Guest
A3-White zei:@BMW4Life: Dank je wel voor de complimenten! Ik ben uiteraard al een oude knar, en heb alles geleerd met vallen en opstaan. Het voordeel van internet moet je gewoon erg goed benutten. De meeste informatie vind je op de forums op internet. Autoweek is dan leuk, maar het audi forum, motor-talk.de (zeer goed for BMW!) het avengerforumz.com, en www.cryslerpartdirect.com zijn dan wel plaatsen waar je veel in detail kan vinden.
Voordeel is ook dat je je taal goed kan leren, er veel handleidingen zijn te vinden van kleine updates zoals bv de A6 handgrepen op een A3 kan plaatsen zonder al te veel pijn (Euro's) en moeite. www.vertalen.nu kan je er misschien ook bij gebruiken, lekker online vertalen.
We zijn allemaal dom geboren, en je leert alleen van de fouten, waar je trots op mag zijn, als je het maar niet bewust of twee keer dezelfde doet.
Als het allemaal Engels is, dan vind ik dat geweldig. Ben helemaal gek op Engels. Duits wil ik graag verder leren, heb het nu wel op school maar dat stelt niets voor natuurlijk. Wie weet leer ik dat wel verder!
Gelukkig zijn er mensen als jij als voorbeeld! Een hele inspiratie.
Thanks for the information.