A
Anoniem
Guest
Je meterkast ziet er in elk geval al top uit 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Haha ik dacht hetzelfdeCorsa 20SEH zei:Goed bezig Joost! Als het hier moet gebeuren weet ik wie ik moet bellen![]()
Mooi werk, Joost! Ik neem aan dat je aderdikte van je kabels in mm² bedoelt, niet m²
Helaas is het kunststof doosje hoogglans terwijl de stekker zelf mat is.
Als je de tijd hebt kan je dit wel wat camoufleren door met héél fijn schuurpapier en wat water te gaan wetsanden. Daarmee kan je de hoogglans er weer wat af halen. Wel eerst in een hoekje proberen, om te controleren of het mooi genoeg wordt. Je wilt natuurlijk niet naar iets lelijks kijken.
Ik heb er 1 die in de meterkast kan (op de din rail). Kost iets van 50 euro. Als perfectionist wil ik dat zo hebben. maar je hebt ook wel goedkopere buiten de meterkast voor de helft van het geld. ik zou er dan wel 1 kiezen die het signaal versterkt. Dat heb ik niet en kan tot verzwakt signaal leiden.En die P1 splitter moet ik ook onthouden
Mooi werk. Maar de sleuf graven buiten is toch ook leuk.. beetje een minigraver bedienen, is weer eens wat anders. winking smiley
Mocht er hier in de toekomst een EV komen dan wil ik ook gewoon een onopvallend stopcontact hebben, het aanleggen laat ik wel door een vriend doen. Die heeft er voor geleerd
Een snaarstrakke meterkast, een mooie lichte, lege garage en een glimmende Mercedes.
Gewoon niet leuk meer!
Mooi resultaat en MoHs is fijn.
Voor het ultieme resultaat zou je, nadat je MoHs hebt laten uitharden, nog een rondje cancoat kunnen toevoegen. Maakt de kleur dieper en de
Toen je begon met je project had ik het idee: dat is ook wel wat voor mij. Maar als ik nu zie hoeveel ruimte je nodig hebt voor de uitbreiding van de groepenkast, dan hoef ik het niet meer te proberen. Helaas, geen plek (sterker nog, ik heb geen meterkast!)
Barri zei:Enorm k*t, gelukkig lijkt de schade mee te vallen. De koplamp is bijvoorbeeld nog heel. Hopen dat ie snel hersteld is!
Shit! Erg vervelend zoiets! Werkte de piepers niet?
Balen zeg! Schade valt wellicht mee, maar je bent zo 1000 euro kwijt hoor als je het zelf moet bekostigen. Maar ook dan vaak nog goedkoper dan via verzekering als je premie daardoor jarenlang flink omhoog gaat.