A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Standaard.jpg

Nieuwe pagina :T

Ik wist niet da ie zo wit was, ziet er heel anders uit als ik naar buiten kijk,

maar weer wassen dan morgen.

@mike ; leer ziet er mooi uit, zal morgen eens bij mij kijken, lijkt wel of je een hele andere rugleuning hebt dan mij?

@BBG - dank je voor de foto!

En nu denkt iedereen die kent Mike73 ook heeel goed vandaar geen 2.0 :rolleyes:

Het is dat ik Mike zijn baas ook weer goed ken en dus beter weet ;)

A6, soms kun je in één post wel wat meer informatie met elkaar delen.
Geeft wat minder postjes.
De meeting in Oosterhout is wat mij betreft een prijzenswaardig initiatief en ook de moeite waard om over te posten.
Ook daarvoor geldt echter dat het niet de bedoeling is om te slowchatten op een forum, dat kan bijv. via de PM, de nuttige informatie die voor meerdere mensen bedoeld is kan dan weer over het forum.

Die insteek hou ik mezelf altijd voor.

Tevens neem ik altijd de forumreglementen mee, daarin staat als algemene aanwijzing de volgende opmerking.

Algemene tips
1. Zorg voor enig inhoudelijk niveau in uw bijdragen. Dit draagt weer bij tot een kwalitatief hoogstaand forum.

156s

Volgens mij is het verwijderen van de topics van 3 weken geleden niet goed geweest voor de snelheid van het forum en wijten de geleerden het aan het spamgedrag van enkel bij kleur te noemen audirijders.

Denk zelf dat dat wel meevalt, kijk maar eens naar al die al dan niet onnozele off-topics.

Mijn bedoeling is niet om een discussie hierover te starten, slechts begrip te kweken voor het feit dat er iets te constateren valt.

Niemand wordt aangewezen als een schuldige, dus als je het wel zo voelt en gaat wijzen naar anderen, zou je wellicht toch eens na moeten gaan denken?

156s
moderator

Mods die een beetje met hun macht zitten te spelen vind ik verdacht..
@156s laat deze mensen elkaar toch lekker berichtjes achterlaten in dit topic.. Als het nou over een algemeen topic ging oké, dan kan je er wat van zeggen. Maar dit topic staat in 'Mijn Auot' dus als de auto eigenaar lekker wil posten regel voor regel moet hij dat toch lekker zelf weten :D. Ik en ik weet zeker veele andere mensen lezen het met plezier :D

Mooi, had de mods aangeboden om een weekje vrijwillig weg te gaan maar ze hebben de post weggehaald, mag dus blijven posten wat ik denk.

Even een fototje :

Afb011-2.jpg

Afb012-1.jpg

Plannen :

- White : is klaar! Ik wacht op een andere Duitser!

- De Yps : zal worden verkocht voor stadse ritjes. 1996, km stand 83200 km, automaat.

meeuw Schreef:
-------------------------------------------------------
> VAG2Max viert vandaag zijn 1e jubileum.
> Gefeliciteerd!!

Danku danku :D

Nee, helaas Utrecht op de VIP parking bij de Jaarbeurs.

Vandaag even bij Bob, White is weer Muscle White! Zoonlief was meer aan het nevelen dan afspoelen.

War voor shampoo gebruik je ?
Eentje met peroxide erin om white wit te houden ?

Was je nog met de hand of rij naar zo self-do wasstraat of direct door naar de volautomatische straat ?

Doe het zelf nu nog met het handje maar zal over een paar maanden wel weer abbonementje wasstraat worden.

In de winter doe ik ook gewoon een wasstraatje. In de zomer netjes met de hand (meestal zonder zeep) en straks meteen een glansbeurtje. Zal helaas wel niet voor 8-3 lukken.

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, helaas Utrecht op de VIP parking bij de
> Jaarbeurs.
>
> Vandaag even bij Bob, White is weer Muscle White!
> Zoonlief was meer aan het nevelen dan afspoelen.

Oke, ik zag gister toevalling ook een witte Sportback met deze velgen en kenteken Z. Hij is dus niet zo exclusief als je denkt. :p

Geen shampoo, koud water en een doekje. En dan met droogrijden.

White is een keer door de wasstraat geweest, overig (twee keer per week) met de hand, zoonlief gaat dan mee, en we maken er een leuke boel van. Mannenpraat en lollies eten. Gisteren is ie de hele dag meegeweest de beurs aan het opbouwen, van 11 in de ochtend tot 21 uur, en echt geen slecht woord of verveling, ik was zeer onder de indruk van dit kereltje! Maar ja dat ben ik ook nog steeds van mijn vrouw.

Was je echt naar de beurs? Of stond je daar alleen geparkeerd? Mijn werk inclusief mij staan namelijk komende week op de jaarbeurs;)

Mike73

Was jij toevallig in Den-Helder ?
Denk dat ik je daar gespot heb, kan dat ?

Mooie foto's trouwens (y)

Die boot heeft een paar Rolls Royce turbines, zijn wel wat meer pk's dan die 105 die ik heb:cry:

Prachtig!! Mooi zonneschermpje achter op de hoedenplank, Euro 193!! in de optielijst. Maar ja beter duur dan niet te koop.

Aardig bootje van de marine.

Standaard bij Proline of Ambition (1 van die 2, ik weet niet welke, A3 SB blue Ambiton Proline heeft het schermpje ook).

105 PK ook, nog chippie?? White doet het ook met 105 PK, kom er eigenlijk niets te kort, misschien door de S-tronic, moet je 08-03 of eerder maar eens proberen.

Heb even topic aangepast, je moet de komende week de boel hier een beetje op orde houden.

BBG heeft af en toe een opmerking, maar dat kan je hem gewoon de kop indrukken.

Auwehoere mag hier wel gewoon.

@ White je ziet me wel verschijnen 1 die dagen. Misschien samen wat lunchen? Zo nu eerst Match of the day kijken:D Ik hoor het wel(y)

Ben zelf beursgoeroe van de toko, en zal het fort niet verlaten! Heb broodjes, fruit, koffie en melk en een tafeltje, geen bar met bier!

Blauwe blouse, grijs pak!

Blijven posten mike, blijven posten,

Moeten jouw lampjes alle vier nog gaan branden? Heb je het "Bose" systeem al geinstalleerd?

Wel mooie foto's

Uitvergroten, printen en ophangen boven het bed van je zoon met als onderschrift:

Vuurtoren waakt over pappies auto

Superfoto van een mooie wagen (y)

Mijn medewerkers hebben een verbod opgelegd gekregen om een beursstand voor mijn bedrijf zonder biertapje te organiseren!

Terug
Bovenaan