Renault Kwid (IN/CN) | City K-ZE (CN)

Gepost door Wouter82 






















Quote

Renault Kwid is kleintje Captur

Renault heeft z'n cross-over gamma verder uitgebreid met de kleine Kwid. Met z'n lengte van 3,68 meter en een breedte van 1,58 meter is de Kwid een A-segment cross-over. Dat segment is nu nog akelig leeg, maar in de toekomst verwachten we hier veel modellen. Volkswagen presenteerde in het verleden bijvoorbeeld de Taigun, die waarschijnlijk ook in productie gaat. De Kwid staat op het nieuwe CMF-A platform van Renault-Nissan. Renault wil nog niet kwijt wat voor motoren er onder de kap komen te liggen. Renault richt zich met de Kwid nadrukkelijk op de groeimarkten en dan met name India. In dergelijke landen is er veel behoefte aan auto's die een cross-over uiterlijk combineren met een sympathiek prijskaartje. Later komt de auto waarschijnlijk ook in Zuid-Amerka en Oost-Europa op de markt. Ondanks de lage prijs zijn voor de Kwid gewoon zaken als een navigatiesysteem en airconditioning beschikbaar. De Kwid komt in de tweede helft van 2015 in India beschikbaar. De prijs komt tussen de 3 en 4 lakh te liggen, omgerekend 4.200 tot 5.600 euro.
[www.autoweek.nl]

Productieversie van de XBA.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2019 17:28 door Wouter82.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 09:48
Leuk wagentje!

4200 - 5600 euro?? eye popping smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-05-2015 09:49 door JP2010.
Zeker. Maar ook erg goedkoop, met een enkele ruitenwisser, drie wielmoeren en een wel heel basic interieur. Ben benieuwd of de Indiërs daar genoegen mee nemen en of de auto als Dacia kans maakt in Europa.

Ja, zonder BPM en dat soort ongein winking smiley


Gvd pokkeforum, ik moet dit bericht 6x wijzigen om slechts 3 aanpassingen door te voeren angry smily



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-05-2015 09:52 door Wouter82.
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 09:53
Wat een leuk ding!

Netjes qua vormgeving, niet super spannend misschien, maar wel leuk en harmonieus.
Ook de cockpit en dashboard vind ik voor een budgetwagen best erg goed geslaagd!

Lekkere stoere neus ook, en sluit in mijn ogen enigszins aan bij de "onze modellen".

Ik zeg breng 'm maar naar Europa!
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 11:25
'Gvd pokkeforum, ik moet dit bericht 6x wijzigen om slechts 3 aanpassingen door te voeren angry smily'

lol!
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 11:48
Quote
Wouter82
Zeker. Maar ook erg goedkoop, met een enkele ruitenwisser, drie wielmoeren en een wel heel basic interieur. Ben benieuwd of de Indiërs daar genoegen mee nemen en of de auto als Dacia kans maakt in Europa.

Welke Indiër gaat wakker liggen van een 4e wielmoer als hij airco, navigatie, elektrische ramen en multimedia in de plaats krijgt?
Hoeveel mensen waren er niet gelukkig in een R4 of 2CV die zlefs dit plastic niet in hun wagen hadden maar enkel gelakt staal...maar ze reden/rijden fantastisch zonder dat de weg er als een biljartlaken moet bijliggen.
Ik vind het best een leuk ogend dingetje, eigenlijkthumbs up





filmpje: Quick Look: Renault Kwid



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-05-2015 12:35 door Carfanatic.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 13:13
Quote
iDS
Quote
Wouter82
Zeker. Maar ook erg goedkoop, met een enkele ruitenwisser, drie wielmoeren en een wel heel basic interieur. Ben benieuwd of de Indiërs daar genoegen mee nemen en of de auto als Dacia kans maakt in Europa.

Welke Indiër gaat wakker liggen van een 4e wielmoer als hij airco, navigatie, elektrische ramen en multimedia in de plaats krijgt?
Hoeveel mensen waren er niet gelukkig in een R4 of 2CV die zlefs dit plastic niet in hun wagen hadden maar enkel gelakt staal...maar ze reden/rijden fantastisch zonder dat de weg er als een biljartlaken moet bijliggen.

Hoe waar, hoe waar! smileys with beer
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 13:17
Quote
D. Elzinga
Ik vind het best een leuk ogend dingetje, eigenlijkthumbs up

Maar er moet chrome op. MOET!
Indiërs WILLEN chrome strips, een chrome grille.
Anders stappen ze liever in hun tjoek tjoek.
Of op de fiets.
Quote
Ben Goossen
Hoe waar, hoe waar! smileys with beer

De Tata Nano is geflopt omdat het té goedkoop was en te weinig auto. Men bleef liever op de brommer zitten. Daarbij meen de ik elders gelezen te hebben dat Renault niet heel succesvol is in India.

Quote
iDS
Hoeveel mensen waren er niet gelukkig in een R4 of 2CV die zlefs dit plastic niet in hun wagen hadden maar enkel gelakt staal...maar ze reden/rijden fantastisch zonder dat de weg er als een biljartlaken moet bijliggen.

Ja volstrekt logisch om er auto's uit de jaren 40/50 bij te halen thumbs up
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 15:18
Quote
Wouter82
Quote
Ben Goossen
Hoe waar, hoe waar! smileys with beer

De Tata Nano is geflopt omdat het té goedkoop was en te weinig auto. Men bleef liever op de brommer zitten. Daarbij meen de ik elders gelezen te hebben dat Renault niet heel succesvol is in India.

Quote
iDS
Hoeveel mensen waren er niet gelukkig in een R4 of 2CV die zlefs dit plastic niet in hun wagen hadden maar enkel gelakt staal...maar ze reden/rijden fantastisch zonder dat de weg er als een biljartlaken moet bijliggen.

Ja volstrekt logisch om er auto's uit de jaren 40/50 bij te halen thumbs up


Ken je klassiekers:
- het merendeel van de R4jes reed in de 70tiger jaren rond.
- de status van het huidige Indiase wegennet is op veel plaatsen Jaren 40/50 bij ons.
Quote
Ben Goossen
- de status van het huidige Indiase wegennet is op veel plaatsen Jaren 40/50 bij ons.

Ik zou het niet weten, ik heb die jaren niet meegemaakt.
Quote
Wouter82
Quote
Ben Goossen
- de status van het huidige Indiase wegennet is op veel plaatsen Jaren 40/50 bij ons.

Ik zou het niet weten, ik heb die jaren niet meegemaakt.
Ik wel, beroerd. Denk België, voor een groot deel dan :-).
Denk overigens dat als die Kwid ook hierheen komt, de bodemvrijheid verkleind zal worden. Lijkt me overigens van binnen kleiner dan de Twingo, vooral ook smaller. .
Quote
Telegraaf/Autovisie



Dacia Kwid oogt realistisch

AMSTERDAM - De Renault Kwid lijkt de ideale basis te vormen voor een compacte SUV voor budgetmerk Dacia. Toch heeft die Renault-dochter momenteel geen plannen voor de auto, blijkt uit navraag van Autovisie.

Aanpassingen beperkt
“De Kwid is momenteel echt bedoeld voor opkomende markten, waarbij de verkoop start in India”, aldus de Nederlandse woordvoerder. “Er is nog niets bekend over plannen voor een Dacia-uitvoering.” Mocht Dacia wel oren hebben naar een SUV op basis van de Kwid, dan blijven de aanpassingen beperkt. Op de getoonde afbeeldingen van onze huisillustrator Jasper van der Heiden wordt goed duidelijk hoe een Dacia-model eruit kan zien.

Dacia alleen in Europa
De Renault Kwid komt in de tweede helft van dit jaar op de markt in India en gaat ongeveer drie tot vier lakhs kosten, omgerekend een kleine zes mille in euro’s. De bedoeling is om de Kwid in een later stadium ook in Latijns-Amerika aan de man te gaan brengen. Ook Oost-Europa zou overwogen worden. Dacia wordt alleen geleverd in Europa, dus wellicht dat Renault op ons continent een Dacia-badge op de Kwid plakt.

Link



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-05-2015 20:28 door JW01 (vanaf een Appel).
SUV? Dit is toch gewoon een hatchback? Als dit ook al als SUV wordt gezien, dan snap ik echt niks meer van de verschillende segmenten.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
20-05-2015 23:00
Quote
der Magistrat
SUV? Dit is toch gewoon een hatchback? Als dit ook al als SUV wordt gezien, dan snap ik echt niks meer van de verschillende segmenten.

Gelijk heb je - is gewoon een hatchbekkie, nix SUV.
Net iets hoger gezet om niet bij iedere kuil in het wegdek de carterpan stuk te rijden.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
21-05-2015 08:52
Dan zou ik 'm eerder een crossover noemen:

Quote

Bestaande auto's die verhoogd zijn, of auto's met een SUV-uitzicht. Vaak bieden deze auto's in werkelijkheid niet meer veiligheid, ruimte en overzicht
[nl.wikipedia.org]
Re: Renault Kwid (IN)
21-05-2015 08:57
Quote
Wouter82

Ja volstrekt logisch om er auto's uit de jaren 40/50 bij te halen thumbs up

Zalig de armen van geest, zij zullen het licht zienthumbs up
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
21-05-2015 21:58
Daarom heet het dus crossover.. geen SUV

Aardig model, maar dan alleen als ie als Dacia komt
Re: Renault Kwid (IN)
24-05-2015 10:32
Waauw: Renault is toch goed bezig. En leert van andermans (Tata Nano) en eigen (Datsun Go) fouten. Ik voorspel dat dit karretje hoge ogen gaat gooien. En niet alleen in India, maar ook in de rest van de wereld. En ik hoop dat Renault deze 'budget À cross-over' ook in Europa gaat verkopen met Dacia-badge. Dan eindelijk een opvolger voor de Dacia Lastun... Gelijk een mooie naam voor dit autootje?





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-05-2015 10:34 door Ami.
Re: Renault Kwid (IN)
24-05-2015 10:50
En dan over de prijs. Gezien de feit dat er geen 'oude' techniek onder te kap zit kan de prijsstelling hier ook gunstig zijn. Afhankelijk of prijs netto of bruto zou de prijsstelling in NL zo kunnen zijn voor dit wagentje: vanaf prijs 4200 euro bij CO2 95 gram/100 km:

BPM berekening 2015
catalogusprijs (netto) € 3.600
BTW (21,0%) € 756
BPM (0,0%) € 0
BPM brandstoftoeslag € 0
BPM toeslag energielabel € 0
BPM toeslag CO2-uitstoot € 1.564

catalogusprijs (bruto) € 5.920 ,-

Of

BPM berekening 2015
catalogusprijs (netto) € 4.200
BTW (21,0%) € 882
BPM (0,0%) € 0
BPM brandstoftoeslag € 0
BPM toeslag energielabel € 0
BPM toeslag CO2-uitstoot € 1.564

catalogusprijs (bruto) € 6.646, -

Vanafprijzen van 6 à 7 k euro zijn dus heel realistisch.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
24-05-2015 17:12
98% van de Kwid is 'made in India'
da's een nadeel. en een voordeel.

welk nadeel en welk voordeel, daarover een andere keer.
Ik heb een beetje het gevoel dat de Kwid de Twingo zou zijn geweest als het team van Van den Acker hem zelf had mogen tekenen. Zelfde belijning als de rest van de Renaults, beetje kleiner dan de Clio, motor voorin. Dat kon niet omdat de Twingo teveel moest delen met de Smart Foxrfour. Maar zoals hij nu is, is de Twingo eigenlijk alleen geschikt voor West-Europa, als stads- of boodschappenautootje. In de rest van de wereld moet een A-segmenter ook voor volwaardig vervoer zorgen, over doorgaans slechtere wegen dan hier; ook moet de techniek toegankelijker zijn dan nu in de Twingo het geval is. De Kwid wordt nu geïntroduceerd in een simpele uitvoering voor India, maar ik kan me voorstellen dat er voor elders bij voorbeeld een tweede ruitenwisser op gezet wordt en dat het dashboard meer richting Clio of Twingo gaat. Zet hem wat lager op zijn pootjes en je hebt een directe vervanger van de Twingo, die een leuk model is maar zo helemaal niet bij de rest van de huidige Renaults past.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
25-05-2015 18:47
Het lijkt me niet dat een ander team dan 'het team van vd acker' deze Kwid heeft getekend.. smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-05-2015 18:47 door JP2010.
Quote
JP2010
Het lijkt me niet dat een ander team dan 'het team van vd acker' deze Kwid heeft getekend.. smiling smiley
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat de Kwid er uitziet zoals de Tingo eruit zou zien als die een Van den Acker-product was geweest.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 07:12
De Kwid is een 'vd Acker-product' smiling smiley
^^ synecdoche bedoelt juist dat de Twingo niet volledig een VdAcker-product is vanwege de beperkingen van de Smart-samenwerking.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 09:48
Renault onderzocht in 2008 al de mogelijkheid een kleine wagen te bouwen met de motor achterin, om op die manier meer binnenruimte te creeeren.
Tegelijkertijd was Daimler bezig met het bekijken van ideeen voor opvolgers van de 2 en 4-zits Smart.
In 2010 besluiten Renault en Daimler samen te werken.
Zie bv: [www.dafne.com]

Dus dat traject liep al in een veel vroeger stadium dan deze Kwid.
Daarnaast is deze Kwid een crossover, en geen conventionele hatchback, zoals we gebruikelijk zien in het A-segment.

Ik denk dus niet dat deze Kwid de 'vd Acker-Twingo' zou zijn. smiling smiley
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 10:23
(Zg een) Quote van LvdA:

"The aim was to create an even roomier and more agile city car, despite its smaller footprint, and this is how the idea of switching to a rear-mounted engine took form, in spite of the higher development costs this entailed.

Ik geloof er geen sikkepit van.

"Motor achterin" geeft meer binnenruimte? Aan me hoela.
Voor 2/3 is het een beperking: De achterpassagiers en de bagageruimte.

Waarom is de (destijds) complexe voorwielaandrijving door Renault ooit gecreeërd? Om de extra binnenruimte.

Bovenstaande formulering is een marketing twist, een proforma PR kreet van Renault om te verklaren/rechtvaardigen dat ze met Daimler een mini gingen bouwen. Met <100.000 Twingo's p/j verdiende Renault nix.
Idem Benz: Daimler zat al jaren te pielen met die verliesgevende achterwiel aangedreven Smart unit.

Beiden zagen ongetwijfeld de economies-of-scale die PSA en Toyota hadden bereikt in Kolin:
100.000 budget karretjes p/j fabriceren is voor een individuele fabrikant niet rendabel te krijgen.
Maar 100.000 107's, 100.000 C1's en 100.000 Aygo's samen maakt 300k jaarlijks.
Schrijf je net zwarte cijfers.

Gezien de fin. crisisjaren waarin de Smart II & Twingo III alliantie tot stand kwam is dit 'een moetje', een verplicht huwelijk, een industriële copycat van Kolin.

Wat niet wil zeggen dat Benz en Renault niet hele goeie partners (kunnen) zijn - lijkt mij namelijk wel.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 11:50
Dat zal. Maar anyway, terugkomend op de Kwid, ik denk niet dat deze Kwid de Twingo zou zijn zoals Acker 'm had willen zien.
Quote
JP2010
Dat zal. Maar anyway, terugkomend op de Kwid, ik denk niet dat deze Kwid de Twingo zou zijn zoals Acker 'm had willen zien.
De tijd, en de verkoopcijfers, zullen het leren. Ik geef zelf de Twingo weinig kans buiten Europa. De Kwid daarentegen lijkt mij een goede aanbieding overal elders. Herkenbaar als een "echte" Renault, en praktisch zoals men dat van een A-segmenter verwacht.
Als je kijkt wat er nu aan nieuwe A-segmenters rondrijdt, zijn het vooral de Toyota-PSA-drieling en de VAG-drieling. De Twingo lijkt een zeldzaamheid en zelfs de eeuwige testwinnaar, de Hyundai i10, komt nauwelijks in het straatbeeld voor.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 13:29
Quote
synecdoche
Quote
JP2010
Dat zal. Maar anyway, terugkomend op de Kwid, ik denk niet dat deze Kwid de Twingo zou zijn zoals Acker 'm had willen zien.
De tijd, en de verkoopcijfers, zullen het leren. Ik geef zelf de Twingo weinig kans buiten Europa. De Kwid daarentegen lijkt mij een goede aanbieding overal elders. Herkenbaar als een "echte" Renault, en praktisch zoals men dat van een A-segmenter verwacht.

Praktisch? Hoe kun je nu al uitspraken doen over de eigenschappen van de Kwid? Je hebt er toch nog niet in kunnen rijden?
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 14:34
Quote

Herkenbaar als een "echte" Renault,

Renaults zien er toch wel wat hoogwaardiger en moderner uit. Dit schreeuwt Dacia
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 15:41
Quote
synecdoche
Quote
JP2010
Het lijkt me niet dat een ander team dan 'het team van vd acker' deze Kwid heeft getekend.. smiling smiley
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat de Kwid er uitziet zoals de Tingo eruit zou zien als die een Van den Acker-product was geweest.

Sorry, maar je typt echt onzin. De Kwid heeft een totaal andere doelgroep en 'idee' dan de Twingo. De Kwid had echt niet als Twingo door kunnen gaan. Die staat nog verder van de 'Twingo spirit' af dan de Twingo II. De Twingo III is eindelijk weer volgens de filosofie van de eerste en lijkt daar ook zodanig op.
Tevens is de Twingo kwalitatief natuurlijk vele malen beter. Deze auto's zijn niet te vergelijken. Net als een Sandero en een Clio, op hun lengte/segment na, totaal net te vergelijken zijn. Over Dacia gesproken. Degene die dachten dat hij als Dacia zou komen kunnen dat hoogstwaarschijnlijk op hun buik schrijven. Helaas.

[www.leblogauto.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2015 15:42 door Roder.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
26-05-2015 16:07
Quote
Roder
Degene die dachten dat hij als Dacia zou komen kunnen dat hoogstwaarschijnlijk op hun buik schrijven. Helaas.

[www.leblogauto.com]

Klopt, alleen zei ghosn ook niet dat de Dacia Logan niet in Europe verkocht zou gaan worden?
[en.wikipedia.org]
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
09-08-2015 19:16
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
17-08-2015 14:11
Krijg nou tietuh!!

Zie ik het goed?? Chrome??

Da's precies wat ik - of een alter ego van mij hiero - eerder meldde: chrome & bling, that makes the Indian folks tick!
(en de Chinezen)

Edit:

Prijsdingentje, Ami take note - >
The Renault Kwid is confirmed to be priced between INR 3-4 lakhs, and will compete against entry-level hatchbacks like Maruti Alto and Hyundai Eon.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-08-2015 14:19 door Jesse Van Es.
Re: Renault Kwid (IN)
24-09-2015 08:21
*verkeerde topic*



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-09-2015 08:21 door adinsx.
Domme naam (gaat het niet redden in Engeland), leuk autootje voor dat geld.
Quote
Klassiekerrijder
Domme naam (gaat het niet redden in Engeland), leuk autootje voor dat geld.
Is niet bedoeld voor Engeland, dus wat maakt het uit?
YouTube verblijdt mij met een proefrit uit India: [www.youtube.com]
Zou een succes moeten worden gezien de conclusie:
Quote

Priced between INR 2.57 – 3.53 lakh (ex-showroom Delhi), the Renualt Kwid, without a trace of doubt, is the best piece of kit one can buy for that money. Renault calls it a game changer and they couldn’t be more right, because the Kwid literally rewrites the rule book. It’s a product that trumps its competition over and out in all areas; be it styling, features, efficiency, or comfort.
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
29-12-2015 19:44
Quote

Renault scoort met Kwid

Renault heeft al meer dan 70.000 bestellingen binnen voor de in september gelanceerde Kwid die voor omgerekend 3.600 euro (inclusief belastingen 5 mille) te koop is in India. Ondanks de lage prijs en een gewicht van slechts van 660 kilogram gaat het niet om een armetierig autootje, maar om een redelijk uitgeruste en veilige familiewagen, zo benadrukt de Franse fabrikant. De Indiase consument lijkt het daar dus mee eens te zijn. De Kwid is weliswaar duurder dan de Tata Nano, maar een volwaardige auto met een lekker stoer uiterlijk.

Voor de ontwikkeling van de Kwid heeft Renault zo veel mogelijk gebruik gemaakt van bestaande componenten, zoals het platform van de Dacia Logan en onderdelen van de Duster. De motor en versnellingsbak zijn wel speciaal voor de Kwid ontworpen. De 3 cilinder unit kan vanwege zijn geringe inhoud (minder dan 1,2 liter) in India rekenen op een fiscaalvriendelijke behandeling. De wielen hebben slechts 3 montagebouten, net als de kleine Renault modellen van net na de Tweede Wereldoorlog. Ook daarmee worden kosten en gewicht bespaard.

Om de prijs van de Kwid verder zo veel mogelijk in de hand te houden, komt het merendeel van de componenten en onderdelen uit India zelf. Renault werkt daarvoor samen met meer dan honderd Indiase toeleveranciers. "Een zo sterke mate van lokaal inkopen zie je nergens", zo heeft topman Carlos Ghosn al eerder verklaard. De topman van het Renault-Nissan concern probeert de Kwid nu eerst uit in India, maar wil er binnen korte tijd ook elders in de wereld de markt mee op. "Het is werkelijk een auto waar we overal mogelijkheden voor zien". Goed zo, want voor Dacia zou het de ideale nieuwe instapper zijn in Europa.

[www.autointernationaal.nl]
Anonieme bezoeker
Re: Renault Kwid (IN)
03-02-2016 10:08
Quote

Renault Kwid Climber, Racer variants to be showcased at Auto Expo 2016


French car manufacturer Renault had a dream year in 2015, with the auto major posting a growth of 20% in car sales in India compared with the previous year. The new hatchback, Kwid, which cracked into the top ten best selling cars list in December 2015, has been instrumental in boosting the company's sales.

To continue the momentum, Renault India is coming up with new models and features. The Kwid hatchback with 1.0-litre and AMT transmission had been touted for the Auto Expo 2016. A report in the Economic Times says the company will also showcase Kwid Racer and Climber variants. Although at this point of time other details about the new variants are not known, reports suggest that Kwid racer could be a sporty variant of the model, with accessories like sporty alloys and graphics. On the other hand, Kwid Climber, which is likely to be an off-roader, could get roof rails, skid plates and diffuser.

Along with the Kwid models, Renault will showcase facelifted version of the Duster SUV. 2016 duster facelift will be in line with the Brazilian-spec model that comes with new single-slate grille, new headlamp cluster and new alloy wheels, with updated rear and front bumpers. Inside the cabin, reports indicate the SUV is likely to accommodate new features like MediaNAV System with multimedia. The new Duster will also come with the option of AMT gearbox and a sports version will be on display, according to the ET report.


[www.ibtimes.co.in]

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.