A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Die lichten van die vuurtoren heb ik heel mijn jeugd 's nachts in mijn slaapkamer voorbij zien komen, zal ik het nu mijn zoon ook nog aan gaan doen...

Hebben we in Brabant geen last van:)

@Modici,

Wijn is OK, als het maar niet uit frankrijk komt! Moet morgen de cola, etc nog allemaal bestellen, dus voor jou zal ik een flesje wit doen.

Foto'tje (ja ja ik weet het een oude!)
Kopie2vanDSC00613.jpg

@White en Modici

Denk dat ik donderdag ff bij jullie langskom.
Is toch redelijk zakelijk verantwoord ;)

White: Ik heb 2x getest maar geen resultaat, wat gaat er fout ?

Heb jij mij mail gestuurd op de zaak? Heb niets ontvangen, zal daar wel aan liggen.

En donderdag, kom maar langs.

In hal 3 staan al je collega's mannetje of 15 zijn er zo!

Top(y) Als ik er dan ook sta! Dikke kans dat ik vandaag er ook even ben in mn zondagsoutfit:cool: Even wat laatste dingetjes regelen.

I'll keep you posted

@White
succes deze week!
verzoeknummertje 2 (naast 1= Regenschliessen): auto-fold spiegels :rolleyes:
oftewel, dat mijn spiegels zelf inklappen bij vergrendelen van mijn auto en uitklappen bij starten of ontgrendelen (schijnen USA-versies nl. wel te doen) :confused: ik heb optie "electrisch inklapbare buitenspiegels".

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, helaas Utrecht op de VIP parking bij de
> Jaarbeurs.
>
> Vandaag even bij Bob, White is weer Muscle White!
> Zoonlief was meer aan het nevelen dan afspoelen.

Jij staat met jouw werk op de beurs? Dan hoef jij niet te betalen voor het parkeren zeker?

Mijn vriendin en schoonmoeder zijn gisteren geweest. Voor het parkeren mochten ze het luttele bedrag van slechts 20 euro afrekenen. WTF????

Heb het zelfs meegemaakt dat ik voor het opbouwen van mijn stand op de Jaarbeurs € 25 moest aftikken om mijn auto weg te zetten (na het uitladen).

Kan er wel eentje gebruiken.
Sta ik donderdag ook een een keertje ergens gratis ;)

Dacht even dat ik je gespot had vandaag op de A2. Witte A3 SB maar kenteken was 53-XG-**.

Je hebt te maken met een copycat:x

:rolleyes::)

Ja had je een beter idee, white is de beroerste niet die rent wel even naar buiten om jou die parkeerkaart te overhandigen:)

en ondertussen neem jij de honeurs op zijn stand(je) waar zeker ?!?

edit: smiley :)

Wordt trouwens wel zoeken naar een goed plekje.

Wil altijd graag aan 1 kant een blinde muur of een pilaar hebben om zoveel mogelijk deurschade te voorkomen. Zo strak mogelijk tegen de pilaar of de muur met de rechterkant zodat er genoeg ruimte links overblijft om een openslaande deur te kunnen compenseren.

Mooiste zou zijn om tussen jullie in te kunnen parkeren, ik kom als laatste en ga als eerste weg, wedden dat ik dan geen schade heb ;)

Nou ik moet toch regelmatig naar mijn auto tijdens de beurs dus pas maar op:)

Nee maar wat is een handige afspraak om die parkeerkaart(en) bij jou te krijgen?

He maar White nu moet je toch even voor mij ophelderen waarom dit witte bommetje misschien gaat verdwijnen:confused:

Heb nog een Renault Clio diesel voor je in de aanbieding:) Wel het nieuwe model!

Hier geen Fransoos voor de deur!! Die zal direct de schade hebben die red niet wil. Heb nog een stepje met versleten handvaten.

Gaat geen auto ferry waar White heengaat :LOL:

Hij levert hem lekker bij de LM (boete niet voor White) en neemt een bloedsnelle......(wel duitser)
De rest moet hij zelf maar verklappen. ;)

Vraag het maar als je hem ziet op de beurs.

maar het is er wel ferry cold in de winter, en ferry hot in de zomer.

Zie je Do Red,

en modici tot morgen.

Ik sta op de VIP, dus 10 meter buiten de beurs!

Nee, morgenvroeg om 07.30 een meeting met baasje, eens kijken wat hij te vertellen heeft.

Dan om 08.30 uur weer naar de beurs, zal mij benieuwen.

Die A6 van Raket is ook wel wat!

Klopt ik was er vandaag namelijk niet, heb geruild met een collega zodat ik er donderdag wel ben(y) Wel zo leuk voor A6 Red.

Morgen waai ik wel even aan:D

ja ja, dat zal dan wel vrijdag worden, of zaterdag als je in de baden in holland stand bent.

Maar goed je hebt PB dus je weet wat ik verkoop, verhandel en lever.

Kan ik hieruit opmaken dat White vrijwel geen kilometers voor zijn kiezen krijgt op dit moment? :)

:(

Was ff vergeten, jij tuft natuurlijk iedere dag gewoon heen-en-weer tussen Zwolle en Utrecht.
Schiet niet op zo.

Maar wacht maar, volgende week is het vrouwtje weer thuis en kan ik weer iets verder van huis.
Heb nog een stappeltje prijslijsten liggen die ik moet gaan bespreken bij klanten.

Moet nog een kleine 2000 km goedmaken en dan liggen we gelijk.
Ben benieuwd naar onze "standen" op 08/03 ;)

@White & Modici

Zie julle morgen op de beurs (y)

Moet denk toch parkeergeld aftikken :, (nog niets in de post gevonden)
Morgenochtend eerst nog langs kantoor, postbus checken en natuurlijk ff in Avantie zijn wagen proefrijden (lees aftrappen :)) en na de files afreizen naar Utrecht.

Neem de red van avantie dan mee! Parkeer garage nemen, incl. paaltje?

Einde volgende week zal White op 11.000 staan!!!!!!!

@White

Weer Denemarken op de planning of Duisterse zaken in Duitsland

@BBG

En hoeveel heb jij daarvan gereden :rolleyes:

Duistere zaken op maandag en dinsdag, vriendelijk zaken op woensdag te rotjeknor, sportieve zaken op donderdag te FRT, vrijdag maar eens naar Emmen.

Ja ja Red, ik schrik je weer af.

Dat bedoel ik:

White staat nu op 9.000 in 1 maand en 11 dagen
Red staat nu op ca 7.000 in 1 maand en 9 dagen

Rest my case....

Lijkt wel een leren tong, kan je goed mee zemen.

@ red ; 08-03, zullen we BBG het achterste van zijn tong wel even laten zien!

0002018D.gif

Reken eens uit:

174.000 gedeeld door het aantal maanden dat je auto oud is.
Wie heeft dan de meeste KM per Maand.

Denk....White als winnaar

@ Red: Daar ging het toch niet over :p Het ging over het aantal km's wat er nu op de teller staat :p

@ White: Wedstrijdje?

@ Blue: blue is er niet, maar nu heb je wel rood, wit, blauw :D

Terug
Bovenaan