A
Anoniem
Guest
Dag iedereen!
Ik ben Roy, 25 jaar oud. woon in België
Ik heb hier al een topic over mijn Opel Calibra, dus hierbij ook eentje over mijn nieuwe dagelijkse wagen..
Afgelopen 2 jaar reed ik dagelijks met een Fiat Tipo SW 1.4i uit 2019, nieuw gekocht.
2 weken geleden verkocht, ik miste toch wat vermogen.
Ik had ook niet echt iets met de wagen, wat ik toch wel belangrijk vindt. Verkocht op 22 000km.
Direct iets anders gekocht, voor velen geen logische keuze na de Fiat. Stuk ouder en stuk meer kilometer.
Opel Astra Station 111 jahre edition
12/2010 (een van de laatste) en dus euro 5.
1.6 16V 116pk
eerste eigenaar
-Airco
-Cruise control
-Automatische lichten
-Automatische ruitenwissers
-getinte ruiten achter
..
Waarom een Astra H? vroeger, toen ze nieuw waren en ik een jong jongetje was ik een grote fan van dit model. Vooral van de GTC, maar die zijn niet praktisch voor mijn gebruik.
Mijn slaapkamer hingen vol met posters van de Astra H en ging regelmatig langs bij de plaatselijke dealer.
Blijft de wagen origineel? Tuurlijk niet
Splinternieuw en origineel OPC-line kitje
18" originele speedline velgen
Plannen;
-Spuiten en monteren OPC line kit
-Poederlakken, monteren banden 18" velgen
-led verlichting
-verwijderen logo kofferdeksel
-monteren westfalia afneembare trekgaak
-Eibach pro kit verlaging (30mm)
Ik ben Roy, 25 jaar oud. woon in België
Ik heb hier al een topic over mijn Opel Calibra, dus hierbij ook eentje over mijn nieuwe dagelijkse wagen..
Afgelopen 2 jaar reed ik dagelijks met een Fiat Tipo SW 1.4i uit 2019, nieuw gekocht.
2 weken geleden verkocht, ik miste toch wat vermogen.
Ik had ook niet echt iets met de wagen, wat ik toch wel belangrijk vindt. Verkocht op 22 000km.
Direct iets anders gekocht, voor velen geen logische keuze na de Fiat. Stuk ouder en stuk meer kilometer.
Opel Astra Station 111 jahre edition
12/2010 (een van de laatste) en dus euro 5.
1.6 16V 116pk
eerste eigenaar
-Airco
-Cruise control
-Automatische lichten
-Automatische ruitenwissers
-getinte ruiten achter
..
Waarom een Astra H? vroeger, toen ze nieuw waren en ik een jong jongetje was ik een grote fan van dit model. Vooral van de GTC, maar die zijn niet praktisch voor mijn gebruik.
Mijn slaapkamer hingen vol met posters van de Astra H en ging regelmatig langs bij de plaatselijke dealer.

Blijft de wagen origineel? Tuurlijk niet
Splinternieuw en origineel OPC-line kitje

18" originele speedline velgen

Plannen;
-Spuiten en monteren OPC line kit
-Poederlakken, monteren banden 18" velgen
-led verlichting
-verwijderen logo kofferdeksel
-monteren westfalia afneembare trekgaak
-Eibach pro kit verlaging (30mm)