PascalD
Wegverkenner
In navolging van het goedlopende topic "Het leuke of zeldzame old\youngtimers en klassiekers te koop topic" dacht ik dat het wellicht ook leuk en handig is om projecten te plaatsen. Daarnaast zie ik op mijn Facebook wel eens links verschijnen naar projecten die te koop staan. Door diverse omstandigheden kan een project stranden en belanden op het www om daar de weg te vinden naar een nieuwe liefhebber. Wellicht dat we via dit topic mensen kunnen helpen aan projecten. En daarnaast wil ik het topic laten gebruiken als een zoekfunctie voor projecten. Wellicht dat er nog projecten niet aangeboden worden, maar waarvan men weet dat ze bij een aannemelijk bod wel weg mogen.
Is er interesse voor of open ik dit topic zinloos?
Regels
- Maximaal 2 foto's per aangeboden project
- Bij een zoekopdracht vragen naar een compleet project (dus merk en type) en niet naar losse onderdelen.
Hier een paar projecten, waarvan de eerste mij deed besluiten dit topic te openen. Zou graag een dergelijke wagen willen bezitten, maar ben niet handig en dan gaat zoiets in de papieren lopen:
1979 Mini 1000 VAN met alle onderdelen aanwezig
Austin Healey Sprite MK II waarschijnlijk compleet
Zo moet hij dus worden.
1983 Volkswagen Golf 1
Is er interesse voor of open ik dit topic zinloos?
Regels
- Maximaal 2 foto's per aangeboden project
- Bij een zoekopdracht vragen naar een compleet project (dus merk en type) en niet naar losse onderdelen.
Hier een paar projecten, waarvan de eerste mij deed besluiten dit topic te openen. Zou graag een dergelijke wagen willen bezitten, maar ben niet handig en dan gaat zoiets in de papieren lopen:
1979 Mini 1000 VAN met alle onderdelen aanwezig
Austin Healey Sprite MK II waarschijnlijk compleet
Zo moet hij dus worden.
1983 Volkswagen Golf 1