Guest
Meeuw,
Leer wordt achteraf ingebouwd, zit er nog niet in.
Dit is die actie van Audi (€ 995,-). Het duurt nog een paar weken voordat dit gebeurt, wou daar echter niet op wachten en heb de auto alvast opgehaald.
Vind de velgen ook mooi en laat ze er (voorlopig) opzitten.
Laat zsm origineel Audi RNS-E + Bluetooth inbouwen.
Vandaag ca. 150km gereden.
De auto bevalt me erg goed, zit erg lekker (mede dankzij de sportstoelen). De stugge vering vind ik ook prettig, ik hou er van dat je voelt dat je rijdt (mijn vrouw heeft er nog niet in gezeten, commentaar volgt
). De power vind ik ook goed, trekt goed op en rijdt lekker door. Voor je het weet rijd je te hard... Moet wel zeggen dat ik niet zo veel gewend ben tot nu toe (Peugot 206, ouwe BMW 318, ouwe Renault clio 1.2, Polo 1.2).
Mijn zoontje van 3 vindt het een vette Audi en wil nu al niet meer in de blauwe auto van mama
Een blauwe A3 is ook mooi
Leer wordt achteraf ingebouwd, zit er nog niet in.
Dit is die actie van Audi (€ 995,-). Het duurt nog een paar weken voordat dit gebeurt, wou daar echter niet op wachten en heb de auto alvast opgehaald.
Vind de velgen ook mooi en laat ze er (voorlopig) opzitten.
Laat zsm origineel Audi RNS-E + Bluetooth inbouwen.
Vandaag ca. 150km gereden.
De auto bevalt me erg goed, zit erg lekker (mede dankzij de sportstoelen). De stugge vering vind ik ook prettig, ik hou er van dat je voelt dat je rijdt (mijn vrouw heeft er nog niet in gezeten, commentaar volgt
Mijn zoontje van 3 vindt het een vette Audi en wil nu al niet meer in de blauwe auto van mama
Een blauwe A3 is ook mooi