Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Linkje dat er maar 6 verkopen? Of gewoon aan het trollen?Zoals ik zei, 9 verkopen ipv 6 is een stijging van 50%
dat was uiteraard een grapje, maar dat zul je zelf toch ook begrijpen.Linkje dat er maar 6 verkopen? Of gewoon aan het trollen?
Nee, ik zag het eerder als een poging om te trollen.dat was uiteraard een grapje, maar dat zul je zelf toch ook begrijpen.
Het is een begin en... Alle begin is moeilijk. Zolang de cijfers stijgen is er hoop.maar 2594 verkopen in duitsland is toch helemaal niks?
Nou nou (selectief) overdrijven is ook een vak apart.Nee, ik zag het eerder als een poging om te trollen.
Overhang voor is ietsje ingekort door de nieuwe bumper. Ook ietsje breder dan voorheen. Zo is hij wat beter in balans. Denk dat meer niet mogelijk was tenzij je voor een compleet nieuw ontwerp zou gaan.Ik heb het voorwiel iets naar voren geplaatst, dan lijkt het ontwerp al beter in balans en ziet hij er wat gestrekter uit. Maar goed, dat is niet zomaar even aan te passen bij een facelift...
Excuses, dat was niet duidelijk. Ik keek rond in de VS waar ik woon. Tonales zie ik vanaf 22-23k, maar die zijn ook later pas geleverd.In Nederland zijn ze nog niet officieel geleverd, kan hooguit grijze import zijn.
Ik heb wel een paar Amerikaanse auto's, Chryslers, gehad, de verschillen in uitvoeringen zijn enorm! Wat in de VS als ACR (Sport) uitvoering te boek stond was hier een standaard ES.... In Amerika een 4 bak automaat, hier standaard de optionele 5 bak etc.Excuses, dat was niet duidelijk. Ik keek rond in de VS waar ik woon. Tonales zie ik vanaf 22-23k, maar die zijn ook later pas geleverd.
Ha, niet iedereen wil een - met alle respect - tokkelende slee. Ik wil niet weten wat het met het gewicht en de dynamiek van de Tonale zou doen als je daar een Hemi in zou leggen.Als je iets uit Amerika importeert laat het dan minimaal 8 cilinders hebben! Wwe hebben namelijk al genoeg koffiemolentjes in Europa...![]()
Dan ook de achteras iets naar achteren. Want hij staat gewoon heel ongelukkig op z'n wielen.
Zonde dat er niet (meer) werk is gemaakt van verbetering van het stuurgedrag. Ook een gemiste kans om geen efficiënter accupakket te monteren voor een toename van het elektrische rijbereik. De ontwikkeling van de accutechniek heeft sinds 2022 (introductie Tonale) immers niet stil gestaan. Als je beide punten wél grondig had aangepakt zou de Tonale een heel stuk aantrekkelijker geworden zijn. Onbegrijpelijk en zó jammer.Nauwelijks verbeteringen dus en het stuurgedrag had dat juist nodig. Geen onderscheidend vermogen.