Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:
De Megane is leuk als je voor weinig budget of bijtelling toch een c-segmenter kan rijden, maar er zijn voor jou budget toch fijnere auto's te krijgen? Ik zou eens flink wat stations gaan berijden.
Aras zei:Ik heb de Megane Bose station een paar weken als voorloopauto gehad. Ik vond het hecht een verschrikking. Die Bose radio was ruk qua bediening en geluid. Maar het ergste vond ik wel het weggedrag. ik had het gevoel dat de auto zijslag maakte, de 308 daarvoor en de V40 nu, rijden veel strakker.
De Megane is leuk als je voor weinig budget of bijtelling toch een c-segmenter kan rijden, maar er zijn voor jou budget toch fijnere auto's te krijgen? Ik zou eens flink wat stations gaan berijden.
Carfanatic zei:De Megane is leuk als je voor weinig budget of bijtelling toch een c-segmenter kan rijden, maar er zijn voor jou budget toch fijnere auto's te krijgen? Ik zou eens flink wat stations gaan berijden.
zoveel keuze is er niet gezien zijn eisenpakket. 14% bijtelling, benzine, stationwagon.
Total Loss zei:Carfanatic zei:De Megane is leuk als je voor weinig budget of bijtelling toch een c-segmenter kan rijden, maar er zijn voor jou budget toch fijnere auto's te krijgen? Ik zou eens flink wat stations gaan berijden.
zoveel keuze is er niet gezien zijn eisenpakket. 14% bijtelling, benzine, stationwagon.
Het gaat hier om 20% bijtelling, oftewel meer dan voldoende concurrenten te vinden.
BMdoubleyou zei:Total Loss zei:Carfanatic zei:De Megane is leuk als je voor weinig budget of bijtelling toch een c-segmenter kan rijden, maar er zijn voor jou budget toch fijnere auto's te krijgen? Ik zou eens flink wat stations gaan berijden.
Het gaat hier om 20% bijtelling, oftewel meer dan voldoende concurrenten te vinden.
Dus niet: de keuze in benzine C-segment stationcars met 20% bijtelling is beperkt tot Focus, Golf en Mégane. De Golf heeft een 1.2 met 105pk. Wil je meer dan is het Mégane (1.2 130pk) of Focus (1.0 125pk).
BMdoubleyou zei:Rouge Dyna kan niet met GT-Line helaas. Dat staat echt erg goed op een Mégane.
vertmaori zei:Tom moet zijn gevoel volgen en dat gevoel geeft Renault aan. Over de kleur kun je een urenlange discussie voeren. Ik vind een blanc nacré uitvoering mooi, maar een bleu malte nog mooier.
BMdoubleyou zei:Rouge Dyna kan niet met GT-Line helaas. Dat staat echt erg goed op een Mégane.
Volgens de configurator kan dit wel.
§anitarium zei:Promotie qua baan, achteruitgang in pk's, en dan toch die baan accepteren? Wat ben je nou voor een autoliefhebber?Nee hoor, zonder gekheid, gefeliciteerd met je promotie en succes met het verder configureren van de leasedoos. Vast ook leuk om een nieuwe auto samen te kunnen stellen en er naar uit te kijken.
Bofkont zei:gecondoleerd![]()
Ze vinden het nu al lastig dat de nieuwe TCe130 nog niet te calculeren is.
adinsx zei:Verouderd model...
Ja dat klopt.
British Racing Green zei:Ze vinden het nu al lastig dat de nieuwe TCe130 nog niet te calculeren is.
Hij staat nochtans al op de carconfigurator van Renault.nl![]()
adinsx zei:De sleurhut
adinsx zei:Haha, eens maar eens kijken wat voor Kangoo het is.
Daar heb ik nog geen idee van, behalve benzine en automaat.
Had nog wat Whatsapp foto's doorgekregen van de GTline in Blanc Nacré die bij pa op het werk binnenkwam vorige week.
Interieur:
![]()
In dat stuur stoort me dat stomme zwarte glimmende ding. En om de knoppen van de cruisecontrol mist ook de zilveren inleg die bij andere uitvoeringen er wel is. Dat zijn weer van die details waar ik nog achter aan moet. Iets waar een medeforummer met een A6 ook altijd zo fanatiek op is.![]()
MaartenM zei:En de kleur is ook niet mijn keuze, ik vind wit nogal een trendgevoelige kleur.
MaartenM zei:Erg jammer dat de RS weg is Tom, maar wel een begrijpelijke keuze. Lekker onbezorgd rijden in de lease. Heb ik twee jaar geleden ook een tijdje voor gekozen, maar ik ben maar wat blij dat ik weer privé rijdt. Dat komt echter vooral doordat ik geen keuze had in de lease-auto.
Dan de opvolger....
Logisch dat het een Renault wordt
Het enige wat ik jammer vindt is dat het een estate moet worden... al snap ik de beweegredenen wel. Toch vind ik de hatchback een stuk mooier dan de estate en zie je hem toch minder vaak. Maar goed, keuzes hè.
Is een Bose-uitvoering niet wat met sportpakket zoals hierboven ook al is geroepen. Creëer je volgens mij een iets apartere look mee. Ook is het sport pakket leverbaar op de facelift volgens mij, al zal het er iets anders uitzien dan op de rode estate hierboven. En de kleur is ook niet mijn keuze, ik vind wit nogal een trendgevoelige kleur. Absoluut niet lelijk, zou zelf iets meer 'kleur' kiezen of zwart...
Komt misschien wat negatief over, maar zo is het zeker niet bedoeld . Het wordt ook zeker een mooie auto!Gelukkig dat e.e.a. afhankelijk is van smaak enzo haha. Wat ik trouwens ook erg gaaf vind is het sportinterieur voor de GT-line > Wit met grijze stoelen. Wat vind je daarvan?