Ja idd, een hele verse meegekregen. En om heel eerlijk te zijn is het verschil niet groot genoeg om voortijdig te wisselen.
Grootste verschil is dat het centrale scherm groter is, en die nieuwe tellers. Dat biedt wat extra mogelijkheden, maar ook weer niet dat het een levensgroot verschil maakt.
Beetje gek wellicht en een paar zaken zijn uitrustingsgerelateerd, maar deze bevestigt eigenlijk waarom mijn eigen zo’n fijne auto is..... De leenauto is een 520i met een electromeeloper, maar voelt traag aan. Langzaam bijna.... nu is de mijne gechipt naar 210 pk (+26 tov standaard) maar het verschil is wel groot. Zelfs de 192pk E61 loopt lekkerder. Dan is bij mij het dashboard met Sensatec bekleed, wat toch wel een heel verschil maakt mbt ambiance. Dan nog een paar simpele dingen, zoals dat de huidige wat lekkerder ronkt als je van onder uit optrekt.
Een paar grappige gimmicks zijn dat de toerenteller in te stellen is als weergave in hoeveel % je van het beschikbare vermogen gebruikt. Ook een G krachten meter - maar dat is kinderlijke onzin en ultima heel frustrerend omdat de auto niet het vermogen heeft het stipje naar de rand van de schaal te brengen

.
Nee, puur LCI alleen is niet voldoende om mij te verleiden.
Morgen weer lekker de eigen bolide onder de bips.
Wel de dealer een ‘uit nieuwsgierigheid’ gevraagd naar een gunstig vervangmomenz, maar als de opvolger een BMW wordt dan een 530/630 met dezelfde uitrusting als nu met als extra nappa en schuifmans. Laserlicht zou ook wel mooi zijn. We rijden nog even lekker een jaartje door denk ik.