Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Gepost door PascalD 
Wel gek trouwens dat wat googelen leert dat deze auto begin dit jaar nog blauw was. Zat dit groen dan onder het blauw, of is hij in de tussentijd gespoten (maar waarom zou je dat doen)?

[www.flickr.com]
Veeg teken als je zelfs de rotzooi eromheen niet weghaalt voor de foto, laat staan het ding even verplaatsen.
D Elzinga
Wel gek trouwens dat wat googelen leert dat deze auto begin dit jaar nog blauw was. Zat dit groen dan onder het blauw, of is hij in de tussentijd gespoten (maar waarom zou je dat doen)?

[www.flickr.com]
Inderdaad vaag, vooral omdat de beschadegingen in het witte gedeelte wel overeenkomen, maar in de gekleurde gedeeltes niet.
Helaas mis ik de ruimte en de vaardigheden, maar wat zou ik dit graag willen doen... eye popping smiley
Ferrari 308

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-11-2020 12:43 door Jay DoubleYou.
...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-11-2020 14:37 door Klassiekerrijder.
Ieder z'n ding, maar lijkt me persoonlijk wel wat jammer. Op Ebay Kleinanzeigen (de Duitse Marktplaats) zijn best nog wel delen te vinden zag ik.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-11-2020 13:16 door Jay DoubleYou.
Een deel is, aan de foto's te zien, nog wel aanwezig. En je hoeft natuurlijk ook niet alles tegelijk aan te schaffen. Moet je ook niet willen, denk ik. Dat kun je het beste verdelen over een langere periode, anders loop je er sowieso op leeg. Een goede restauratie is vaak ook een meerjarenproject. Het kost wat tijd en geld, maar daar krijg je aan het eind een hoop rijplezier voor terug.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-11-2020 13:46 door Jay DoubleYou.
Zag 'm toevallig net voorbijkomen op Marktplaats. thumbs up
Wauw die Regata's! Leuk om er weer een paar te zien, maar wat een geld inderdaad zeg. En dan zijn ze nog niet eens in nieuwstaat.
He mijn post is verdwenen, nog maar een keer dan:

D Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Hier twee Sera's voor ongeveer de helft van wat het exemplaar hierboven kost:
Leuk kleurtje die 128, ziet er wel een beetje dichtgesmeerd uit aan de onderkant.
Citroen BX Deauville voor 300 euro
FN-HH-73 by Timo van Vuurde, on Flickr

Deze BX is te goed om naar de sloop te gaan. Volgens de eigenaar zit er misschien wat water in de tank, omdat de tank deksel er door vandalen afgesloopt is. Los daarvan zou alles moeten werken.
Flink schoonmaken, apk er op en rijden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-11-2020 16:50 door MX6.
danny1995
[www.marktplaats.nl]

Goed gespot! Deze gaat een vriend van me binnenkort ophalen, komen ook wel weer wat onderdelen mijn kant op denk ik zo drinking smiley.
Zet er op zijn minst even bij om wat voor auto het gaat...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.