meer extra toeslag. ;)
Net een bezwaar aan het tikken overigens. Er staan twee auto's op de foto, en daarnaast is de radarset een nieuwe en zijn er twijfels over de juiste weergave van de rijbaan. Eens kijken of ze gevoelig zijn voor wat twijfels omtrent de nieuwe apparatuur...

USA, geweldig die agenten. Al zijn ze er wel strenger op te hard rijden toch?

Ik heb twee keer een bekeuring gehad, en dat was beide keren voor meer dan 10 mijl te hard, daaronder nog nooit aangehouden. Flitsen doen ze niet echt aan, wel met de laser. Het is hier normaal dat je tot max 10 mijl te hard rijd, een bekeuring krijg je dan niet, zolang je maar niet te veel van rijbaan wisseld (dat maakt het gevaarlijk) of dat je out of state bent.

In beroep kan je altijd gaan, zal mij benieuwen.

Zo... vanmorgen even de C-Max ingeruild voor wat sportievers. Helaas maar voor vijf dagen, maar het gemis aan vermogen is weer even weg. :)

IMG-20130613-00166.jpg

Nu nog de zon, want ik was krap op tijd voor een wolkbreuk op m'n werk :)
BMoKTFgCQAAtyNy.jpg:large

Mooie configuratie heb je besteld :) Ik vind de Mégane in Coupé en Estate vorm nog altijd erg mooi om te zien, het is zonde dat je ze zoveel ziet. Alhoewel dat nog altijd beter is dan grauwe Golfjes etc.

M.b.t. die boete: zo te zien is dat bij het tankstation bij Bunnik, in de richting van Arnhem. Daar staan ze (bijna) dagelijks, daar kun je je beter altijd aan de limiet houden ;)

Haha ik dacht al. Zeker op die A12 snap ik de frustratie om 100 te moeten rijden, ik rijd er zelf ook regelmatig. En dan ook nog eens in die R26...

@Poekoek
Inderdaad de Estate zie je behoorlijk vaak. Dat is ook wel ondermeer de reden dat ik niet het blauwe voor de GTline heb gekozen. Alleen hier in Duiven rijden er al minimaal vier rond.

En tja, die bij Bunnik was ik even vergeten. Trajectcontrole zat erop, en dus even wat gas erbij gegeven. Het had veel hoger kunnen uitpakken als ik een Abarth zoek had willen rijden. Gelukkig die verleiding kunnen weerstaan. :)

Overigens is dat nu een heel stuk moeilijker... Gister nog even mijn testrondje hier in de omgeving gedaan waaronder ook bij Elten de A-drei op richting NL'se grens. Gelukkig bij 200+ flink in de ankers gegaan bij de grensovergang want het stond er vol met Polizei en Politie. :)

Maar het is wel genieten hoor (y). Vanmiddag als de zon wat meer doorbreekt de Posbank nog even over en morgen richting de Eifel voor twee dagen.
Er zijn van die dagen dat het werken in de automotive nét wat leuker maken :T

3691_486064894794953_795946199_n.jpg

1003651_486064944794948_260918176_n.jpg

Dakloos oogt het nog een stuk beter (y)

Volgens mij heb ik je zaterdagmiddag door Adenau zien rijden! Was lekker aan het genieten van een biertje, dus kon geen foto maken. Heb je verder ook niet meer gezien...

Klopt als een bus, ergens in de middag reden we door Adenau richting Altenahr. Stuk of wat motoren voor ons als het goed is ;)

Daarna heel veel topwegen in de Eifel gereden, wat geweldig stuurt die Z4 toch. Zal t.z.t. nog even een foto'tje en video plaatsen.
Morgenochtend gaat de testauto weer terug en dus terug naar het normale leven in de C-Max. :)

1016124_487126664688776_108194452_n.jpg

Ik had al zo'n vermoeden. Kon haast ook niet anders, er zullen niet veel andere oranje Z4 35si's zijn met NL kenteken.

Haha, nee inderdaad.
Totaal bijna 900km gemaakt in twee dagen tijd, en een aantal keer wat mazzel met de flitspalen. :)
Maar, het was heerlijk karren in de Eifel. Filmpjes volgen later, nu eerst even ontopic.

Mégane Estate GTline TCe130

De auto is al een tijdje in bestelling en zou 22 juli geproduceerd worden.
Ik had ook al eerder hier verteld dat er een modeljaarwijziging plaatsvind die niet gunstig uitpakt. Mede daardoor was ik genoodzaakt een extra pakket á 200,- toe te laten voegen voor opbergvakken / armsteun achterin etc.
Nu is het probleem dat de auto niet meer gewijzigd kan worden, en de productiedatum is vervroegd naar 17 juli.
Ik baalde dus behoorlijk, maar het wordt nog vervelender.

Renault heeft nu ook ineens het R-Link systeem beschikbaar voor in de Mégane. Het is een multimediasysteem wat ook al in de Clio IV zit en dat werkt verdraait goed. Weergave van muziek, navi, boordcomputer etc werkt allemaal vele malen beter. En... het kost maar 200,- extra. Hiervoor wil ik de stoelverwarming laten vervallen, maar zoals ik al eerder zei. De auto is niet meer wijzigbaar.

R-Link en Pack Modulariteit vind ik eigenlijk wel musthaves. De huidige weergave van informatie m.b.t. muziek / multimedia is gewoon niet al te best.
De verkoper zegt: Sorry, kan niets meer wijzigen dus niks aan te doen.

Iemand hier ervaring mee?
Cancelen van de auto zie ik ook niet zitten (kan dat überhaupt), want levertijd is 5 maanden en dat wordt dan al krap levering dit jaar ivm de 20% bijtelling.

Kortgezegd: Ik zoek een uitweg. :) Of moet ik maar, net als hoe een mede-forumlid er tegenaan kijkt die in hetzelfde 'tussen wal en schip' zit, doen alsof die opties niet bestaan. ;)

Niet tekenen voor ontvangst kan altijd.. Het is de vraag alleen wie de rekening gaat betalen (15% over consumentenprijs, incl. fabrieksopties is de standaard.)

Ik ken niet de hele voorgeschiedenis, het lijkt erop dat je juist nét de auto krijgt uit het lopende modeljaar. Net voor de fabrieksvakantie. De september productie is dan mj 14 mét R-link etc..

Kijk, op moment van bestellen kon je dat betreffende R-link pakket ook niet selecteren. Nu de mogelijkheid van bestellen er wel is.. tja, dan had je moeten wachten met bestellen tot dit moment.. Zo is er iedere keer wel wat.

Een grond om de auto te weigeren omdat deze niet conform bestelling zou zijn, heb je dus feitelijk niet.
Goed, er zijn wat zaken veranderd in de (standaard) uitrusting.. Tja, dat recht heeft de fabriek/importeur nu eenmaal, want op alle overzichten staat de tekst 'wijzigingen voorbehouden'.
Tenzij het een fabrieksoptie betreft die gewijzigd is.. Maar daarvan zal, als het goed is, een gewijzigde leaseovereenkomst + orderbevestiging van zijn waarmee je toch weer een auto 'conform bestelling' krijgt geleverd, eind Juli ;)

Mbt bijtelling.. De afgelopen jaren maakten leasemaatschappijen voor auto's die na 1 januari in bijtelling omhoog zouden gaan, een uitzondering om aflevering eind december toe te staan. Fabrikanten/Importeurs deden daar ook hun best voor.

Als je nu, komende maand zsm een nieuwe besteld, dan zou je eind november/begin december moeten kunnen rijden, schat ik in..

Wat dit betreft:
Goed, er zijn wat zaken veranderd in de (standaard) uitrusting.. Tja, dat recht heeft de fabriek/importeur nu eenmaal, want op alle overzichten staat de tekst 'wijzigingen voorbehouden'.

Lees de lease-overeenkomst er eens op na.

R-Link is heel mooi (en Renault-breed uitgerold inmiddels) maar het was geen overweging tijdens het bestelprces, waarom dan nu wel? Zolang je er niet op achteruit gaat ten opzichte van hoe je de auto hebt besteld zou ik me er niet al te druk om maken. You win some, you lose some.
Mocht je trouwens onder de auto uit willen door de wijzigingen (mits die daadwerkelijk zo worden doorgevoerd) dan moet je je wenden tot je leasemaatschappij.

precies, en die gaat weer naar de dealer voor de afkoopkosten.. Zoals gezegd, 15% is standaard conform BOVAG.

Dealer steekt wat geld in de zak en met een beetje mazzel verkoopt ie de Mégane snel aan een andere partij & heeft een nieuwe order voor Adsinx op zak. :cool:

Ik kan me niet voorstellen dat je nu nog alles om zou kunnen gooien omdat je er per se een wilt met R-Link, een Leasemaatschappij zal dat denk ik niet accepteren en wat mij betreft hebben ze dan nog gelijk ook, ze zouden achterlijk zijn als ze de bestelling cancelen bij al die mensen die tegen dit probleem aanlopen.

Bovendien is TomTom navigatie ook prima, zeker de kaarten van TomTom in ieder geval(geen idee door wie de kaarten voor R-Link worden geleverd, misschien ook wel door TomTom).

De Mégane wordt door het gemis van R-Link ook zeker niet minder mooi:)

Ik zou eens proberen of de dealer of de leasemaatschappij de auto kunnen slijten aan iemand die er ook eentje in bestelling heeft, die nog wel te wijzigen is. Wie weet...

@ A3-white,

Waarschijnlijk zit er op jouw dashboard ergens zo'n knopje:

IMG_9312.jpg

Dat knopje rechts.
Volgens mij moet je dat eerst even indrukken.
Heb je er geen boekje bij?

Edit: Harm was eerder. ;)

Heren, dank u, gevonden, vandaag viel me de reflectie van de ventilatieroosters in de buitenspiegels weer op, schrikbarend. Verder lekkere wagen, doe mijn best om zuinig te rijden.

Heb wel een ander console, zitten geen mappen in voor de navigatie.

433D6907-7B35-4A26-8626-3865F7351952-404-00000046222277D1_zps2bb201db.jpg

Durashift zei:
Ik ken niet de hele voorgeschiedenis, het lijkt erop dat je juist nét de auto krijgt uit het lopende modeljaar. Net voor de fabrieksvakantie. De september productie is dan mj 14 mét R-link etc..

Nou, de MJ2013 productie start vanaf juli, van MJ2014 is geen sprake. Wel zit er natuurlijk een facelift aan te komen voor gelijktrekking van de neus met de rest van het gamma. Ik verwacht een eerste preview eind dit jaar op de IAA.
Maar zoals ik al eens eerder zei hecht ik niet veel waarde aan in 'het nieuwste van het nieuwste' rijden.

R-link is nu ook bestelbaar overigens in de modules van de leasemaatschappijen. Renault.nl heeft de nieuwe brochures nog niet online staan.

Durashift zei:
Kijk, op moment van bestellen kon je dat betreffende R-link pakket ook niet selecteren. Nu de mogelijkheid van bestellen er wel is.. tja, dan had je moeten wachten met bestellen tot dit moment.. Zo is er iedere keer wel wat.

Klopt helemaal. Het is toch een beetje pech hebben terwijl je voor 200,- behoorlijk veel meerwaarde krijgt in de vorm van een beter werkend systeem.

Durashift zei:
Een grond om de auto te weigeren omdat deze niet conform bestelling zou zijn, heb je dus feitelijk niet.
Tenzij het een fabrieksoptie betreft die gewijzigd is.. Maar daarvan zal, als het goed is, een gewijzigde leaseovereenkomst + orderbevestiging van zijn waarmee je toch weer een auto 'conform bestelling' krijgt geleverd, eind Juli ;)

Dat Pack Modulariteit was de eerste wijziging die me niet zo beviel. De verdere 'kaalslag' ook niet, maar daar doe je inderdaad weinig aan.
Het is nu vooral jammer dat dat opbergpakket er niet op kan.
Daar wil ik nog even achteraan of dat achteraf niet is door te voeren.

MJ2012 had al die dingen standaard, in MJ2013 is het een optie waar ik bereid voor was te betalen. Maar nu krijg ik dus voor de MJ2012/2013 prijs (die zijn niet gewijzigd) minder geleverd.

PauseBreak zei:
Wat dit betreft:

Lees de lease-overeenkomst er eens op na.

R-Link is heel mooi (en Renault-breed uitgerold inmiddels) maar het was geen overweging tijdens het bestelprces, waarom dan nu wel? Zolang je er niet op achteruit gaat ten opzichte van hoe je de auto hebt besteld zou ik me er niet al te druk om maken. You win some, you lose some.
Mocht je trouwens onder de auto uit willen door de wijzigingen (mits die daadwerkelijk zo worden doorgevoerd) dan moet je je wenden tot je leasemaatschappij.

Klopt, het was (helaas) ook niet beschikbaar ten tijde van bestellen. Dus tja, het zou een mooi extra'tje zijn R-Link, maar dat zit er dus niet in ;)

Renault Grand Scenic zei:
Ik kan me niet voorstellen dat je nu nog alles om zou kunnen gooien omdat je er per se een wilt met R-Link, een Leasemaatschappij zal dat denk ik niet accepteren en wat mij betreft hebben ze dan nog gelijk ook, ze zouden achterlijk zijn als ze de bestelling cancelen bij al die mensen die tegen dit probleem aanlopen.

Bovendien is TomTom navigatie ook prima, zeker de kaarten van TomTom in ieder geval(geen idee door wie de kaarten voor R-Link worden geleverd, misschien ook wel door TomTom).

De Mégane wordt door het gemis van R-Link ook zeker niet minder mooi:)

Klopt, alleen áls het had gekund was het top geweest natuurlijk.

Terence zei:
Ik zou eens proberen of de dealer of de leasemaatschappij de auto kunnen slijten aan iemand die er ook eentje in bestelling heeft, die nog wel te wijzigen is. Wie weet...

Ik ga nog eens een balletje opgooien, maar ga me er verder bij neerleggen. Ik wil de auto natuurlijk ook graag snel hebben, en als ik hem opnieuw moet bestellen wordt levering dit jaar al krap. Zeker i.v.m. de bijtelling die nu op de gram nauwkeurig op 20% blijft. Volgend jaar natuurlijk niet.

A3-White zei:
Tom, hoe zet je de CC aan want met de knoppen op het stuur kom ik er niet uit.

Je bent inmiddels geholpen zie ik ;)

Verder weinig nieuws. Dinsdagochtend de heerlijke roadster teruggebracht en weer de CMax meegenomen.
Alsof je op een trekker zit na vijf dagen met de kont boven het asfalt.
5913_477214625693307_132558395_n.jpg

Al met al genoten, 1400km gereden en heel wat Shell-sponsoring. ;)

Misschien moet je alles nu maar lekker laten rusten.
Eerst kom je met dikke auto's als mogelijke lease optie.
Dan neem je een simpele Megane.

Zeuren dat je de Ford niet tot einde contract wilt rijden.
Iedereen lastig vallen wegens een nieuwe motor ivm zsm bestellen.
Er mist nog eea, maar je lijkt wel een verwend nest...

Leer ervan en denk beter na over je volgende auto. Zakelijk of privé.

Tjonge, zo klinkt het wel zeg.
Wat is er Sander? Zit je iets dwars jongen :)

Zoals in dit topic is te lezen zijn er weloverwogen keuzes gemaakt. Die dikke auto komt er wel weer, gelukkig laat mijn baan me ook zo nu en dan even genieten van leuke vierwielers.
De keuze voor de Megane is zeer bewust gekozen, van de motor tot de laatste optie. Dat het dan pech hebben is mbt de wijzigingen is niet anders, maar ik informeer graag naar ervaringen.

Je zegt "iedereen lastig vallen" dat klinkt alsof je gefrustreerd dichtbij staat/stond. Vervelend voor je, maar alles ontstond door slechte communicatie vanuit de leasemij cq importeur.
En tja ik zit graag ergens bovenop, en wil de details weten. Krijg ik het niet linksom, danwel rechtsom. ;)

Maar als je nog wat dwarszit? Pm me even. :T

Nee, geen frustraties en er zit me ook niets dwars. Verder is er geen enkele link tussen jou en mij en je auto's.
Behalve dan dat we beiden ex-RS rijders zijn.
Het was alleen maar een observatie, doe er je voordeel mee. Of niet, wat je wilt. :D

Op pagina 1 zeg je dit:

adinsx zei:
Verouderd model...
Ja dat klopt. Ik heb via mijn connecties nagevraagd hoe het zit met een facelift of nieuw model, dat zit er aan te komen inderdaad, maar ik moet echt zo snel mogelijk bestellen.

En nu wil je hem zelfs proberen te annuleren omdat er modeljaar wijzigingen zijn... Vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd, vooral als je dus al wist dat dat er aan te komen zat. Neem je 'verlies' en geniet van wat je wel hebt zou ik zeggen;)

Hoho, we hebben het over een facelift / nieuw model. Niet over het uitkleden van een bestaande uitvoering. ;)

Wellicht goed voor je om te weten is de achtergrond van de wijzigingen. Vanwege de populariteit van de Mégane in Europa willen ze de levertijden laag houden. Bij concurrenten loopt deze namelijk behoorlijk op.
Hierop is vanuit de fabriek besloten dat de onderlinge verschillen tussen de landen verkleind moeten worden, wat een MJ2013 tot gevolg heeft.
Niemand, nee echt niemand wist van die wijzigingen als het wegvallen van opbergruimten, opties e.d. af.

Lijkt me een aardig verschil tussen wat ik op pagina 1 zei over een facelift/nieuw model tov wijzigingen in opties.

Ik heb me er ook wel bij neergelegd hoor. Over vier jaar kijken we wel wat er dan is, want ik sta 100% achter de gemaakte keuze. Het was alleen goed geweest als sommigen dingen eerder bekend waren.
Op de IAA van Frankfurt wordt de facelift verwacht, en wellicht al een prototype van de Mégane IV. (y)

Kleine onverwachte update:

BestellingGTline_productie.jpg

Sinds maandag is de status veranderd in het systeem van de verkoper. Het zou kunnen betekenen dat de auto daadwerkelijk van de band rolt deze week. En dat is vier weken éérder dan de geplande productiedatum van 17 juli.

Of het inderdaad klopt, of wellicht een foutje in het systeem is weten we niet. Maar dat wachten we maar af. :)
Ook MJ 2012 linksbovenin doet hopen dat de auto naar voren is gehaald omdat deze er midden tussenin viel.
Vanaf juli vindt productie met wijzigingen plaats.

Zo niet, dan zien we het dan wel weer. Fordje rijdt nog altijd prima wat dat betreft (y)

Haha, ja en zo ook nu weer.
Het 'gerucht' dat de auto eerder in productie is gegaan als de geplande 17 juli lijkt waarheid te zijn. Vanmorgen een update-mail vanuit MyRenault:

UW RENAULT IS GEPRODUCEERD. Uw bestelde Renault is geproduceerd en gecontroleerd door de Renault kwaliteitsinspecteurs. De auto staat klaar voor transport naar Nederland dat binnenkort zal plaatsvinden.

Meganegeproduceerd.jpg

Transport gaat een weekje of drie duren als ie met de boot mee gaat. Met de vrachtwaggel gaat het sneller, maar dat is afwachten.
Verder moet ik de voorloper sowieso tot eind juli rijden, maar als het aan wagenparkbeheer ligt tot einde contract van de CMax, 12 september.
Uiteraard is dat niet de bedoeling, maar ik wacht denk ik wel tot de S-kentekenreeks zich aandient bij RDW.
Naar verwachting half augustus, dus aflevering kan mooi vóór de vakantie.

Kortgezegd, dat is de laatste status en het topic kan weer lekker afzakken. :)

Dus blijkbaar dan toch geen gestripte versie van het nieuwe modeljaar, maar nog een 2012-model met alle leuks op en aan!!!

Tja, dat is even afwachten... Als ik naar de details kijk die onder het chassisnummer hangt zie ik wel één ding staan die eigenlijk geschrapt zou zijn:
verlichting aan de onderzijde van de voor- en achterportieren bij het openen

Dat zouden reflectoren moeten zijn geworden. De naam van de auto MJ2012 verandert intern en extern namelijk niet naar MJ2013 aldus de interne communicatie richting dealers.
Kortgezegd, we weten pas zeker of de auto nog opbergvakken heeft in de bodem, verlichting in de deuren als ie er is.

Hieronder een printscreen van wat er onder het chassisnummer hangt. :)
Detailsauto-1.jpg~original

Lekker vol en achteraf volgen er nog zaken als:
afneembare trekhaak, 18" GT wielen, luxe kentekenplaten, slotbouten, etc. etc.

Die bakken moet je er toch ook achteraf in kunnen zetten?

Cartersleutel was simpel, heb een deurklink gebruikt.

Ah, ja ik zag die vraag er wel tussenstaan maar wist niet of het nog relevant was. Sowieso, ging je zelf de olie verversen?

M.b.t. die bakken:
Ja ik denk het wel. Maar we wachten het maar lekker af :)

Kleine update:
1000386_496431093758333_302208721_n.jpg

Vijf weken na de vorige opnieuw een ster in de ruit maar nu midden voor me neus.
Mocht gevuld worden van Leaseplan en Autotaalglas had wel tijd om langs te komen. Prima geregeld zo op locatie.

Verder geen nieuws :p

Ter opvulling: Ik kwam op een Frans forum nog wat foto's van een blanc nacré Estate tegen met de juiste velgen.
Dan hoef ik niet telkens die GT foto te spammen. ;)

WV133160910_1.jpeg~original

20130329153047.jpg~original

Autotaalglas heeft het rustig in de werkplaats denk ik... :rolleyes:

Het zou ongeveer een half uurtje duren, maar na 10 minuten belt ie al.
Klaar? "Nee dat niet, de ruit is doorgescheurd." :confused:

Morgenochtend de auto langs de vestiging brengen, een leen MINI One mee en dan zetten ze er een nieuwe ruit in.
Duur geintje zo'n ruit die warmtewerend, regen/lichtsensor heeft én verwarmbaar is. Dus tja, voor de laatste twee maanden krijgt de C-max nog even een nieuwe ruit.

Foto'tje volgt nog. Verbazingwekkend dat zo'n klein sterretje wel doorscheurd terwijl de 4x zo grote van vijf weken terug netjes gevuld kon worden.

Terug
Bovenaan