CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

A

Anoniem

Guest
Beste lezer van dit topic,

hartelijk dank voor de genomen moeite mijn auto te bekijken.
Ik zal dan ook de moeite nemen hem fatsoenlijk aan u voor te stellen:

Seat Leon Topsport 1.8 20VT:

Afleverdatum: 27 augustus 2003 (toevallig precies op mijn verjaardag ;-))

Standaard specificaties:
180pk
6 versnellingen
ABS
ETC
4 airbags
climate control
cruise control
elektrisch schuif-/kanteldak
armsteun
enz. enz. enz.

Aanpassingen tot zover:
Sportec 8,5x19" velgen
K&N Sportvlakfilter
JD Chiptuning op maat : 220pk - 341Nm koppel
Forge diverter valve DV006
Cupra R onderlip
Xenon 6000K set
Aerotwin ruitenwissers + armen
Fabia achterwisser
Led's als stadslichtjes
Kenwood Mask headunit
MTX subwoofer in kist
4x150 watt versterker
rood neon onder het dashboard
Typeplaatjes verwijderd
Kentekenplaat zwart gespoten
enz. enz. enz.

Foto's:

Standaard:
Leon01.jpg

Leon02.jpg

Leon03.jpg

Leon04.jpg

Leon05.jpg

Sportecs:
Leon06.jpg

Leon07.jpg

Cupra R onderlip:
Voor:
Leon08.jpg

Na:
Leon09.jpg

Leon10.jpg

Leon11.jpg

Leon12.jpg

Fabia wisser:
Leon13.jpg

Standaard wissers:
Leon14.jpg

Aerotwin wissers + armen:
Leon15.jpg

Bij JDengineering op de rollenbank:
Leon16.jpg

Forge diverter valve DV006 gemonteerd:
Leon17.jpg

Onder de kap:
Leon18.jpg

Xenon 6000K:
Leon19.jpg

Leon20.jpg

LED stadslichtjes:
Leon21.jpg

Samen:
Leon22.jpg

Sfeerplaatjes:
Leon23.jpg

Leon24.jpg

Leon25.jpg

Leon26.jpg

Leon27.jpg

Leon28.jpg

Inmiddels met 19" Sportecs:
Photoshoot24.png

Photoshoot27.png

Leon-blackwhite.png

Onze Opel Corsa 1.2 16V Comfort

Specificaties:
75pk
Elektrische ramen
Stuurbekrachtiging
Stuurwielbediening

De foto's:
P1030307.jpg

P1030309.jpg

Onze voormalige trots:

VW Golf II 1.8CL:

Datum eerste toelating: 18-10-1990

Standaard specificaties:
90pk
...dat was het eigenlijk wel :p

Aanpassingen tot zover:
Verlagingsset KW
G60 Sebring wielen
Sebring dubbele einddemper
Kat verwijderd
Embleemloze grille met enkele koplampen
Enkele wisser
Scheur in de voorruit ;)

Sjonnie2-sold.png

Sjonnie1-sold.png

Met altijd vriendelijke groeten,

CorZa
Moderator Autoweek.nl

Leuke wagens! Maar wat ga je nou met die smart doen? Ik dacht dat je hem ging verkopen..

<font color=red>ZWW

Had dit niet beter in 'mijn auto's 'geplaatst kunnen worden.

:)

Leuke combi!!!!!

Komen er nog ooit velgjes op de Smart of zit je dan meteen aan die peperdure Brabusjes vast?

Maar even een verhaaltje erbij getikt....

@Ralf/MCW, velgjes passen momenteel nog steeds niet in het budget, dus dat wordt nog even wachten helaas....

Die Leon is gewoon helemaal top, qua rijkwaliteiten zal die Smart zeker heel goed zijn.
Maar het interieur en exterieur van de Smart vind ik wat minder.

P.S. Had jij die Smart niet een keer gewonnen ofzo, zoiets spookt er door m'n hoofd :I

Vooral die Leon vind ik erg gaaf! Vooral in de Topsport uitvoering een lekker dik voorkomen! [:]DRINK[/:]

De Smart is natuurlijk ook een leuk speeltje, maar minder mijn smaak...

mooi stel samen:D
smart is echt :rolleyes: show auto(tje) ook mooi in het zwart[:]NUT[/:]

groet bmw 633 csi:)

Daarmee bedoel ik dat ie inmiddels wel had kunnen sparen voor andere velgen :D

Je mag andere mensen niet in hun beurs kijken,misschien willen ze ook wel eens iets anders dan boterhammetjes met choco....:)

tjah jij had ook al 2 jaar kunnen sparen voor een auto nadat je je rijbewijs gehaald had dus snap inderdaad niet dat je met zo'n opmerking komt...

Smaken verschillen, maar rijden in de smart roadster is echt één groot feest. Ik heb het genoegen gehad om een aantal keren met zo'n otootje te sturen en dat is echt een aanrader. Op de snelweg heb je nix te zoeken, maar op een bochtig B-weggetje... Geen auto die je bijhoudt. Ik heb een keer op zo'n weggetje een E 400 cdi helemaal zoekgereden met zo'n smartje. Was wel een 80 pk-tje volgens mij.

Top speelgoed dus! [:]DRINK[/:]

Mooie auto's:) , alleen zou ik velgen onder de roadster dan( in iedergeval wieldoppen) want die dingen die er nu onder zitten vind ik niet egt moooi

Leuke auto`s:D

Die Leon is gewoon heel netjes, rijd goed en is lekker snel. De Smart is echt een auto voor erbij, erg grappig (alleen die wielen die er nu onder zitten kunnen echt niet:))

<MP>

Ja wat moet ik hier nou nog op zeggen? Ben verliefd op beide. Smartje rijdt heel erg goed en ben gelukkig niet verlegen aangelegd. Het is een heel makkelijk autootje om mee te rijden, al moet ik wel steeds wennen aan het gemis van de koppeling. Het windgeruis maakt je helaas wel een beetje [:]NUT[/:], maar niets is lekkerder om op een zomeravond, kappie open en dan naar de sterrenhemel te kijken.....heerlijk (moet je zelf natuurlijk niet achter het stuur zitten he.)

De Seat is een hele mooie verschijning. Stuurt gemakkelijk en ligt strak op de weg. Het is een geruisloze auto en het is dat er genoeg power in zit, want anders zou je in slaap vallen. Maar verder vind ik het ding doodeng. Ben volgens mij na een testritje nog nooit zo snel een auto uit gevlucht. Waarschijnlijk moet je het formaat van 1.97 hebben om een beetje fatsoenlijk door de ramen te kunnen kijken. Voor mij in ieder geval geen geschikte auto. Hij heeft echter wel zijn betrouwbaarheid bewezen en het is een van de weinige auto's waarvan het uiterlijk tijdloos is.

Van mij mogen ze nog wel even in de familie blijven. Ben al aan ze gehecht geraakt :D

Missy P

Beide erg gave wagens. :) Een leon blijft mooi. Is het alleen niet enorm wennen om van 180 pk in een 62 pk auto te stappen?De acceleratie cijfers verschillen ook behroorlijk Of maakt de smart dat weer goed door zijn hogere snelheidsgevoel>:)

Hahahahahaha, nee hoor BRG, ik eigen mezelf alleen snel dingen toe ;)

Missy P

Moet ik wel gaan opletten met het aanrijden van je bike,
Sluiskil is heel wat dichter bij *** (ergens in België) dan het (uit je profiel gewiste) <i>Edit : censored </i> ...

<i>Bericht bewerkt (20-01-05 21:31)</i>

Ik heb inderdaad een aantal gegevens uit mijn profiel gehaald, wegens wat minder leuke reacties aan mijn "adres". Enne Sluiskil of wat anders, het blijft gevaarlijk om je in de buurt van mijn "geliefden" te bevinden..........:p

Dank jullie voor alle reakties. Zo te lezen zijn ze eigenlijk allemaal zo'n beetje hetzelfde. De Leon vind eigenlijk iedereen mooi (maar ikke vind hem het mooist) en de Smart... tja, de meningen zijn wat verdeeld. Maar gezien de reaktie van Dionysus blijkt maar weer dat de mensen die er al (meerdere malen) in gereden hebben helemaal weg zijn van het autootje en sommigen wat sceptisch zijn over bepaalde eigenschappen.

@MCW, enig idee wat 2 van zulke auto's kosten voor iemand met een erg modaal loontje? En eerlijk gezegd zou ik eerst velgen kopen voor de Leon als ik het geld had. Maar je hebt zeker gelijk dat ze er niet uitzien. Maar eigenlijk zijn alleen de Brabus-velgen te pruimen voor onder een Smart, maar die kosten dan ook meteen maar even 3500 euri :eek:

@BRG, ik ben idd naarstig op zoek naar een sponsor, dus als je je geroepen voelt of iemand weet, je weet me te vinden..... ;)

@leon4v6, ja he, vond ik ook. Jij hebt smaak ;)

leuke auto's, vooral die Leon, lijkt goed ook in de zwarte kleur.

AJ

Zooo, mooie auto's hoor.

Tijdje terug reed ik vanaf de Moerdijkbrug richting Zeeland, kwam ik precies zo'n Leon voorbij. Ik had er aardig de sokken in (op weg naar Terneuzen) met de 323Ti, maar op het moment dat ik de Leon voorbij kwam zitten, ging de bestuurder aanhaken. Ik dacht.....potverdikkeme, het zal toch niet zo'n blinde KLPD wagen zijn? Ik ging dus maar braaf richting 140 km/u, en jaa hoor...ook die Leon weer 140.........Ik weer het gas erop...en ja Leon er weer achteraan.
Echt m'n hele rit tot aan de afslag Scheldetunnel verpest door die gast. Ik durfde gewoon niet meer door te trappen.

Smart is ook erg leuk. Mijn voorkeur zou naar die uitvoering met glazen achterklep gaan.
Ik had een tijdje terug zo'n couype (mini Z3 Coupe) voor een middagje te leen. Heerlijk sturen, maar dat schakelen blijft een drama. Ik werd er gewoon misselijk van. :I

Susses ermee

Gewoon asap "Spikelines" eronder ...
Heb je voor minder dan 1.000 Euri ...

sa_road_drivdyn_02.jpg

of anders gewoon wieldoppen ...

sa_road_drivdyn_03.jpg

Deze 17" zijn nieuw in assortiment vanaf voorjaar 2005 ... prijs ???

img_fdy_felgerunline.jpg

Nice :) maar dat wist je al.

Vandaag stond er bij ons een gele Leon met Cupra R bumpers (en wat LEON logo's op de zijkant en achterkant..) en ovale uitlaat. Zag er wel dik uit, toen reden we 'm naar binnen... Motorkap open: 1.6!!! AAAH!!!!

@MCW
In het midden van de stalen velg zit wel degelijk een extra-wieldopje uit het optielijstje !

Mooie kleuren, zwart& zwart (zijn eigenlijk geen kleuren maar ok :p) het staat iniedergeval wel leuk.

Mooie wagentjes [:]DRINK[/:]

@Marcel, omdat de klpd tegenwoordig vaak in Leon Topsports rijdt wordt er wel vaker "voorzichtig" gereageerd op mijn auto...

@BRG, die 3-spaak Smart velgen vind ik echt lelijk. Ja ok, beter dan wat ik nu heb, maar toch. Die laatste zien er wel erg netjes uit moet ik zeggen hoor.

@Anton, aaaaaaaaaaaargh, dat is zooooo triest he. Moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar als je toch geld wilt betalen voor die bumpers, koop dan een snellere (en dus luxere en mooiere) Leon. Wel leuk om zo'n "Cupra" dan helemaal zoek te rijden... Maar misschien komt er nog wel een zwaarder blok in (hoop ik voor de eigenaar).

@Slb, ik heb al mijn nieuwe auto's al in zwart besteld. Vind ik gewoon de mooiste kleur voor een auto.

Ja vind ik ook. Hij zag er namelijk verder goed uit. Dikke bumpers, sideskirts, 18" velgen, dus de ovale uitlaat (van Sebring), maar dan dus die 1.6. Spaar dan idd door voor minimaal de 1.8 20V! 125pk is dan zo slecht nog niet. Ik heb er foto's van gemaakt met mijn telefoon, maar ik weet niet hoe ik die hier krijg :D

O ja, raamsticker: Eyecatcher.

Tja, je hebt zat tijd om 'm te bekijken, hij rijdt je er toch niet uit :p

Terug
Bovenaan