Het afschrikwekkende topic

weet niet of ie hier al staat maar deze vind ik altijd wel mooi.

143839010_d14bedda5e.jpg

maar deze is te erg.

audi-mod-i-robot.jpg

doen ze jullie ergens aan denken?

ja precies, die bovenste heb ik gezien op time-square de foto is niet van mijzelf hoor.
maar die is eigenlijk best wel goed nagemaakt.

echter ik weet dat de bovenste een RS is, waar ik dat niet weet bij de onderste

lekker roze.
maar mijn 2 foto's zijn niet gelijk.
de 1e is een tweede generatie TT RS, en de 2e is een eerste generatie.
er zit ook kleurverschil in :D

Nissan GT-R zei:
lekker roze.
maar mijn 2 foto's zijn niet gelijk.
de 1e is een tweede generatie TT RS, en de 2e is een eerste generatie.
er zit ook kleurverschil in :D

Over welke foto's heb je het? Ik zie op jouw laatst geposte foto's steeds dezelfde Audi uit iRobot.

General Custom zei:
Een Renault 5 met 3 uitlaten, een bodykit, en... een wc-bril in de achterbank?!

YCVk+3lsWQk9HBIo++wh9A==.jpg

bRL0+0qsLSF2JKyVPsJgVw==.jpg

bRL0+0qsLSFsKJ8j90Vqfw==.jpg

En nóg een verpeste Renault 5!

https://i.marktplaats.com/00/s/ODE2WDYxMg==/$

[img]https://i.marktplaats.com/00/s/ODE2WDYxMg==/$(KGrHqJHJFcFEP+QyHp!BREB5bR1pg~~60_85.JPG

$T2eC16RHJHYE9nzpdU71BREB5mFPk!~~60_85.JPG

T2eC16ZHJHYE9nzpecDNBREB5!YddQ~~60_85.JPG[/img]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit soort mensen hebben heeft wel humor.:)

Hahaha, die Audi Ducato! Het ziet er niet uit, maar het is wel inventief gedaan met die 206-koplampen, en netjes afgewerkt. :D

Geld koopt geen smaak, maar dit is toch wel een extreem geval! Gelukkig geen echte Evolution, maar wel opgebouwd uit authentieke Evolution-delen. Mocht je hem in een normale kleur spuiten, klopt het plaatje perfect, tot op de specifieke middenconsole en genummerde versnellingspook...

https://www.2dehands.be/autos/autos/mercedes-benz/mercedes-190-e-2-3-16-oldtimer-150519276.html

160222524_3-mercedes-190-e-2-3-16-oldtimer.jpg

Snap het doel overigens niet van zo'n bouwproject; voor alle kosten die je er in steekt, kan je haast een echte Evolution kopen.

Die benz kan je toch netjes overspuiten in zwart en voorzien van een v8 (of andere) best dik ookal is het geen echte.

Beetje vreemd dat in dit topic ook redelijk fatsoenlijke of nette auto's voorkomen. Nee ik heb t niet over de afzichtelijke verbouwingen die mensen soms aan hun auto doen. Ik heb het over de fabriekstuners en subtiele veranderingen die hier ook al staan. Beetje jammer.
je hebt een verschil tussen afschrikwekkend/afzichtelijk en gewoon je smaak niet.

En vergeet niet. Veel verbouwingen waren in de jaren 90 gewoon mode, rieger bodykit bijvoorbeeld waar er meerdere exemplaren van in dit topic zijn gezet.

beetje verlagen lijkt hier af en toe al als Afschrikwekkend te worden bestempeld. Terwijl zeker tegenwoordig er nog genoeg auto's worden afgeleverd die op standje country staan en er 100% beter uit zien als die een paar cm lager had gestaan origineel.

Wat zijn sommige wagens vreselijk toegetakeld zeg!!! Er zitten er paar tussen dat ik denk van,ja,dat kan.Maar een hoop kunnen gewoon niet.

Mag ik vragen waarom je in praktisch elk topic een foto van jouw auto post? Ik vind hem prachtig hoor, maar niet echt van toepassing hier.

Joël D. zei:
Yellow Cab zei:
Hahaha, die Audi Ducato! Het ziet er niet uit, maar het is wel inventief gedaan met die 206-koplampen, en netjes afgewerkt. :D

Hij heeft ook nog 4 buitenspiegels. :)

Dat heeft het origineel ook.
Alleen in 1 behuizing ondergebracht.

Ik vind de aanpassing wel smaakvol gedaan. Het past tenminste wel netjes.
Jammer van die Audi ringen..;)

Had dan een Bugatti logo gepakt.. Ook duits maar met een franse achtergrond.. Net als de bus zelf.

Terug
Bovenaan