Senor la Gaita
Startmotor
Bij een Phaeton weet je van te voren al dat je er slecht vanaf komt, dat is deels ingecalculeerd mag ik hopen.Een auto die stil staat kost ook gewoon geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij een Phaeton weet je van te voren al dat je er slecht vanaf komt, dat is deels ingecalculeerd mag ik hopen.Een auto die stil staat kost ook gewoon geld.
Misschien wel. Al zou ík ‘m juist voor de kleur wel graag willen hebben.Deze MINI staat al een jaar in de handelsvoorraad van dit autobedrijf te wachten op een nieuwe eigenaar.
Zou de kleur daarvoor verantwoordelijk zijn?
Dat ding rijdt dus gewoon al 8j niet meer. Kan je toch niet voorstellen haha.De APK is volgens dezelfde bron sinds 8 maart 2017 verlopen
Nou, echt luxe is hij niet. Het is een LE, de kaalste uitvoering. Die dan toevallig stoffen bekleding had of het interieur is later eens vervangen. De rechter buitenspiegel was ook een accessoire.En nog een luxe uitvoering ook: stoffen bekleding en rechter buitenspiegel.
Leuk om te weten! Dat is gewoon geen expertise meer, dat is autowetenschapNou, echt luxe is hij niet. Het is een LE, de kaalste uitvoering. Die dan toevallig stoffen bekleding had of het interieur is later eens vervangen. De rechter buitenspiegel was ook een accessoire.
Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla. Volgensmij is de motor prima te pruimen maar in Nederland niet te versmaden. Leuk modelletje voor een garbage run of dergelijke!Lancia Phedra 2.2 diesel
Smaken verschillen. Ik denk juist dat er weinig andere merken zijn waar je zo’n ruime, complete en goed uitgeruste auto voor weinig kunt rijden.Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla. Volgensmij is de motor prima te pruimen maar in Nederland niet te versmaden. Leuk modelletje voor een garbage run of dergelijke!
Nou is dat hier ook helemaal niet relevant, dit is een wedstrijd voor winkeldochters en niet of een auto mooi is.Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla. Volgensmij is de motor prima te pruimen maar in Nederland niet te versmaden. Leuk modelletje voor een garbage run of dergelijke!
Ja, en er dan wel € 2.750 voor durven vragen.Dat ding rijdt dus gewoon al 8j niet meer. Kan je toch niet voorstellen haha.
Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla.
Ik ging op jacht naar een auto wat alles tegen heeft: een niche merk waar alleen connaisseurs wat mee hebben
Je kunt ook zeggen dat het een hele ruime comfortabele auto is met een dijk van een diesel. Maar onbekend maakt onbemind. En ja, wegenbelasting is torenhoog.Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla. Volgensmij is de motor prima te pruimen maar in Nederland niet te versmaden. Leuk modelletje voor een garbage run of dergelijke!
Smaken verschillen zeker, toen ik die advertentie hier toonde zei mijn wederhelft, oooh wat een mooie kleur. En ook nog stoelverwarming!Echt niet om aan te gluren dat ding. Ik snap dat echt niemand in zo een misbaksel wilt rijden, beetje a lá Multipla. Volgensmij is de motor prima te pruimen maar in Nederland niet te versmaden. Leuk modelletje voor een garbage run of dergelijke!
Op gaspedaal sorteren op "nieuw binnen" en dan kijken vanaf de laatste uit de lijst, en kenteken checken als je iets leuks gevonden denkt te hebben.hoe zoeken jullie op statijd?
Kentekencheck bij de RDW, laatste tenaamstelling.hoe zoeken jullie op statijd?
Alleen is dat vrij lastig. Heb gewoon op deze site bij occasions gekeken en dan langst geleden onlineKentekencheck bij de RDW, laatste tenaamstelling.
Wat vind je dan lastig?Alleen is dat vrij lastig. Heb gewoon op deze site bij occasions gekeken en dan langst geleden online
Probleem is dat je ze dan één voor één moet gaan checken, dan kan het wel even duren! Als ze allemaal korter dan 6 maanden te koop staan heb je nog niks dat aan de criteria voldoet!Wat vind je dan lastig?De reden waarom ik dat doe is dat een advertentie soms verloopt of opnieuw geplaatst wordt voor de zichtbaarheid. Maar een tenaamstellingsdatum staat vast, vandaar.
![]()
Daarom maak ik altijd eerst een top-5, en daarna een top-3. Vaak vallen auto’s toch wel af door de staat of door hoe ze zijn gefotografeerd, zeker als je meerdere naast elkaar zet.Probleem is dat je ze dan één voor één moet gaan checken, dan kan het wel even duren!![]()
Het feit dat je dus alsnog niet weet of een auto lang of niet te koop staat. Het is inderdaad een gok en hij kan opnieuw geplaatst worden. Maar wat gebruik jij als criteria bij een auto die lang te koop staat? Ik ga niet willekeurig kentekens invoeren om te zien of hij allang te koop staat.Wat vind je dan lastig?De reden waarom ik dat doe is dat een advertentie soms verloopt of opnieuw geplaatst wordt voor de zichtbaarheid. Maar een tenaamstellingsdatum staat vast, vandaar.
![]()
I.v.m. een vergadering ben ik vanavond om 20.00u niet in de gelegenheid om het OER online te zetten. Als iemand dit kan overnemen, dan graag. Anders doe ik het zelf later vanavond (na 22.00u).
Op dit moment moet ik de Fiat Tipo van @Karel 8215822 (jonger dan 2015) en Hyundai Pony Pick-Up van @Jp053 (niet te koop bij een bedrijf maar bij een particulier volgens kentekencheck) helaas afkeuren, omdat ze niet voldoen aan de criteria. Uiteraard hoop ik wel dat jullie meedoen. Jullie hebben nog tot 20.00u om jullie inzendingen aan te passen. Anders kunnen ze niet worden opgenomen in het OER.
Ik was klaar met de OER en vervolgens zie ik je bericht...Lees het net op tijd, had het bericht op de vorige pagina gemist. Inzending gewijzigd.
Geen dank, ik heb het graag gedaan. De administratie afdeling is momenteel bezig met de factuur.1. SVF - Alfa Romeo GTV - 2.0 V6 Turbo
2. Edwin81 - Mini Cooper 2.0S
3. Zonder BMW met Skoda - Maserati Quatroporte 4.2 Duo Select
En dank je wel @D E N N I S voor het opstellen van het OER