A
Anoniem
Guest
Ik leer mijzelf wel steeds beter kennen wat autovoorkeur betreft. Zo zal ik nooit meer een auto zonder schuifdak kopen, weet ik dat ik mij het beste kan beperken tot Mercedes Benz en BMW, en ben ik er ook achter gekomen dat het eigenlijk volslagen kolder is om elke 3 a 4 jaar weer veel geld stuk te slaan op een nieuwe auto. Mijn BMW F11 heb ik volgende maand alweer 7 jaar, en ik heb er nog evenveel plezier van als na 2 jaar. Eigenlijk nog meer plezier, want het gevoel om veel goedkoper te rijden en meer aan andere zaken te kunnen besteden draagt ook bij.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat een auto goed moet bevallen, was dat niet zo dan had ik het geen 7 jaar volgehouden. En bijkomend punt is dat ik veel nieuwe auto’s momenteel geen of weinig verbetering vind t.o.v. hun voorgangers, waardoor de koopdrang bij mij veel lager is dan voorheen.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat een auto goed moet bevallen, was dat niet zo dan had ik het geen 7 jaar volgehouden. En bijkomend punt is dat ik veel nieuwe auto’s momenteel geen of weinig verbetering vind t.o.v. hun voorgangers, waardoor de koopdrang bij mij veel lager is dan voorheen.