Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:nou ja, prutsen.. de fabriek leverde niet de fiscaal gunstigste auto's.. waardoor ze marktaandeel verloren hebben.
Volgens mij is het de favoriet van veel gemeenten voor "van alles en nogwat" voertuigen. In het centrum van een stad met een wat ouder centrum zit zo'n ding veel minder in de weg dan de door jou al genoemde europese opties.---GT--- zei:Jammer dat de Dyna verdwijnt. Het voordeel van de Dyna is dat hij de mogelijkheden biedt van een klein vrachtwagentje, maar dan in een formaat compacter dan een VW-Transporter. Wil je iets gelijkwaardigs van een Europese fabrikant, dan zit je vast aan een veel grotere Sprinter of Ducato.
bat zei:Volgens mij is het de favoriet van veel gemeenten voor "van alles en nogwat" voertuigen. In het centrum van een stad met een wat ouder centrum zit zo'n ding veel minder in de weg dan de door jou al genoemde europese opties.
---GT--- zei:Het wordt tijd dat heel wat 'verdwenen' auto's worden voorzien van zuinige eco-motoren, zodat we ze weer terug kunnen zien. Onder andere de Suzuki Vitara.
[size=x-small]vr 25 apr 2014, 14:40[/size]
Voor Nederland
[size=medium]Einde Volkswagen Jetta in zicht[/size]
Door Wouter Spanjaart | Autovisie
LEUSDEN - Zodra de voorraad op is, is het gedaan met de Volkswagen Jetta in ons land. Dat vertelt de woordvoerder van Volkswagen Nederland aan Autovisie.
Alleen nog uit voorraad
Op dit moment voert Volkswagen Nederland de Jetta nog alleen als hybrid. "Die auto's staan op voorraad. Voorlopig is hij nog niet uitverkocht", zegt de woordvoerder. De Jetta was - vooral als hybrid - een tijdlang behoorlijk populair in ons land. Dat kwam door zijn bijtellingcategorie: 14%. Sinds begin dit jaar valt hij er niet meer in, wat direct terug te zien is in de verkoopcijfers. Tot en met maart zijn er 64 verkocht, tegenover 231 in dezelfde periode vorig jaar.
Einde Jetta
"We gaan de gefacelifte Jetta niet voeren in ons land." Als reden hiervoor geeft de woordvoerder de C02-uitstoot, waardoor hij weer precies buiten de populaire 14%-categorie valt. Volgens meerdere bronnen staan er ongeveer 60 tot 65 stuks op voorraad. Daarna is het dus gedaan.
Passat, Phaeton, Touran, Sharan, de Tiguan
Carfanatic zei:en die beginnen toch ook al op leeftijd te raken.
iDS zei:Ik laat een traan...van geluk
Weg met de saaiste der sedanmodellen!
D-C zei:Carfanatic zei:en die beginnen toch ook al op leeftijd te raken.
Dus: hup, weg ermee. Vanaf 2015 staan er drie auto's in de showroom van Pon: up!, Polo en Golf. Leverbaar in drie kleuren: wit, grijs en zwart. Twee uitvoeringen: Crisisline en Krentline. Prachtig merk.
D-C zei:iDS zei:Ik laat een traan...van geluk
Weg met de saaiste der sedanmodellen!
Bent u niet een Belg?
Wat jij mooi vindt, doet er natuurlijk niet zo toe.Lancia Lover zei:Pon haalt er aardig de bezem doorheen. Van mij mag de Touran er ook uit. Vreselijke auto vind ik dat. Terwijl de Jetta als Hybrid niet eens zo heel verkeerd is. De facelift, onlangs onthuld in de VS, zal dus ook aan onze neus voorbij gaan.
Moderator
Vorig jaar een Touran 1.2 TSI als leenauto meegekregen en voor zo'n oud model viel ie me niet tegen. Eigenlijk gewoon een prima auto.Van mij mag de Touran er ook uit. Vreselijke auto vind ik dat.
Dat doen ze toch wel met de Scirocco?Toch blijft het bijzonder dat deze modellen helemaal geschrapt worden. Op bestelling zou toch gewoon mogelijk moeten zijn, uitrustingsniveaus gelijk trekken aan de Duitse en klaar ben je?
Lancia Lover zei:De facelift, onlangs onthuld in de VS, zal dus ook aan onze neus voorbij gaan.
Zo gewoon vind ik dat niet. Ben erg benieuwd naar het verhaal er achter. Wie haalt er een dergelijke auto uit Amerika?Carfanatic zei:gewoon een import uit de us.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Zo gewoon vind ik dat niet. Ben erg benieuwd naar het verhaal er achter. Wie haalt er een dergelijke auto uit Amerika?Carfanatic zei:gewoon een import uit de us.
s velthuis zei:(..) En nog steeds weten mensen wat Raider is...
BMdoubleyou zei:De Alto is een enorm blikken doosje vol keihard plastic. Die kan niet meer op tegen de nieuwe lichting A-segmentertjes. Hoog tijd voor afscheid.