Dit zijn de bekende roestplekken van deze Transit's, ze ontstaan door het niet of slecht schoon houden van de wielkassen en afwateringskanalen onder de A-stijlen.
Als het achterliggende metaal nog goed is dan is het voor de hobbylasser vrij gemakkelijk en low budget te herstellen met vervangende inzetstukken, maar als je het moet laten doen (op een fatsoenlijke nette manier) dan kan het kostenplaatje nog aardig aantikken.
Als het achterliggende plaatwerk aan de voorkant nog hard is dan zal deze roest niet direct een afkeur geven, maar deze roestschade zou mij wel argwanend maken over hoe de staat van de dorpels (met name onder portieren en schuifdeur) op dit moment nog is.
Check ook even de lasnaad in de wielkassen achter (ligt horizontaal ca. 5 cm boven de laadvloer), als deze doorgeroest is dan kan je tevens de nodige waterschade aan het camperinterieur (kastjes en vloer) gaan verwachten.
En houd er ook rekening mee dat campers aan de binnenkant vaak geïsoleerd en afgewerkt zijn waardoor de laswerkzaamheden wel een heel stuk lastiger (en brandgevaarlijker) gaan worden.
Persoonlijk zou ik zeggen lekker laten staan en heel rustig verder blijven zoeken, in de huidige campermarkt gaan de grootste wrakken momenteel nog voor hoofdprijzen weg.