adinsx
Kilometervreter
Dan pak ik de nieuwe pagina maar even om te zeggen dat ik het helemaal met je eens benWel eenzelfde Megane gespot vandaag.
Zelfde kleur, zelfde velgen. Kenteken R-.
Ik blijf bij mijn standpunt dat dit de mooiste EV van dit moment is.![]()

Officieel hebben ze het streepje op de é laten vervallen bij deze Electric. En inderdaad, op foto's oogt hij groot, in het eggie is de auto 5cm hoger dan de IV Estate en qua lengte scheelt het uit mijn hoofd 44 centimeter!Ik had 'm al op Facebook zien langskomen maar ook hier, gefeliciteerd met de Mégane (of is het nu Megane?) en veel veilige kilometers! Ik zag er laatst eentje in levende lijve rijden en ondanks dat 'ie op foto's echt best wel een stuk groter lijkt ten opzichte van de vorige, lijkt dat in het echt wel mee te vallen. Misschien geven het formaat velgen die illusie![]()
"Het lijkt wel een conceptcar" zei Kristian laatst in Zwolle. De grote 20" wielen op de hoeken doen daar veel in wat dat betreft.
Hij is er, fijn zeg. Lekker kleurtje en warm interieur, mooie combinatie.
Haha, die vette vingers doen wel pijn in zo'n strak gepoetse auto inderdaad!![]()
Pff... nou inderdaad. Heb inmiddels wat doekjes gevonden en wat leuk is. Als je op de aan/uit-toets tipt krijgt je verschillende opties waaronder de 'schoonmaak-functie'. Dan reageert het scherm even nergens op. Slimme mensen daar bij Renault ehh Google.
Dit is het exemplaar dat ik gisteren zag. Nu bij ‘mijn’ laadpaal
![]()
074-B517-F-0-F7-D-4-B2-D-8-DF5-F188-D9-FC2543 hosted at ImgBB
Image 074-B517-F-0-F7-D-4-B2-D-8-DF5-F188-D9-FC2543 hosted in ImgBBibb.co
![]()
83-DA483-F-3-D81-421-A-BA04-B50-F8622-F005 hosted at ImgBB
Image 83-DA483-F-3-D81-421-A-BA04-B50-F8622-F005 hosted in ImgBBibb.co
Ah, en ik heb gevonden waarom hij niet in mijn Excel stond. Hij is vrij vers en stond nog niet in de Open Data. Oogt inderdaad hetzelfde als die van mij, maar mist denk ik wat opties als ik de fiscale prijs zie wetende dat ie origineel NL's is. Doet niks aan de looks af overigens!
Net als navigeren naar een DC-laadpunt waarmee de accu alvast wordt voorbereidt op snelladen. Doet die van jou dat ook of alleen bij auto's met warmtepomp? (of had jij juist wél ook de WP?)Dat is ook de betere taktiek qua laadverliezen. Als je de auto meteen oplaadt na de rit is de accu nog warm en gaat het laden sneller / met minder verlies.