A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt niet eens op een Carens dus daar sla je de plank mis. Maar plak ergens een premium logo op en het verkoopt. Daarbij wil nog steeds niet iedereen in een SUV maar wel hoog zitten.Barri zei:Die hebben goed gekeken naar de B-klasse!
Ik snap het nog steeds niet dat dit 'werkt': de impopulaire Kia Carens kopiëren en er dan redelijk mee scoren.
Barri zei:Ik snap het nog steeds niet dat dit 'werkt': de impopulaire Kia Carens kopiëren en er dan redelijk mee scoren.
Moderator
MCDubbellU zei:Duidelijker zicht op koplampen, raampartij, handgrepen en vooral op de eerste foto en deze foto https://i.imgur.com/vsBhcqv.jpg de lijnen op de zijkant. Ook interieur was niet (deels) zichtbaarDus ik begrijp je reactie echt niet
Och, verkoopt -in Nederland- nog altijd beter dan bijvoorbeeld de Renault Scenic (beide varianten opgeteld)...Rutger DC zei:BMW mag wel opschieten met de lancering nu de belangstelling voor MPV's ieder jaar verder daalt.
Zal die derde zitrij niet voorbehouden zijn aan de granny tourer?Rembrandt zei:Nu afwachten of er niet toch een derde zitrij inzit (zoals bij zijn grote voorbeeld Kia Carens).
Grotere achterste zijruitje en de foto van de open klep (zie post 06-05-2020 12.04 hierboven) doet mij vermoeden dat dat wel het geval is.
Moderator
Rembrandt zei:Wat is het nut van het instandhouden van het MPV-segment zonder 7-zitter? Dan snap ik echt de toegevoegde waarde niet.
Maar wellicht is dat mijn persoonlijke interesse/frustratie......![]()
DeeTwee zei:Zal die derde zitrij niet voorbehouden zijn aan de granny tourer?