Selur: BMW 4 serie wordt Mazda CX-5

Kristian zei:
Ik vind het echt een schitterende auto zo'n CX-5 en al helemaal in soul red crystal. Mijn idee was dat je vanuit een BMW nooit meer terug zou willen naar een Mazda. Maar Mazda maakt toch schijnbaar wel hele fijne en goed rijdende auto's.
Op mijn lijstje staat de 3-serie, 3-GT maar ook de CX-5 van de huidige generatie. Ik ben normaal gesproken niet zo van de SUV's, maar voor de CX-5 heb ik wel een zwak.
Heel benieuwd hoe hij jou gaat bevallen.

De nieuwe 3 stond ook op mijn lijst, net sls de s60
Maar ik wilde deze keer gewoon een keer een suv
X1 vind ik zwaar overpriced tov bv de cx-5 en een x1 haalt het qya beleving niet bij een dreier. Niet zizeer het rijden hoor, maar de algehele afwerking en uitstraling interieur

Die Luxury uitvoering is erg mooi met die ander 19" wielen en houten strips in het interieur. Mazda staat tegenwoordig aan de top qua interieurs van de 'normale' merken dus je keuze is goed te begrijpen. Gefeliciteerd

Heeft de Luxury uitvoering stoelventilatie? Kan in de 2019 brochures helemaal niets meer terugvinden van stoelventilatie in de CX-5. Is de optie eruit gehaald?

Het is dat ik geen hoge auto nodig heb, maar aan de andere kant blijft het voor mij wel de mooiste SUV/Crossover die er op de markt is. Liefst met wit leren interieur. (y)

Soul red met wit leer is wel DE combinatie voor iedere mazda. Mooie wagen, ben benieuwd of je het lage van de 4serie gaat missen.

Ben ook benieuwd. Ik ga t ervaren, daarom wil ik een keer en SUV
Kleur was een no brainer. Mijn 6 had die combi rood wit ook, erg smakelijk. Destijds wel vrij exclusief, nu zie je het meer

Kristian zei:
Bij Arend heb ik de 6 ook altijd in onderhoud gehad. Over het algemeen prima dealer.

Aan te raden voor de particulier deze dealer? Ik probeer familie al een tijdje Mazda's in te krijgen. De oudere generatie is nog wel erg vastgeroest bij hun eigen merk- en dealerts hier in Meppel. Een neef heeft zojuist (bij een handelaar) een gebruikte mooie rode CX-3 GT-m gekocht, en vraagt zich af of hij hem toch nog ff bij deze dealer in onderhoud wil doen de eerste paar beurten? Garantie verstreken, maar een beetje fijne dealer is bij een jonge auto ook wat waard misschien?

Wit leder lijkt me best gaaf, dat had ik op mijn 1e 208 ook (dat noemde ze Urban Vintage)! Lijkt me vet met als buitenkleur metaalblauw, maar ik begrijp dat jij voor rood gekozen hebt.

Pino zei:
Kristian zei:
Bij Arend heb ik de 6 ook altijd in onderhoud gehad. Over het algemeen prima dealer.

Aan te raden voor de particulier deze dealer? Ik probeer familie al een tijdje Mazda's in te krijgen. De oudere generatie is nog wel erg vastgeroest bij hun eigen merk- en dealerts hier in Meppel. Een neef heeft zojuist (bij een handelaar) een gebruikte mooie rode CX-3 GT-m gekocht, en vraagt zich af of hij hem toch nog ff bij deze dealer in onderhoud wil doen de eerste paar beurten? Garantie verstreken, maar een beetje fijne dealer is bij een jonge auto ook wat waard misschien?

Fijne en persoonlijke dealer en service
Had mijn 6 er ook vandaan en fijn om terug te zijn

speedtouch zei:
Wit leder lijkt me best gaaf, dat had ik op mijn 1e 208 ook (dat noemde ze Urban Vintage)! Lijkt me vet met als buitenkleur metaalblauw, maar ik begrijp dat jij voor rood gekozen hebt.

Die kleur heb ik overwogen, net als machine grey en deep blue
Maar rood bleef in mn hoofd zitten

Jazeker, geen verrassingen voor mij
Ik vind de mazda sowieso de mooiste en de beste stoelen hebben
De toyota is totaal niet mijn ding, honda ook niet zo, vw interieur vind ik bv ook in een passat weinig aansprekend. Als Rline qua exterieur wel lekker dik
Nee doe mij de cx-5 maar (y)

Terug
Bovenaan