A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

Meeuw,

Leer wordt achteraf ingebouwd, zit er nog niet in.
Dit is die actie van Audi (€ 995,-). Het duurt nog een paar weken voordat dit gebeurt, wou daar echter niet op wachten en heb de auto alvast opgehaald.

Vind de velgen ook mooi en laat ze er (voorlopig) opzitten.
Laat zsm origineel Audi RNS-E + Bluetooth inbouwen.

Vandaag ca. 150km gereden.
De auto bevalt me erg goed, zit erg lekker (mede dankzij de sportstoelen). De stugge vering vind ik ook prettig, ik hou er van dat je voelt dat je rijdt (mijn vrouw heeft er nog niet in gezeten, commentaar volgt ;)). De power vind ik ook goed, trekt goed op en rijdt lekker door. Voor je het weet rijd je te hard... Moet wel zeggen dat ik niet zo veel gewend ben tot nu toe (Peugot 206, ouwe BMW 318, ouwe Renault clio 1.2, Polo 1.2).

Mijn zoontje van 3 vindt het een vette Audi en wil nu al niet meer in de blauwe auto van mama:D

Een blauwe A3 is ook mooi (y)

audi3.jpg

White,

Avant is aangekomen !!!! Echter, probleem, de door ons bestelde rode dubbele stiknaad is niet meegenomen in het leer verhaal.........:(

Zie ook Topic A6 Red.......

Even een up-date ;

Km stand : 5005!!!!

brandstof verbruik <5.5 ltr/100 km = 1 ltr / 18 km

kopie2vanafb006wl9.jpg

White gaat als een dolle. Man o man. Over 20 weken heeft hij mij ingehaald bij een km stand van ~38.000 km.

De verwachting voor White is om dit jaar tussen de 55000 en 65000 km te rijden. Allemaal zakelijk..

@White

Welcom back. En de kont ziet er goed uit. Wel heb ik het idee dat je wat ouder bent geworden ;)

Dank U Fast : dat doet twee weekjes OFF Topic met je!! Wacht maar af tot Red terug komt.

Ja, Henk-Jan, beetje audi kenner ziet het meteen - ik zal het je niet kwalijk nemen: Een A3 SB heeft normaal gesproken maar twee achterlichten branden en nu 4.

Nog een bij nacht :
Afb013-1.jpg

NOP,

Niks mis mee, en zo leuk gewoon voor de deur laptop eraan en spelen maar!

Zolang je de orginele instellingen maar hebt opgeslagen zowel in de laptop als op papier.

Vrouwlief kwam met koffie en taart, en ja wat heerlijk als je leer hebt, kan je zo afsoppen als je morst.

Fraai, maar beter is het als je het rechter mistlampje eruit haalt (dus gewoon een 5W lampje een geen duplo 5/21W).

Nou wouter, denk niet dat het een duplo is!!

Lampen zijn gedimt naar 22% spanning : en bij mistlamp naar 100%.

Je kan nog naar school om het te leren!

Ik leer ook nog iedere dag, omdat ik ook iedere dag fouten maak!

Nee dank je, ik heb wel lang genoeg op school/studie gezeten, ben er nu een jaar van af en dat vind ik meer dan prima :) Wat is de volgende modificatie, als die überhaupt komt?

Mooie wagen hoor! Alleen zie ik geen verschil met de achterkant op foto's van pagina 5. Heb je misschien een voor/na plaatje? ;)

Goede vraag;
- TT2 lichtschakelaar
- Int delen in diepzwart glans
- Grill hoogglans zwart
- Spoiler achterop in hoogglans zwart
- denk nog aan SLN nummerbord (maar wacht op FAST:))

@mauritz :
Meende nog een foto te hebben van de oude kont, maar helaas. Ga naar een dealer en vraag hem de lichten aan te doen, dan zie je het veschil direct.

SLN wil ik eerst zien, want heeft ook te maken met het type nummerbord!! Soort reflectie materiaal. Een ander iets is dat je de bestaande verlichting moet ombouwen (gaatje prikken in reflector, of in de kofferbak zelf), en in geval je "losse" bedrading buiten de auto hebt hangen.

White,

ziet er goed uit!

Ik denk dat die gril in hoogglans zwart echt goed zal staan (ik neem aan dat die chromen rand dan ook zwart is).

Hej Mike,

Ook jouw achterlichten even veranderen?? is 5 minuutjes werk, whawhawha, incl. instellen dagrijlichten!!

Steentje weg van de ruit, of??? ik heb 167000 km gereden met een gerepareerde voorruit, en was altijd zichtbaar (in het gezichtsveld).

Voor wat betreft de gril: kan zijn alleen het binnenste zwart (zelfde als mistlampen voor), of toch helemaal - is niet al te veel werk (uurtje voor de dealer). Kosten iets van Euro 200.00 alle compleet.

Politie moet niet zeuren over zo'n SLN. Nummerbord is dan juist goed leesbaar!

Politie maakt zich in NL over heel weinig auto technische zaken zorgen.

Denk dat je zelfs met gedimde mistlampen voor geen probleem zal krijgen, moet je alleen wel het verschil zien.

Zag vandaag weer een mercedes e klasse, met richtingaanwijzer en een lamp aan (bochtverlichting), werkt dus ook overdag, en niet alleen in de avond, omdat de merc dimlicht als DRL heeft. Beetje sullig, en overdag onnodig.

Die SLN, nee nog niet mijn wens, maar wie weet. Er zijn overigens meerdere leveranciers.

BoerBosgoed Schreef:
-------------------------------------------------------
> Politie moet niet zeuren over zo'n SLN. Nummerbord
> is dan juist goed leesbaar!

Je komt met een hoop weg maar van je kentekenplaat kun je volgens mij beter afblijven.

Maar misschien valt het wel mee als dat ding gewoon goedgekeurd is en voldoet aan de regeling kentekens en kentekenplaten.

De plaat moet dus iig. een goedkeuring hebben (artikel 5). Ik heb twee keer een klein kenteken op een Alfa 156 gehad en je kunt de afloop wel raden...

En je mag de herkenning (bv. door een flitspaal) niet belemmeren (artikel 6). Denk aan de folies of truken als deze... Dat kost je in NL echt een paar duizend euro boete...

Het is zo dat met het SLN nummerbord de plaat door LEDS wordt verlicht, ipv de std kenteken verlichting. Je bent juist beter te zien.

White:

Cartronic zit in Den Haag.

De microfoon is ingebouwd in de console boven mijn achteruitkijkspiegel. Hier zit zo'n kunststof roostertje, daarachter zit nu de microfoon. Hoor echter van mensen die mij bellen dat ik slecht te verstaan ben. Denk dat de microfoon gewoon tegen de hemel gemonteerd moet worden. Is wel jammer want je ziet er nu niks van.

Foto's:

rns.jpg

Gaaf die RNS E, ik het de BNS 5.0 Monochroom, ben er tevreden over en nou wie weet,

Heb alleen net een CD van DE gekocht, en was ook 150 euro, dus met de RNS E heb ik er niets aan.

Zal even een foto van de speaker in mij auto maken, uiteraard zie je hem zitten, maar heb een zwarte hemel, en dito armaturen, dus, niet zo erg.

Nieuwe kont, dacht ik dat A3 zelf een botoxkuur had ondergaan, dacht ik dat dit met zijn afwezigheid te maken had... :)

Maar eerlijk is eerlijk, het resultaat (aan de auto dus) mag er zijn! (y)

Ik heb zelf geen botox kuur nodig, eerder liposuctie! Auto stond gisteren op de brug, kon toen toch beter instappen dan nu.

Dus ZEN, 53 lentes en dan pas aan de hoogzitter, knapwerk.

White:

Die dvd die ik in mijn navigatie heb is versie Q (nieuwste) koste niks;)

nee klopt, daar staat heel Europa op, bij de BNS serie alleen het land + hoofdwegen europa (is niet alleen snelwegen, maar ook daarbuiten nog redelijk veel.

Foto van de speaker volgt, eerst even 4 kuub hout voor de openhaard opruimen!!

Twijfels bij SLN zitten bij mij in de combinatie met opliggende letters.

Kan ik mij goed indenken! De reflectie van de NL platen lijken mij ook niet je van het.

Dan nog de montage,........... denk eerder een NOP.

Foto is niets meer geworden, hout is opgeruimd, haard staat aan en fles wijn nr. 1 is op.

Yep, en ik zelf ook!! Heb zo een handschoen gekocht, werkt best, maar komt er toch ook behoorlijk zwart vanaf, zal hem eens in de wasmachine gooien.

Mag de auto trouwens ook wel eens goed gaan poetsen, druppeltje blijven niet meer lekker liggen op de lak.

Wie geeft mij advies: x-trail....???

beste plaats voor carkit microfoon is op stuurkolom (y) erg makkelijk te monteren, hemel hoeft niet los, kolom is zwart dus microfoon valt nauwelijks op, en (belangrijkste :rolleyes: ) perfect in geluidsgolven van spraak vanaf bestuurdersstoel!!!
(waarom denken hier zo weinig mensen aan :confused: inbouwcentra zouden dit toch moeten snappen...)

- Int delen in diepzwart glans
ga je huidige delen spuiten, of bestel je alles nieuw los?

- Grill hoogglans zwart
met chromen rand toch wel, hoop ik?

- Spoiler achterop in hoogglans zwart
NEE :cry: dat is alleen mooi bij open-sky system! dan namelijk hele dak glanzend zwart. zou bij jou als zwarte schaap op witte auto staan :(

- denk nog aan SLN nummerbord (maar wacht op FAST:))
is dat er dan in NL-versie? ik dacht alleen maar in duits-wit. zou wel perfect bij lak passen ;) maar toch illegaal zijn voor NL-auto...

Int delen:
Alles los origineel : is in 10 minuutjes geplaatst.

Gril:
denk zelf ook met chroom

Spoiler:
wie weet.

SLN :
waarom niet, past toch zo een NL plaat in. heeft dezelfde afmeting als de DE plaat. Is goed verlicht, zie het probleem eigenlijk niet zo. de Pheaton heeft deze standaard, en is toegelaten in NL, dus..........

Nee, zijn ledjes aan de onderzijde van de kentekenplaat houder. Deze houder is 19 mm dik, en wordt op de bestaande kenteken verlichting aangesloten. Lampje eruit draadjes vast solderen.

Enkel: de nadelen : of een gat boren in de kofferbak (door het metaal met roest mogelijk tot gevolg), of door het lichtglas heen en van de kentekenverlichting en afkitten.

dus, klint interessant, en mooie site, maar niet zo vriendelijk met montage (wel snel en eenvoudig overigens)

wat dacht je van de A4 stijl achterlichten?

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> SLN :
> waarom niet, past toch zo een NL plaat in. heeft
> dezelfde afmeting als de DE plaat. Is goed
> verlicht, zie het probleem eigenlijk niet zo. de
> Pheaton heeft deze standaard, en is toegelaten in
> NL, dus..........

ooooooooowwwwwwwwwwhhhhhhhhh... (de nieuwe kreet hier) Ik zal hem eens gaan spotten. De Duitse die ik zag was erg strak. Mooi egaal verlichte kentekenplaat. Zou ik best willen maar idd eerst zien met NL plaat en opgelegde letters.

Terug
Bovenaan