Micha's Dierentuin - Panda Projectjes

niks over de 3 andere auto's? over deze bolide heb ik de afgelopen week eigenlijk wel genoeg gelezen. :LOL:

Hehe, eindelijk wordt het wagenpark eens goed voorgesteld! Ik ben erg benieuwd naar de rest, maar deze AMG is natuurlijk al top! (y)

Micha D. zei:
Reparatie: onmogelijk. Nieuwe motor: +- 40.000,-

Micha D. zei:
Na ongeveer twee maanden discussiëren tussen de fabriek, de dealer (in Den Haag, waar we hem kochten) en ons, zijn we er uiteindelijk uitgekomen. Wij betalen 1/3, de dealer 1/3 en de fabriek 1/3.

Dus jullie hebben 13.000 euro betaald? Of is er uiteindelijk geen nieuwe motor geplaatst?

Erg mooie auto! Ik heb dit model altijd erg mooi gevonden, alleen jammer dat er zoveel problemen mee waren. Nog geen last van roest?

Overigens wel een beetje vreemd om te zeggen dat je het wagenpark gaat voorstellen, en het dan alleen bij de Benz houdt. Ik ben juist ook benieuwd naar die andere auto's, inclusief foto's!

Die komen eraan Rob ;). Die moet ik nog typen, maar ik heb nu ook proefwerkweek, dus een beetje druk. Nee, nog geen last van roest op de Benz.

Micha D. zei:
Specs?

Cilinders: 8, in V-vorm
Kleppen per cilinder: 3
Cilinderinhoud: 5439 cm3
Max. vermogen: 350 kW (476 pk) bij 6100 tpm
Max. koppel: 700 Nm 2650 tpm
Topsnelheid (eigen via satelliet): 307km/h (incl. 4 personen + bagage)
Acceleratie 0-100 km/h: 4,7s
Massa leeg: 1735kg

Moeders niet bang?(y)

Kolere, wat een wagenpark zeg! Die Honda is wel heel erg geslaagd moet ik zeggen. Ben heel benieuwd naar meer foto's (interieurs!). Ook de Saab is erg mooi, alhoewel ik de kleur wat jammer vind. Blauw of groen, of een andere lichte kleur, had 'm beter gestaan vind ik. Wel echt een lekkere motor. Ook hier ben ik benieuwd naar meer foto's.

Ik voel me ineens wel zo'n 'gewone' jongen als ik al dat moois zie, en denk aan de Bora en Saxo van mijn ouders.

Rob013 zei:
Ik voel me ineens wel zo'n 'gewone' jongen als ik al dat moois zie, en denk aan de Bora en Saxo van mijn ouders.

Hoeft niet hoor, niemand is 'gewoon', want gewoon bestaat niet. ;)

Joël D. zei:
Rob013 zei:

Hoeft niet hoor, niemand is 'gewoon', want gewoon bestaat niet. ;)

Ik wou ook eigenlijk 'gewone arbeidersjongen' typen, maar dat vond ik weer zo melodramatisch ;)

De Benz: Mooi apparaat (y), maar wat een kosten zeg als je met zoiets te maken krijgt :eek:

De Saab: Doet mij persoonlijk niet veel. Best leuk omdat het een cabrio is, maar had van mij ook een VW Eos o.i.d. mogen zijn.

De Honda: Verrassend (y). Eigenlijk een verdomd fraaie auto voor z'n geld, heel wat leuker dan een Passat. Dat je ze maar zo weinig ziet...... :confused:

En waar blijft de SL, imo de fraaiste van het 4-tal ?????

@E61: De Honda is natuurlijk behoorlijk prijzig, en niet erg ruim. Ik hoop nu echt de SL vanavond te doen, had het gisteren behoorlijk druk met proefwerken.

Mooie gezinsbreak die Honda Accord , die andere wagens lijken me te onzuinig en weinig bijdetijds in deze tijden van hoge brandstofprijzen.

lol, alsof iemand het ook echt boeit wat hun auto verbruikt.
Misschien als je echt niets te besteden hebt, maar verder maakt een auto liefhebber dat toch geen fluit uit? De afschrijving op een nieuwe auto is bijna altijd hoger, dan je aan brandstofkosten uit zult geven.

bord20trollen20noorwege.jpg

Beautiful SL (y)
Die hoop ik ook nog eens te scoren als ik er de ruimte voor heb (zoiets moet je natuurlijk wel binnen kunnen stallen).
Of het wordt een R107, die ik eigenlijk nog mooier vind.

Prachtig die R129! Zo'n AMG lijkt me trouwens ook gaaf om eens mee te sturen. Leuk wagenpark!

Damn wat een mooi wagenpark. Alle vier boven de 200pk overigens :) Je kunt het slechter hebben.

De E-Klasse blijft toch nog best anoniem. Lang niet zo schreeuwerig als de huidige AMG-modellen.
Kortgezegd een dikke prima voor het wagenpark! :)

lol, alsof iemand het ook echt boeit wat hun auto verbruikt.
Misschien als je echt niets te besteden hebt, maar verder maakt een auto liefhebber dat toch geen fluit uit? De afschrijving op een nieuwe auto is bijna altijd hoger, dan je aan brandstofkosten uit zult geven.

Inderdaad lekker boeiend. Als je dat echt boeit koop je een zuinig A-segment auto'tje.

Lekker krachtig wagenpark daar bij familie D. Maar hoe beleven jullie dit wagenpark vanaf de achterbank? Of zijn er hier en daar al wat illegale pogingen gedaan om er zelf mee te rijden? En in welke auto('s) mogen jullie rijden als jullie straks het roze plastic in de portemonnee hebben zitten?

@E61: Bedankt, ja, een R107 is ook erg fraai, maar wel een stuk duurder ;).
@Santoni: Bedankt :).
@adinsx: Hij is inderdaad behoorlijk anoniem, maar dat maakt het juist leuk.
@§anitarium: M'n broer heeft wel al eens een stukje gereden in de AMG, ik zelf nog niet, maar wil zelf wel eens proberen in de SL te rijden. Die mogen we trouwens ook rijden als het rijbewijs er is, zolang er maar geen pekel op de weg ligt. Ik denk trouwens dat we de Saab ook wel eens mogen lenen :p. Maar ik ben wel van plan om zelf een auto te kopen als ik 18 word.

Erg indrukwekkend wagenpark(y)
Wel schokkend dat een relatief jonge AMG zulke grote problemen heeft. Toch een behoorlijke domper op de feestvreugde, lijkt mij. Hoe dan ook; nu weer lekker genieten!
Ben ook wel benieuwd naar welke auto's jullie zelf gaan rijden als het rijbewijs is behaald?

Tnx all. (y)

Ik heb al een stuk gereden in de AMG (wat een beest) en de Honda.

Als ik 18 ben mag waarschijnlijk ik in de Saab en de SL rijden. Ben niet van plan meteen een auto te gaan kopen, maar je weet maar nooit. :D

Over de Saab zou je mij niet horen klagen (y)

Maar was die niet van moeder D? (of krijgt die een Panda :eek: ).

We kunnen toch samen doen. En anders gaat mamslief maar fietsend naar haar werk........ :)

Als 18-jarige in de SL over de boulevards....., Dat wordt scoren :cool:

Vier personen, vier auto's. Ik zie het probleem dan niet. Dat wordt de avond ervoor tijdens het eten beslissen wie welke auto meeneemt de volgende ochtend.

Zijn het allemaal automaten trouwens?

Wauw, die SL is echt heel mooi! Zo zie je (ik nochtans) niet meer. Heel typerende kleur ook en hele mooi velgen. Stiekem moet ik ook bekennen dat ik vroeger een dekbedovertrek had met een een rode 500 SL :LOL: Jeugdsentiment dus.

Ik ben heel benieuwd naar nog meer foto's!

Oja, kan het kloppen dat de kap van de 9-3 niet meer helemaal strak is? Of komt dat door de foto? Sowieso een mooie auto!

SLB BMW zei:
... Wel schokkend dat een relatief jonge AMG zulke grote problemen heeft. ...

ik heb een beetje het idee, dat 50% van de amg's redelijk betrouwbaar zijn, en de andere 50% gewoon slecht. Gebaseerd op een stuk of 10 amg's uit vriendenkring. Kan misschien ook te maken hebben aan de rijkwaliteiten van die vrienden :p

Terug
Bovenaan