A
Anoniem
Guest

Proefritje gemaakt ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, gewoon een nest aan S klasses straks. Na deze op zoek naar een 450?SL zei:Ja dat gaat door. Deze was dus helemaal niet gepland, maar soms komt er iets op je pad wat je liever niet laat lopen... ben er dus nog niet uit.
ben er dus nog niet uit.
Gullwing zei:Lol, dat is inderdaad bijna een museum waardige collectie, ik voel een teutonia meet aankomen :T
Anyway, gefeliciteerd, wat een prachtig apparaat![]()
Niet te hard tegen die van mij schoppen, ies al oud. Val wel heel erg buiten de boot.Bofkont 350 zei:Gullwing zei:Lol, dat is inderdaad bijna een museum waardige collectie, ik voel een teutonia meet aankomen :T
Anyway, gefeliciteerd, wat een prachtig apparaat![]()
Leuk idee, keertje ergens midden van het land.
Beetje buiten banden schoppen kan al snel denk ik op een mooie dag.
Roy R zei:Proficiat Sportleicht!
Zonder chrome wielkasten lijkt me inderdaad mooier, maar dit is niet storend. Het verschil tussen mooi en nog wat mooier. Nog nooit in mogen rijden, lijkt me erg ontspannend.
Sport Leicht zei:Kom je dan ook even over GW?![]()
Twix zei:Man man man...hopelijk hebben ze oude grille en bumper behouden. Daar kan je straks weer iemand met een 4-serie blij mee maken...
Sport Leicht zei:Hoe mooi is dat? Zo rijd je er met je E60/61 toch weer helemaal up to date bij !
![]()
![]()
Sport Leicht zei:maar in NL zal ie wel het dubbele gaan kosten :T
D Elzinga zei:Sport Leicht zei:maar in NL zal ie wel het dubbele gaan kosten :T
Gaat hier helemaal niet (officieel) verkocht worden.
Wat trouwens bij de voorkant van die Nissan en ook die BMW met capybaragebit wel scheelt is dat er hier een kentekenplaat voor moet.![]()
Twix zei:D Elzinga zei:Sport Leicht zei:maar in NL zal ie wel het dubbele gaan kosten :T
Wat trouwens bij de voorkant van die Nissan en ook die BMW met capybaragebit wel scheelt is dat er hier een kentekenplaat voor moet.![]()
Op onze X5 hebben we de plaat vóór thuisgelaten. Er zaten geen gaten in de voorbumper en dat houden we lekker zo. Ik zag van de week een 4-serie waarbij er ook geen plaat aan de voorkant zat.
D Elzinga zei:Twix zei:D Elzinga zei:Sport Leicht zei:maar in NL zal ie wel het dubbele gaan kosten :T
Op onze X5 hebben we de plaat vóór thuisgelaten. Er zaten geen gaten in de voorbumper en dat houden we lekker zo. Ik zag van de week een 4-serie waarbij er ook geen plaat aan de voorkant zat.
Maar jij zit in de States toch? Daar is zo'n ding aan de voorkant dan ook in sommige (maar naar ik meen niet alle) staten niet verplicht. De auto's waar ik het met name echt ontsierend vind zijn degenen waar hij noodgedwongen op een asymmetrische plek moet, zoals bij diverse Alfa's. Toen ze net nieuw waren zag je veel 156's met zo'n klein USA-formaat plaatje rondrijden.![]()
Kan SL niet even een mooie fotopost doen van het wagenpark. Die SL - om jaloers van te worden.W212 zei:ben er dus nog niet uit.
Nu wel neem ik aan? Zag wat voorbij komen op Klaas z'n socials. Van harte!
Allemaal houden die auto's, nog wat erbij en een museum beginnen.![]()
Sport Leicht zei:![]()
Proefritje gemaakt ...