A
Anoniem
Guest
Bij een garage staat een 5008 1.6 vti uit 2010 te koop, met 179.000 km op de teller.
Uitgezocht dat deze auto 1 eigenaar heeft gehad en volledig bij een officiële Peugeot dealer in onderhoud is geweest.
Op het moment van bekijken was de monteur bezig met het vervangen van de kleppendekselpakking, aangezien er daarvoor olie op het het motorblok aanwezig was.
Laatste kleine beurt is uitgevoerd in februari 2020 en de banden zijn vernieuwd in juli 2020. Gebruikte volgens de officiële Peugeot dealer wel wat olie. Misschien dat dit nu verholpen wordt door de nieuwe kleppendekselpakking?
Vraagprijs moet volgens de verkoper ergens tussen de 4.500 en 5.000 euro liggen Wordt dan afgeleverd met nieuwe APK.
Auto kopen blijft altijd een gok. Wat is wijsheid? Loop ik nu een verhoogd risico met dit motorblok.
Wie zou op dit "dilemma" een reactie willen geven?
Uitgezocht dat deze auto 1 eigenaar heeft gehad en volledig bij een officiële Peugeot dealer in onderhoud is geweest.
Op het moment van bekijken was de monteur bezig met het vervangen van de kleppendekselpakking, aangezien er daarvoor olie op het het motorblok aanwezig was.
Laatste kleine beurt is uitgevoerd in februari 2020 en de banden zijn vernieuwd in juli 2020. Gebruikte volgens de officiële Peugeot dealer wel wat olie. Misschien dat dit nu verholpen wordt door de nieuwe kleppendekselpakking?
Vraagprijs moet volgens de verkoper ergens tussen de 4.500 en 5.000 euro liggen Wordt dan afgeleverd met nieuwe APK.
Auto kopen blijft altijd een gok. Wat is wijsheid? Loop ik nu een verhoogd risico met dit motorblok.
Wie zou op dit "dilemma" een reactie willen geven?